Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen myyjä torissa ja..

Vierailija
28.07.2018 |

mua ärsyttää tietyt asiat.

Mulla ei näy ilmotuksissa numero koska en jaksa selviä häiriköinti soittoja joita joskus tuli tai soittoja jotka tulevat ihme kellonaikoihin kuten keskellä yötä tai aamulla.
Jos ei jaksa laittaa ilmasta viestiä sieltä "lähetä viesti" nappulasta joka tulee sähköpostiini ja liittää siihen omaa numeroaan/sähköpostiaan niin ei voi mitään.
Mun numerokin on prepaid koska se on musta kätevämpi kuin kiinteä liittymä, sama numero ollut vuosikaudet.
Enkä jaksa mitään puhelinmyyjiä jos olisi kiinteä liittymä. Ne kun soittaa vaikka olisi suoramarkkinointikielto.

Mulla ei näy koko nimi vaan pelkkä etunimi sillä ei huvita sitä jaella sinne tänne. Tuotteen ostajalle sen kerron jos hänkään sillä mitään tekee.
Mun nimellä et löydä mitään netistä esim googlettamalla koska en tunge nimeäni joka paikkaan kuten facebookkiin. Se ei tarkota sitä että se olisi keksitty nimi kun jotkut ostajat sitä alkaa googletella eikä löydä mitään.

Noi ei tee musta huijaria.
Jos olisin huijari niin tuskin olisi monivuotinen käyttäjätunnus. Eiköhän se olisi jo suljettu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas näkyy nimi  ja puhelinnumero. Ja mua ärsyttää myyjät, joilla ei näy. Mä en pääse luurilla sähköpostiin, on paljon helpompaa laittaa textari

Vierailija
2/4 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas näkyy nimi  ja puhelinnumero. Ja mua ärsyttää myyjät, joilla ei näy. Mä en pääse luurilla sähköpostiin, on paljon helpompaa laittaa textari

Jos sen tuotteen oikeesti haluaa niin sitten voi varmaan mennä myöhemmin koneelle????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näytä koskaan numeroa ja kaikki käy hyvin sähköpostin kautta ja ihan kännyllä.

Mulla syy miksi numeroani en anna.

Vierailija
4/4 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prepaid liittymällä myyvä on aina kyseenalainen. En ostaisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä