Mikä on parasta elämässäsi juuri nyt?
Kerätään tähän ketjuun positiivisia asioita ja ajatuksia elämästä.
Kommentit (22)
Kaikki. Loma nyt tietysti sen takia, että sitä ei aina ole.
Seurata oman 1-vuotiaan iloisia puuhailuja. Kesken leikkien iskee usein halipula! 😍
Todella kiva nainen jonka olen tavannut jo useasti. Toivottavasti meistä tulee jotain..
Vierailija kirjoitti:
Todella kiva nainen jonka olen tavannut jo useasti. Toivottavasti meistä tulee jotain..
Sama, pitkä välimatka haittaa mutta kyllä sen kestää.
Lapsuteni ja nuoruuteni oli köyhää, mutta olen työlläni päässyt miellyttävään taloudelliseen tilanteeseen. On kiva kun kaupasta voin ostaa, mitä haluan.
Terveys. Valintani nauttia elämästä enemmän ja keskittyä siihen mikä on tärkeää.
Oma aika, kun lapset aikuistuttuaan ovat muuttaneet pois kotoa.
Autoon tullut sähkövika, joka ei kuitenkaan polttanut koko laitosta.
T: kesäauto yksillä renkailla
Vapaus ja turvallisuus, yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vapaus ja turvallisuus, yhtä aikaa.
Ideaalitilanne!
Juuri nyt: viilentävä tuulenvire ja kuppi hyvää kahvia. Pienistä se on nautintonsa revittävä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri nyt: viilentävä tuulenvire ja kuppi hyvää kahvia. Pienistä se on nautintonsa revittävä.
Miten meinaat saada unta yöllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten meinaat saada unta yöllä?
En usko että saan, koska nukuin suurimman osan päivästä. Raskaan työviikon verot piti maksaa :/
Loman mahdollistama kiireettömyys. Läheisten tapaaminen useammin kuin arjessa. Lapset pääsevät uimaan lämpimissä ja puhdasvetisissä järvissä monta kertaa päivässä. Lämmin ja aurinkoinen kesä ilahduttaa.
Vetkustelusta ja helteestä huolimatta koti on nyt siivottu. Seuraavaksi uimaan ihanaan veteen. Päivän päätteeksi Komissaario Montalbano.
Semmonen tosi kiva hevonen, jolla käy ratsastamassa. Venäläinen kirjallisuus. Lasten kanssa rannalla käyminen. Moottoripyörällä ajaminen.