Ukkonen lähestyy Helsinkiä
Kommentit (109)
Vantaalla salamoi ja ukkostaa nyt, vitsi et on ihanaa vaikka kieltämättä melko nihkeää. Toivottavasti kuumuus ei tule enää takaisin.
Kallio: tuulee, tummia pilviä jotka varmaan jo kohta väistymässä. Parvekkeelle tullut ehkä kaksi pisaraa vettä, kyllä sitä siinä sitten onkin... huoh!
No nyt sataa ja jyrisee vähän Nurmijärvellä
Noin!
Siinä oli kuukauden sateet
Pärjäilkää!
herttoniemessä tuulee kovasti ja äsken oli synkkä taivas. enää ei mitään.
kruna. äsken tuuli jo lupaavasti, taisin kuulla vähän jyrinääkin... mut olikse sit siinä?
Järvenpäässä alkoi ainakin hetkellinen kaatosade ja jossain etäällä jyrisi.
No joo..arvasin, ettei mitään ukkosta tule kuitenkaan ja se siitä sateesta. Näin Oulunkylässä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa jos tulis kunnon hhärdelli 😍
Taidat olla masentunut?
Asun Helsingissä eikä täällä mitään enää ole. Pari säälittävää jyrinää ja se siitä. Nyt jo alkaa kirkastumaan eikä ole aikoihin jyrissyt.
Haluaisin lähteä lenkille. Uskaltaako?
Ohi menee että heilahtaa. Leppävaarassa tummaa pilveä ja tuulista, mutta ei vettä. Tuskin tuleekaan. Idemmästä taitaa mennä ohi luoteeseen. Voi rähmä! Tekis nyt jonkun u-käännöksen vielä.
Tosin lyhyeksi ja aika vaisuksi jäi,,harmi
Marjaniemessä taisi mennä ohi. Ei satanut ja jyrinäkin lakkasi. Voi perse.
Tule takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ohi menee että heilahtaa. Leppävaarassa tummaa pilveä ja tuulista, mutta ei vettä. Tuskin tuleekaan. Idemmästä taitaa mennä ohi luoteeseen. Voi rähmä! Tekis nyt jonkun u-käännöksen vielä.
Olen Leppävaaran eteläpuolella 150 metriä rannasta, missä itse olet?
Tässä meidän kohdalla ihan sininen taivas ja valkoista pilveä, tuulenpuuskia on. Haluaisin että taivas muuttuisi vaihteeksi vähän tummemmaksi ja mystisemmän näköiseksi :D
Vantaan metsolaan iski kunnon myräkkä. Vettä tuli kuin monsuunissa. En muista nähneeni koskaan näin kovaa sadekuuroa, ja olen 50+. Vieläkin sataa, mutta normaalin suomen kesän mukaisesti. Ei tarvitse kastella kukkapenkkejä tänään.
Oletteko koskaan olleet esim. Välimeren maissa kovan ukkosen sattuessa? Siellä jymähtelee oikein kunnolla ja korkealta, ei ole mitään tällaista nössöjyrinää ja vilkkusalamaa kuin täällä pohjoisessa, Kreikassakin meni oikein kunnon salamarihmastot pitkin taivasta samalla kun kajahti mahtipontisesti! :)) Mikä show!
2010 oli myös helvettikesä, mutta silloin sentään ajoittain sato! Tänä kesänä ei oo ainakaan täällä Helsingissä päin satanut lähes tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Leppävaaran eteläpuolella 150 metriä rannasta, missä itse olet?
Tässä meidän kohdalla ihan sininen taivas ja valkoista pilveä, tuulenpuuskia on. Haluaisin että taivas muuttuisi vaihteeksi vähän tummemmaksi ja mystisemmän näköiseksi :D
Alle kilsa Sellosta radan vieressä, parveke länsi-lounaaseen. Edelleen tummia pilviä. Taivaanrannassa tosin siivu kirkasta taivasta.
Hyvinkäällä sataa ja kunnolla! Ei näy vielä ukkosta...
Oikeasti? Vaaralassa ei :(.