Onko nykynuoret ihan kahjoja? Tubejulkkikset ym?!
Kuuntelin alig:n haastattattelun jostain nvahöörd jakista,/jaakko parkkisesta. Sellaista tuulella käyvää huttua, että ei tosikaan. Alig vei poikaa kuin jauhosäkkiä ja tämä otti vattuilutkin ihan kehuna. Siis hello!? Haluisin kansainvälistäk urrraaaa, vaikken osaakkaa enkkua mut hei tosi siistiiii!!! Mega hyvii kysymyksiii sulla!!
Ala oikeasti uskomaan, että somekulttuuri on tyhmentänyt nuorison! Tutkimukset osoittaa, että vsta 1975/lähtien jengi lähti tyhmentymään.. Big time.
Kataoin tyypin somevideoita. En katso toista kertaa! Megajulkissss..
Kommentit (47)
Itsensä kuvaaminen julkisissa kulkuvälineissä on nykyteineille ihan normi. Minusta se on narsistista ja ällöttävää. Jokainen voi ihailla itseään peilistä tai puhelimen etukamerasta kotona, se on ihan ok. Kaikkea ei todellakaan kuulu tehdä julkisesti. Tulevaisuudessa on varmaan ok masturboida julkisesti.
Aika monet tubettajat ovat kahjoja.
Spede osasi Suomessa ”some” viihdytyksen, tiesi ettei kansalle kannata tarjota kovin fiksuja juttuja. Sen jälkeen on tullut Kummelia ym. matalaotsaista menoa. Nykyään noihin juttuihin ei ole mitään muuta eroa, kuin se että taso on entisestään laskenut kaikkien päästessä esittelemään hedelmiään.
Olen itse semi-nuori ja harrastan videopelejä, mutta vihaan tubettajia. En näe viihdearvoa siinä, että katsoo kun joku toinen pelaa ja yleensä vielä huutaa samalla ?? Aargh.
Mielestäni aina on ollut laumasieluinen tyhmä massa ja sitten ne toisenlaiset nuoret (ja aikuiset).
Näinhän se on. Massakulutus ja narsismi lisääntynyt huimasti. Kaikki ajavat omia etujaan ja pohtivat miten tulla kuuluisaksi tai rikkaaksi. Sit ihannoidaan tyyppejä joilla vaikka somessa 10 tuhatta seuraajaa, feikkivartalo tai kyseenalaisesti hankittuja luksusmatkoja. :D
Tv:stä pusketaan jatkuvalla syötöllä tosi-tv:tä ja aivan laadutonta pa*kaa. Moraalit ajetaan alas ja näin se tyhmyys vaan lisääntyy.
Ja ei, en ole mikään kukkahattutäti, vaan juuri 22v täyttänyt nuori nainen.
Dumbing down the humanity. Tyhmiä ihmisiä on helppo manipuloida ja aivopestä. Odottakaas vaan, kun old school mulkerot tipahtaa pois pelistä. Jäljelle jää lauma ahdistuneita, narsistisia, mainoksen uhreja ja vailla omia aivoituksia olevia Minäminäminä- ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni naureskelee Pasi Viheraholle vaikka Viheraho tietää paljon paljon enemmän maailmanmenosta kuin yksikään Youtuben nuorisojulkkis.
Viheraho on täys pelle. Elää sossutuilla ja lahjoituksilla. Kuka oikeasti ihailee ihmistä, joka tekee ruokaa epähygieenisesti ja juo marinadit lihapaketeista? En ymmärrä.
Eihän kukaan puhunut mistään ihailusta mitään, pointtihan oli siinä, että Viheraho on paljon paremmin kartalla yhteiskunnan asioista kuin Tubejulkkikset.
Sähän myönsit jo ihailevasi viherahoa. Sanoit että hän on paljon paremmin kartalla yhteiskunnan asioista kuin tubejulkkikset. Mielestäni poliisia vastustava ja tietyömaalla ilman lupaa ohittava ihminen on yksinkertaisesti tyhmä. Myöskään Pasin herkkujenherkkujen valmistamisessa ei ole mitään ihailtavaa. Eikä myöskään sossutuilla ja lahjoituksilla eläminen.
Mä en käsitä mikä niissä tubettajissa on niin kiehtovaa. Olen kohta kolmikymppinen ja kaikki mun ikätoverit (mukaan lukien aviomieheni!) seuraa jtn sitasalmisia, ronibäckejä ja mansikoita... Eniten oksettaa ne tuotteidentestausvideot, joissa kaikissa on aina se_sama_vitun_kaava: räplätään pahvipakettia, avataan paketti, sitten räplätään tuotetta, maistetaan/haistetaan/potkikaan/hakataan sitä, ja lopuksi se kehutaan maasta taivaisiin.
Mun mies on hulluna pewdiepien videoihin myös, mä itse en voi sietää kyseistä otusta: narsistinen pelle, jonka videoissa pääosassa eivät ole niinkään pelit vaan se rääkyminen ja toisten kiusaaminen!
Monet ihmettelee, mikä mua vaivaa kun en seuraa tubettajia enkä laittele instaan selfieitä. Kaipa se johtuu siitä että olen tylsä ja vanhanaikainen kalkkis.
Katso englanninkielisiä videoita tai muuta kuin jaakkoa. Löydät erilaista sisältöä. Ja ilman "videovlogausta".
Totta!! Hyvä pointti ottaa esiin!!! Lukekaa kirjoja plsss!!!
On. Ääliöitä. Reality tv tuhonnut koko sukupolven..
Samaa mietittiin 40vuotta sitten....
Nuoret on ihan sekasin kun eivät tee asioita samalla tavalla kuin ennen, juup...
Järkkyjä tyrkkyjä ilman itsekritiikkiä
Vierailija kirjoitti:
Moni naureskelee Pasi Viheraholle vaikka Viheraho tietää paljon paljon enemmän maailmanmenosta kuin yksikään Youtuben nuorisojulkkis.
No harmaa on paljon lähempänä valkoista kuin musta, muttei sitä voi valkoiseksi siltikään kutsua.
Ketä kiinnostaa jonkun pissiksen höpinät somessa tai tis sipe rsekuvat tänään/huomenna tai jonkun aamurutiinit tubessa.. Tai grillituotteiden pisteytys..?! Mikä meni pieleen?? Cmon? Mutsit uraa luomassa ja pennut sairaseläkkeillään tubettamassa.. Koska ketää ei enää kiinnosta kukaan. Varsinkaan ne omat pennut tai ne aina poissa olwvat vanhempi väki.. Kaikki on muuttunut irvokkaaksi pilkaksi, sillä kun arvot on romukopassa.. Mitä jää jäljelle.
Tube. Ja minä. Ja sinä toljottamassa typeriä tyhjäntomitusta tubesta mun elämästä.
Tittitaitment.
Mielestäni poliisin vastustaminen ja tietyömaalla ohittaminen ilman lupaa on todellista whitetrashmeininkiä. Kertokaapa sitten mistä asioista P. Viheraho on paremmin perillä kuin nykynuoret.