Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimitte äärettömän HUOMIONHAKUISTEN työkavereiden kanssa?

minäminäminä-ihmiset?
28.07.2018 |

Minulla työkaveri jonka pitää olla aina äänessä, jonka täytyy aina tunkea toisten asioihin ja tekee valtavan numeron ihan kaikesta. Vaikkei tietäisi keskusteltavasta asiasta tippaakaan niin hänen on huudettava kommentteja väliin. Puhuu mielellään itsestään ja perheestään.

Jos hän ei saa huomiota, niin kulkee perässä kailottamassa ääneen asioitaan, sellaisia jotka ovat harvoin työasioita. Hyvä ettei tule mukaan vessakoppiin asti selostamaan!

Millaisia tapauksia tiedätte? Miten toimitte heidän kanssaan tai miten saatte tuon heidän huomionhakemisen "tukahdettua" rauhallisemmalle tasolle?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä-minä-minä taidan olla sun työkaveri

Vierailija
2/19 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä-minä-minä taidan olla sun työkaveri

Toivottavasti saat potkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla on semmoinen juoruämmätyylinen työkaveri, että jos juttelen jonkun muun kanssa työasiaa ja hän kyylää siinä vieressä jonkin aikaa sen näköisenä ettei tiedä asiasta mitään, niin hänen on pakko keksiä jotain raflaavaa sanottavaa, tyyliin "Arvatkaa mitä mä juuri kuulin?" ja sen näköinen ilme että hähää minäpä tiedän jotain mitä te muut ette tiedä. Kun käännymme hänen puoleen että mitä nyt, niin hän aloittaa "Johtajat juttelivat tuolla ja olin kuulevinani jotain YT-neuvotteluista......!"

Aiemmin pelästyimme tuollaisia juttujaan, mutta sitten tajusimme että keksi ja liioitteli monenlaisia juttuja, joten annamme olla. Rasittavaa silti.

Vierailija
4/19 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dissaan täysin. Tervehdin mutta siinä se. En todella jaksa kuunnella.

Vierailija
5/19 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen työkaveri, joka tietää kaikesta kaiken, osaa kaiken paremmin ja neuvoo kaikkia pyytämättä kaiken aikaa. Kaikki on hänellä aina suurempaa/pienempää, parempaa/huonompaa, kalliimpaa/edullisempaa kuin muilla sen mukaan, mistä on puhe. Tärkeintä on nokittaa. Hän kertoo samat jutut monta kertaa, sanasta sanaan samalla tavalla. Hän kyllä osaa työn hyvin ja on taitava, joten nämä muut piirteet jaksaa kestää. Hänen kanssaan on siinä mielessä kiva olla samassa vuorossa, ettei itse tarvitse vaivautua puhumaan mitään, riittää kun esittää kuuntelevaa. Ja toisekseen, olen parin vuoden päästä jo muissa maisemissa, joten kestän tätä kaikkitietävää papupataa sen ajan. Hän ei ole nainen. Minä en ole mies. 

Vierailija
6/19 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliset tyypit ovat ihan jees ja tarve puhua omista asioista on luonnollista, mutta rajansa kaikella.

T. introvertti

Vierailija
7/19 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös päinvastainen rasittaa, eli tyypit joille ei voi puhua mitään. Vaikka sanoisi jotain normaalia, tuntuu että vastapuoli keksii heti jotain negatiivista siitä tai kääntää asian minua vastaan.

Vierailija
8/19 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen nymfomaani-miehenkipeä- huomionhakuinen- peilaan itseäni tyyppi. Usein työ on sivujuttu, kun pitää hakea miespuolisten huomiota nonstop. Perheellinen ja naimisissa. Nymfomania/hyperseksuaalisuus saattaa olla maanisdepressiivisyyden yksi ilmentymä.

Vierailija
9/19 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työkaveri joka vetää aina rintansa joka keskusteluun. Käyttää niitä jopa tekosyynä eri asioihin.

Esimerkki:

- mennäänkö tuohon puolen kilsan päässä olevaan lounaspaikkaan syömään tänään?

- en mä viitsi millään kävellä niin pitkälle kun rintoihin alkaa sattumaan kun ne ovat niin valtavat!

Kyseessä tyyppi jolla riippurinnat joiden kuppikoko 75E (tiedän koska kertoo sitä kaikille vähintään joka toinen viikko) mutta mainostaa niitä kaikille valtavina. Jopa työpaikan miehille, jotka naureskelevat hänelle ja pitävät häntä kanamaisena. Itselläni on 75D ja silti rinnanympärykseni näyttää suuremmalta kuin hänen :D En vaan jaksa puhua kellekään omista ruumiinosistani enkä välittäisi kuunnella muidenkaan ruumiinosajuttuja.

Sitäpaitsi, eikö tuon kokoiselle rintavarustukselle pitäisi löytyä ihan tukevia liivejä ja jopa urheiluintaliivejä? Hän väittää ettei sellaisiakaan muka löydy mistään päin Helsinkiä!

Vierailija
10/19 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ eikö tuollainen tissityrkyttely voitaisi jopa luokitella työkavereiden vainoamiseksi???

Vierailija
11/19 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelen heitä tavalla, jota he tarvitsevat, mutta eivät kaipaa. Jätän huomiotta. 

Vierailija
12/19 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös oli tälläinen hyperseksuaali-minä-minä-työpari. Pienessä työyhteisössämme oli köyrinyt neljää ja yhdeltä vaav "ottanut suuhun". Näitä aina meille muille kertoili, ilmeisesti että oli jo omansa käynyt merkkaamassa.

Joka asiassa oli expertti ja joka asiassa oikeassa. Rasittavaa seuraa, mutta käänsin sen niin, että juttunsa olivat oikeastaan aika viihdyttäviä. Eipä tullut sorvin ääressä tylsää, kun kuunteli kenen kanssa oli nyt sutinaa ja mikä kriisi milloinkin oli menossa.

Hauskaa oli, kun tämä kaikkitietävä alkoi jotain vikaa koneessa korjaamaan. Eihän siitä mitään tullut.

Vierailija
13/19 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös oli tälläinen hyperseksuaali-minä-minä-työpari. Pienessä työyhteisössämme oli köyrinyt neljää ja yhdeltä vaav "ottanut suuhun". Näitä aina meille muille kertoili, ilmeisesti että oli jo omansa käynyt merkkaamassa.

Joka asiassa oli expertti ja joka asiassa oikeassa. Rasittavaa seuraa, mutta käänsin sen niin, että juttunsa olivat oikeastaan aika viihdyttäviä. Eipä tullut sorvin ääressä tylsää, kun kuunteli kenen kanssa oli nyt sutinaa ja mikä kriisi milloinkin oli menossa.

Hauskaa oli, kun tämä kaikkitietävä alkoi jotain vikaa koneessa korjaamaan. Eihän siitä mitään tullut.

Meidän työpaikalla oli miehenkipeä nainen, yritti iskeä epätoivoisesti jopa miespuolisia työkavereita, tajuamatta että nämä nauroivat tämän bimbomaisuudelle, ja kiersivät kaukaa. Eikä ollut minkään näköinen. Yritti esittää suosittua ja että saa miehiä baarista joka viikonloppu ja puhui seksistä ääneen että kaikki varmaan kuulee. Sai kerrankin kukkia työpaikalle, ison ruusukimpun, mutta kävi ilmi että oli tilannut ja lähettänyt ne itselleen koska oli vahingossa tilatessaan laittanut siihen korttiin oman allekirjoituksensa! :D Siinä luki että maailman upeimmalle ja seksikkäimmälle naiselle, ja oma nimensä tullut alle, oli niin bimbo ettei osannut edes feikkitilata taruolento-mieheltä kukkia :DD Oli niin nolona ja traumatisoituneena tuosta mokastaan ettei kehdannut tulla työpaikalle muutamaan päivään, jolloin me muut jouduimme hoitaa hänen työnsä.

Vierailija
14/19 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on huomionhakuinen duunikaveri mutta se on samalla myös stalkkeri! Ahdistaa mennä työpaikalle kun se seuraa perässä, kyselee kaikkea, puhuu koko ajan, haukkuu muita ihmisiä.

Vierailija
15/19 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tyyppi. Tuo esiin kokoajan miten muut on sanoneet hänestä. Tuo mies sanoi että kylläpä Maija on nätti tänään, tsihhihhih... Yksi potilas sanoi että minä olen niin aurinkoinen hoitaja, tsihhihhhiihi... Pomo kehui minua että olen pätevä, tsihhihhhiiih... Minun lapsi sitä ja tätä ja minun mies ja minun täti ja setä ja kaima sitä, tsihhhiiihiiih. 

Miten kestää? Pysyn kaukana huomiohoroista.

Vierailija
16/19 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa jättää huomiotta. Kohdella etäisesti mutta ei sen enempää.

Vierailija
17/19 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän huomiotta. Minullakin on tosi rasittava työkaveri, joka puhuu koko ajan itsestään. Käy läpi omat joulut, kesälomat, lapset ja lapsenlapset, harrastukset... Ihan loputon monologi. Jos joku nuu erehtyy sanomaan jotain itsestään, tekee selväksi, ettei yhtään ole kiinnostunut. Ei ole kovin suosittu. Juoksee juttukaverin perässä, mutta kuka häntä jaksaisi kuunnella. Välttelen seuraa. Toimii hyvin. Välillä käy hyvin enkä törmää koko päivänä. Poissa näkyvistä, poissa mielestä. Suosittelen. Tuollainen ihminen ei muutu, turha edes toivoa. Mutta tuo välttely tuonut rauhan, ei köy hermoille.

Vierailija
18/19 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla työkaveri joka roikkuu kokoajan kintereillä. Aivan kamala pahantahtoinen juoruilija, pelkään että minäkin saan juoruilijan maineen jos minut nähdään hänen seurassa :(

Vierailija
19/19 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignoraan täysin, ja katson kuinka he hämmentyvät kun eivät saakaan totuttua huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi