Vattumato sai jääkaapissa yövyttyään supervoimat
Avasin rasian ja sieltä syöksyi pikkumatonen Lasse Virenin lailla liikkeelle. Jäi vadelmat syömättä, kun yritin pelastaa toista pihalle. Nyt on matonen hukassa, mutta ehkä se vielä vattupuskaan tiensä löytää.
Kommentit (6)
Kaikki vadelmat, joita olen tänä suvena löytänyt, ovat olleet niin pieniä ruuppanoita ettei niihin edes mahdu matoja. Joten onneksi olkoon, että tämmöisen matojen Herkuleksen olet onnistunut poimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vadelmat, joita olen tänä suvena löytänyt, ovat olleet niin pieniä ruuppanoita ettei niihin edes mahdu matoja. Joten onneksi olkoon, että tämmöisen matojen Herkuleksen olet onnistunut poimimaan.
Ruppanoita. Ei ruuppanoita.
Vierailija kirjoitti:
Eilen keräsin metsästä rasiallisen meheviä ja mielestäni madottomia vattuja. Ehkä tää herkules oli helteestä uupuneena käpertynyt vadelman sisään ja viilennyksen myötä sai supervoimat. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruppanoita. Ei ruuppanoita.
Ruvetaanko vänkäämään tästä? Ei ruveta. Sovitaan että minä olen ruuppana ja sinä herkkuvadelma.
Luin että vittumato. :D