Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ammattia kadehdit?

Vierailija
28.07.2018 |

Ja miksi?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitinrakentaja. Haluaisin osata rakentaa laadukkaita sähkökitaroita.

Vierailija
22/73 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeen tiiä..

Ehkä vähän sellasta, missä saa käyttää kauneudentajua ja olla kauniissa ympäristössä ja viel luoda kauneutta ammatikseen niin ehkä se. :D Koska sellanen ympäristö on ympäristö jossa inspiroidun ja oon ku jossai huumeessa koko ajan. haha. mut sit esim. kosmetologin työssä on paljon muutaki, mikä ei mua kiinnosta..... Just jotkut känsäjalat ja ties mitä kaikkee perus rutiinia, joka ei mua kiinnosta ollenkaan joten en ny tiedä kadehdinko..

Jotain bloggareita en kadehdi, ku en ite jaksais kirjottaa niitä blogeja koskaan. :D Mut kyl oon sillee et oohh, jos nään et jollain on joku rikas mies tyylii kenen rahoilla se ostaa ihan mitä vaan. :D jos katon niitä kuvia mut se ny harvemmin on ammatti.

En tiedä kadehdinko, mut jos nään jonku ihanan kodikkaan pienen myymälän jossa on inspiroitunu myyjä joka oikeesti osaa asiakaspalvelun ja haluu saada hyvän mielen asiakkaalle niin aattelen et oisinpa ton roolissa et viihtyisin varmaan hyvin. xD

Varmaan joku ammattitanssija? Siis sellasessa lajissa mistä itse pidän... Siis sillee, et se saa vaan tehä sitä mitä se rakastaa niin 247 ja saa vielä rahaa siitä. Mut jos se on julkkis niin en kadehdi koska ite en ikinä haluis olla julkkis.

Tai sit joku rauhallisen kahvilan myyjä joka saa päättää kahvilan sisustuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim jtn ns. päälliköitä en kadehdi, en kadehdi mitään maistereita koska ne kuulostaa niin vaikeilta mulle hahahah... enkä sellast et istutaa toimistos 247 vaikka rahaa tulis 10 000 e kuussa.

ja lääkäreitä ja muita "hienoja" en tosiaan kadehdi.. Inhoon hoitotoimenpiteitä, en haluis olla lääkäri..

Vierailija
24/73 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulajaa tms en kadehsi koska en mä ite haluis olla missää lavalla ainoona, hyi. :D

Enkä myöskää jtn julkkis näyttelijöitä. Vaikka esim mulle on moni sanonu et sust pitäis tulla just joku näyttelijä. Mut siis en mä varmaan jaksais opetella ulkoa jotain vuorosanoja ja esittää jotain muuta henkilöä... En mä muistais niitä vuorosanoja kuitenkaan, en tiiä onko sekää ny nii erikoista.

Ehkä puvustajaa teatterissa paremminki, siis sellasta joka saa ideoida ja puvustaa näyttelijät ja laittaa ne jne. :D

Vierailija
25/73 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään? Miksi kadehtisin.

Vierailija
26/73 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanvatkaaja kirjoitti:

Taiteilijat. Saa juoda viinaa ja syödä huumeita rajattomasti, kun pitää etsiä inspiraatiota.

No, varmasti saa, muttei takuulla kannata.

Vierailija
27/73 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla joku 1800-1900-luvun maailmanmatkaaja ja arkeologi, joka purjehtii ja tuo jotain kulttuuriesineitä ja fossiileja ym Lontoossa sijaitsevaan kotiinsa, joka on kuin joku makaaberi museo. Eettisesti arveluttavaa ja tuollaisten takia monet historialliset esineet ovat nykyään aivan väärissä paikoissa, mutta ei voi väittää etteikö kiinnostavaa. Harmi vain, että naisena osani olisi ollut lähinnä kaitsea kotona neljää lasta, kun mies viipyy vuosia merillä.

Arkeologi kiinnosti minua lukiossakin, mutta opo sanoi, että älä tyttö houri. 

Vierailija
28/73 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa eläinlääkäreitä. Itse haluaisin todella paljon olla eläinlääkäri ja hoitaa eläimiä MUTTA toisaalta en kestäisi surullisia kohtaloita ollenkaan. En yhtään! Siinä se iso miinus.

Toinen on lentäjä. Paras ystäväni on lentäjä ja itse haluaisin myös uskaltaa lentäjäksi, mutta toistaiseksi en ole uskaltautunut koskaan tekemään mitään asian eteen. Edelleen kyllä vakavasti harkinnassa. :D

Vierailija
29/73 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään koska olen ammatissa jossa haluan olla.

Vierailija
30/73 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattijuoksijat. Rakastan juoksemista ja voi jumantsuikka kun siitä saisi itselleen ammatin! 😂

Vierailija
31/73 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehnin niitä ihmisiiä jotka kykeenevät vaikuttamaan ihmiseen dopamiiniin, ajanhallinnanratkaiisuihin ja niihiin jitka kykeneevät muodostamaan riippuuvuussuhteen laillisesti myjään ja asiakkaan välille.

Vierailija
32/73 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestynyt kolumnisti/journalisti/jonkin sortin toimittelija kuten Tuomas Enbuske. Syyt: Kirjoittaminen ja itsensä ilmaisu yleensä ovat intohimojani ja joillekin siitä jopa maksetaan (hyvin)! Enbuskella kivat vuositulot ja on varaa asua ylellisesti Kampissa design-huonekaluilla sisustetussa asunnossa.

Vierailija
33/73 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhoitaja. Siinä olisi aika h e l v e t I s t I kivempi työ.

T: lähihoitaja

Vierailija
34/73 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin Kaikkia joilla on vakituinen työ ma-pe klo 6-14, 7-15 tai 8-16. Tai edes jotain sinne päin. Heti ensimmäisenä tulee mieleen toimistotyöntekijät, opettajat, terveydenhoitajat, lääkärit tietyissä paikoissa, lastenhoitajat jne.

Vierailija
35/73 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukelluksen opettajia tai vetäjiä.

Asua jossain tropiikissa ja kerran päivässä sukeltaa ryhmän kanssa. Ah.

Vierailija
36/73 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän muutaman lähärin jotka opiskellut terkkariksi, sosionomiksi ja röntgenhoitajaksi. Jokainen on todennut, että paras päätös ikinä eikä todellakaan uskoisi olevan vielä periaatteessa samalla alalla. On meinaan niin eri hommia kuulemma 😂

Vierailija
37/73 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri. Hyvä palkka. Monipuolinen työ. En vain itse ole riittävän lahjakas tuon alan opintoihin.

Vierailija
38/73 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök.. musta tulee lähihoitaja enkä ikinä vois haluta olla terkkari... Niil on pelkkii hoitotoimenpiteitä. Ihan kamalaa työtä.. Ja sit viel lukee semmoseen joku 4 vuotta. hyhhyh. Ei oo mun juttu.

Vierailija
39/73 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pitää koirien päiväkotia. Ylipäänsä kadehdin Kaikkia jotka tekevät töitä eläinten parissa niitä auttaakseen. Olen todella eläinrakas ihminen.

Vierailija
40/73 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

deofkekffiriiri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök.. musta tulee lähihoitaja enkä ikinä vois haluta olla terkkari... Niil on pelkkii hoitotoimenpiteitä. Ihan kamalaa työtä.. Ja sit viel lukee semmoseen joku 4 vuotta. hyhhyh. Ei oo mun juttu.

Noh, kyllä se totuus vielä sullekin valkenee. :D

T: Lähihoitaja