Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen peppu paloi kunnan leikkipuiston liukumäessä, kuka korvaa?

Vierailija
28.07.2018 |

Peppu ja yläreisi punottaa selvästi ihan vaan yhden laskun jälken. Lapsi itki ja kertoi sen olleen tulikuuma. Miksi ihmeessä noita porottavan auringon kuumentamia leikkivälineitä ei suljeta tällaisilla helteillä joillakin ketjuilla tms. tai aseteta ainakin selkeitä varoituskylttejä liukumäkien portaisiin!

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia taloudellisia menetyksiä teille tapahtumasta tuli?

Vierailija
2/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis sano että olet vain pas*ka trolli ja palauta mun usko ihmisiin.

Vierailija
4/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä vanhemmat tai lastenvahdit eivät huolehdi lapsista eivätkä päästä niitä kuumiin leikkivälineisiin?

Miksi ihmeessä lapsesta huolehtijan mieleen ei tule, että metalli kuumenee auringossa ja täten voi olla polttavankin kuuma?

Miksi ihmeessä aina huudetaan "kuka korvaa" kun ei itse osata ajatella yhtään mitään?

Vierailija
5/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat saavat ihan itse kieltää lastaan.

Vierailija
6/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kuvaa somessa on jo levinnyt näistä peppunsa polttamista lapsista??? Vanhemmat ovat itse omista lapsista kuitenkin vastuussa, myös sen verran, että koittaa ensin itse kädellään sen liukumäen pintaa, ja päättelee sitten onko siihen järkevää lasta edes päästää....

Vierailija
7/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaa mitä? Menikö taaperon bikinikuvaukset uusiksi, kun peppu punoittaa?

Vierailija
8/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka korvaa minulle nämä henkiset kärsimykset siitä, että idiootit lisääntyvät?

Vierailija
9/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyypyypipi.

Vierailija
10/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelalta saa palaneelle pepulle korvausta. PaPe lomake, asiakirjakohta 4.1 ja 4.5 kohta yh-korotuksella.

Vierailija
11/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metalllinen liukumäki polttaa paljaan ihon ihan ilman kuumuuttakin.

Kukako korvaa? Jep, jonkun pitäisi kyllä korvata lapselle se, että vanhempi ei osaa huolehtia hänestä.

Vierailija
12/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät nykyajan liukumäet mitään, mutta jestas miten monesti paloivatkin reidet (sorteissa) tai reidet JA peppu (mekossa) 80-luvulla kun oli niitä peltisiä liukumäkiä !  Tai sitten puisia, joista irtosi tikkuja..

Eikä  silti tullut vanhemmille mieleen tehdä asiasta julkista, olihan tuolloin kuitenkin jo lehtimedia olemassa.

Vierailija
13/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo varmaan olisi hyvä käydä terkkarissa lääkärin katsottavana. Hän varmaan osaa neuvoa tarvittavan hoidonja voiteet lieviin palovammoihin.

Vierailija
14/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtio korvaa ja kustantaa teidän perheen elämän maailman loppuun saakka kun olette niin joutuneet kärsimään.

Vierailija
15/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako kuvaa somessa on jo levinnyt näistä peppunsa polttamista lapsista??? Vanhemmat ovat itse omista lapsista kuitenkin vastuussa, myös sen verran, että koittaa ensin itse kädellään sen liukumäen pintaa, ja päättelee sitten onko siihen järkevää lasta edes päästää....

Mtv 3:n sivulla oli kuva jenkkiläisestä pikkutytöstä, jolla toisen asteen palovamma . Äiti oli koettanut kädellä onko liukumäki kuuma . mutta oli koettanut väärää kohtaa.

Vierailija
16/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä peppua ei korvaa kukaan, mutta kuka vanhempi ei tajua liukumäkien olevan kuuma.

Vierailija
17/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten joku dille yrittäisi laskea sen ketjun ali ja kuolisi siihen. Kenenköhän syytä se olisi?

Vierailija
18/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vastuuta sentään on jätetty huoltajillekin. 

Ikävä juttu, mutta tuskin vammat ovat vakavat. 

Vai pitäisikö mielestäsi metalliset likumäet poistaa niistä kymmenistä tuhansista leikkipaikoista ympäri Suomenmaan, jos helle? 

Tai laittaa varoituskylttejä kymmenellä kielellä, että jokainen ymmärtäisi, että tulikuuma metalli yhdistettynä ihoon on polttava?

Vierailija
19/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mtv 3:n sivulla oli kuva jenkkiläisestä pikkutytöstä, jolla toisen asteen palovamma . Äiti oli koettanut kädellä onko liukumäki kuuma . mutta oli koettanut väärää kohtaa.

Parasta poistaa kaikki leikkivälineet, kun joku aina satuttaa itsensä ja tietysti se on aina valtion/kunnan/viranomaisten syytä.

Vierailija
20/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo varmaan olisi hyvä käydä terkkarissa lääkärin katsottavana. Hän varmaan osaa neuvoa tarvittavan hoidonja voiteet lieviin palovammoihin.

Tai sitten voi vaan mennä apoteekettiin ja kysyä sieltä neuvoa mitä voidetta kannattaa laittaa. Yhdestä liukumäen laskusta ei voi saada niin pahoja palovammoja, että lääkäriä tarvittaisiin. Ellei liukumäki sitten ollut suunnilleen ilmiliekeissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan