Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin raskauspahoinvointi loppuu?

Vierailija
28.07.2018 |

Nyt olen rv 11 ja tuntuu että yltyy vaan. Alussa rv 5 oli vahvaa ällötystyksen tunnetta, joskus rv 7 alkoi satunnaiset oksennukset. Tänään oksensin 4 kertaa, ehkä viides tulossa.
Onkohan mahdollisuuksia, että kuitenkin loppuis rv 12 kuten monella?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi loppua, tai ainakin vähentyä siitä hiljalleen. Useimmilla loppuu just ekan kolmanneksen jälkeen, mutta osallahan pahoinvointi jatkuu läpi raskauden. Tsemppiä! Kaksi raskautta pahoinvointeineen läpikäyneenä tiedän miten kurjaa toi loputon oksentelu on.

Vierailija
2/5 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui vasta kun lapsi syntyi. Olimme vauvan kanssa eri verta, minä A-, vauva A+, voi johtua siitä. Oksensin monesti päivässä koko ajan ja paino ei noussut sen vuoksi juuri lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempistä!

Vierailija
4/5 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti yli 3 kk. Oli todella rankkaa ja olinkin huonossa kunnossa. En osaa edes sanoa mikä auttaisi kun ei itsellä auttanut mikään. Nestettä sain kun makasin suihkussa ja join vettä. Oksensin ja join taas vähän lisää.

Jos rupeaa tekemään mieli jotain niin syö sitä. Sellainen pysyy varmimmin sisällä.

Vierailija
5/5 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni alkoi pahoinvointi joulukuussa, viikkoja taisi olla 7. Taisi mennä maaliskuulle ellei vähän ylikin kun sitten loppui. Keskiraskauden tietämillä oli viikon verran kun etoi. Ja lopouraskauden alussa tyhjään mahaan vedetty iso vesilasillinen sai oksettavan olon hetkeksi. Nyt vajaa 2 viikkoa laskettuun 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä