Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas meitä naisia on sorrettu - sheiverimme maksaa tuplaten miesten sheiveriin nähden

Vierailija
28.07.2018 |

https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/689645-pirkan-ihokarvojen-aje…

Mä en enää ala tätä. Meidän euro on vain 80 senttiä ja tuotteemme sen sijaan tuplasti kalliimpia. Meitä naisväkeä ryöstetään surutta..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ostanu ne miesten puolelta. Mikä  sun tekosyysi olla käyttämättä  järkeä? Sen puute?

Vierailija
2/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin aina tuota miesten sheiveriä kunnes laadussa tapahtui jotain eikä se enää edes sheivaa. Nykyään Lidlistä kauniita naisten sheivereitä joissa on mukava varsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on naisten ja miesten sheivereillä? Siis muuta kuin hinta? :D

Vierailija
4/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisten versiot ovat aina jotain muotoiltuja aloe vera-pehmustettuja. Naiset saadaan ostamaan niitä, kun naiset ajattelee että ne ovat jotenkin parempia ja hellävaraisempia ja että sillä on oikeasti jotain väliä. Me ostetaan miehen kanssa aina joku miljoona-pack ja käytetään ihan samoja.

Vierailija
5/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väri ja pakkaus. :D

Vierailija
6/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten terät on kuulemma paremmat, ajetaanhan niillä naamakarvat. Nyt en ole sheivaillut sääriä ja kainaloita kahteen kk, vaan käynyt sokeroimassa 👍

Vierailija
7/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen euro tulee siitä, että loisitte julkisen sektorin suojatyöpaikoissa miehiä huomattavasti vähemmällä viikkotuntimäärällä.

Vierailija
8/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan ne aina miesten puolelta ja hyvin toimii.  Löysin vaellussandaalitkin paremmat miesten osastolta. Kannattaa käydä katsomassa.

Vierailija
9/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten ovat laadukkaampia

Vierailija
10/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten sheiverit on muutenkin parempia.

Vierailija
11/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen naisvihaketju tällä kertaa, tarkoituksena ivata tasa-arvon kannattajia. 0/5

Vierailija
12/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten sheiverit on parranajoon tehty, ja ne karvat on aika jäykkää tavaraa.

Vierailija
13/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten sheiverit on parranajoon tehty, ja ne karvat on aika jäykkää tavaraa.

Ei siellä halpatuotantotehtaissa juurikaan mietitä sitä, mihin ne on tehty. :D Ihan samaa tavaraa.

Vierailija
14/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se sanonta menikään, "ei tyhmä ole se, joka pyytää, vaan se, joka antaa". Sama hommahan se on naisten laukkujen ja vaatteiden kanssa.

Vierailija
15/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen naisvihaketju tällä kertaa, tarkoituksena ivata tasa-arvon kannattajia. 0/5

Kuinka niin? Ihan vakavissani olen.

Ap

Vierailija
16/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ostaa mulle aina jonkun mach 3-laitteen ja teriä, kun en itse kehtaa. On kestäväkin. Hyvää jälkeä tulee.

Vierailija
17/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehien terät käytössä ollut aina.

Vierailija
18/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No niinpä varmaan. Kyllä tasa-arvon kannattajat itkevät juuri jostain sheivereistä, juu. Ennemmin taistellaan lasikattoja ja rakenteellista epätasa-arvoa vastaan. Mutta olipahan taas hauska saada feministit näyttämään joltain sheivereistä itkeviltä nillikoilta, joita ei tarvitse ottaa tosissaan, tämäkin asia kun ratkeaa sillä, että ostaa sen miesten sheiverin. Sen sijaan se, että Hannaa nuhdellaan luokassa siitä, että hän supattaa kaverille, mutta Jaakkoa ei, koska ''pojat ovat poikia'', onkin vähän hankalampi ratkaista 

Vierailija
19/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No niinpä varmaan. Kyllä tasa-arvon kannattajat itkevät juuri jostain sheivereistä, juu. Ennemmin taistellaan lasikattoja ja rakenteellista epätasa-arvoa vastaan. Mutta olipahan taas hauska saada feministit näyttämään joltain sheivereistä itkeviltä nillikoilta, joita ei tarvitse ottaa tosissaan, tämäkin asia kun ratkeaa sillä, että ostaa sen miesten sheiverin. Sen sijaan se, että Hannaa nuhdellaan luokassa siitä, että hän supattaa kaverille, mutta Jaakkoa ei, koska ''pojat ovat poikia'', onkin vähän hankalampi ratkaista 

Ai jutun tekijä on mielestäsi tehnyt artikkelinsa huumorilla? Tuskinpa. Pienistä asioista kasvaa iso virta. Eikä tämä ainoa asia ole, missä naisia huijataan. Parturit ym. Mutta arvostelusi kohtaani on ala-arvoista.

Ap

Vierailija
20/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

"Lasikatot ja rakenteellinen epätasa-arvo". Blaablaablaa. -eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme