Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita lihavia, jotka lihoi pelkällä kotiruoalla?

Vierailija
28.07.2018 |

Inhottaa oletus, että me kaikki lihavat syödään sipsiä ja suklaata. Itse syön vaan aivan liian isoja annoksia kotiruokaa enkä liiku paljoa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu! En voi sietää sipsiä ja suklaata syön pari kertaa vuodessa. Sen sijaan normiruokaa tulee syötyä ihan järkyttäviä määriä🙄

168/94

Vierailija
2/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pizza paisutti monta kiloa , lihoin 14kg vuodessa ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin leikkauksessa, tuli komplikaatioita, en pääsyt pitkää aikaan liikkumaan jne. Kilot tulivat, vaikea päästä eroon. En käytä alkoholia, en sipsejä, karkkia tms. Ehkä joskus vielä olen normipainossa.

Vierailija
4/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhee suklaa addiktio itsellä mut onneks oon hoikkana pysyny. nopee aineenvaihdunta

Vierailija
5/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt pikaruokaa tai eineksiä, juonut limuja ja alkoholia käytän hyvin vähän. Kotiruoalla olen lihonut.

Vierailija
6/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös rasva ole rasvaa ja hiilari on hiilaria, olipa ne sitten kotitekoisessa pastassa tai kaupan suklaassa/sipsipussissa?

Mikä ero siinä on että lihoaako kotiruoalla vai kaupan eineksillä?

Vierailija
7/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eihän sillä loppujen lopuksi ole väliä, millä ne kilot ovat tulleet, vai mitä? "Tavallinen kotiruoka" voi monelle tarkoittaa rasvaa, kermaa, juustoa sun muuta energiapitoista täynnä olevaa murkinaa. Kertoihan yksikin tuossa ylempänä lihoneensa pizzalla, joka ehkä on kotiruokaa joo, mutta...

Vierailija
8/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan 80-luvulta, kun kasvissyönti rantautui ihmisten tietoisuuteen. Äitini meni Siuntion kylpylään johonkin, johon kuului kasvisruokavalio ja ruoan asiantuntijaluentoja. Hän tuli sieltä ihmeissään ”ei sitä kasvisruokaa saakaan syödä niin paljon kuin haluaa”.

Vierailija
9/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anekdootti:

Eräs lääkäri oli tunnettu inhostaan ylipainoisia kohtaan.

Eräskin polilas laihdutuskehotukseen vastauksena selitteli, että ruisleipä turvottaa.

Seuraavana ovesta vastaanotolle pungersi tuhti täti, ja tohtorimme tuumasi: "Taas sieltä tulee yksi rukiin turvottama"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi