Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihominen

Vierailija
28.07.2018 |

Nyt se on pakko myöntää. Olen lihonut ihan järkyttävästi. Vaatteet eivät mahdu kiinni, vatsa roikkuu. Reisissä on selluliittiä. Oikeasti minua itkettää, kun katson kesän valokuvia itsestäni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta tai pysäytä lihominen ennen kun olet lihonut kaksinkertaisesti. Itse en sitä tajunnut, nyt 25kg pudotettavaa. :( ei ole kivaa.

Vierailija
2/4 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan elämässäni laihduttanut... onko hyviä vinkkejä? Ennen olin vain hoikka automaattisesti. Nyt on ruuhkavuosien myötä ja neljänkympin lähestyessä alkanut kertymään kiloja. En tunnista itseäni valokuvista. Vihaan tätä vartaloa. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan elämässäni laihduttanut... onko hyviä vinkkejä? Ennen olin vain hoikka automaattisesti. Nyt on ruuhkavuosien myötä ja neljänkympin lähestyessä alkanut kertymään kiloja. En tunnista itseäni valokuvista. Vihaan tätä vartaloa. :(

Tämä siis Ap

Vierailija
4/4 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihominen on niin salakavalaa ja helppoa. Itse olen lihonut kevään ja kesän aikana lähes 10kg...kovaa työtä tein että alunperin sen pudotin mutta liikunta on kesällä jäänyt nolliin ja herkuttelu ollut jatkuvaa. Itsekuri nollissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi