Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita joita miehet tahtoisivat naisten tekevän, mutta...

Vierailija
28.07.2018 |

...joita tosielämässä naiset eivät yleensä tee.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä toi pyllypanointo oikein on? Mä en tajua. Kuinka sinne järkevästi mahtuu, epähygieenistä, aiheuttaa vammoja? En koskaan suostu. Pillua saa edestä, takaa ja sivulta, alta ja päältä. Nuolen ja otan suihin loppuun saakka, annan nuolla, mutta en loppuun asti, sillä nautin eniten kullista. Jos tää ei riitä, mies saa mennä.

N 50

Niin tietysti. Normitapaus saa täällä alapeukkuja. Pitäisi työntää kaikkiin reikiin yhtäaikaa ja nurinpäin, että olisi tarpeeksi tälle palstalle. Meitä on täällä myös niitä, jotka arvostaa normaalia parisuhdeseksiä hienona ja tavoiteltavana. Moni ei saa seksiä ollenkaan, mutta täällä ei riitä mitkään temput.

"Temput"? Totta kai haluan antaa rakkaalleni kaiken, ei se ole "temppu". Meille tämä on normaalia, rakastavaa, spontaania parisuhdeseksiä. Voidaan kokeilla ja tehdä mitä vain, tuottaa toiselle nautintoa uusin tavoin. En keksi mitään, mitä en olisi valmis kokeilemaan ainakin kerran. N50+

Vierailija
22/23 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois kyllä ihanaa jos rouva antais nuolla pimppiä ja pyllyä ja nuolis mun pyllyä. Samoin ois ihanaa joskus saada suihinotto loppuum saakka. Ei onnistu mikään näistä.

Surullista. Itse otan suihin ja nielen spermat. Nuolisin pyllyn ja pallitkin, mutta mies ei halua. Mies ei myöskään nuole minun pyllyä. Ennen antoi taivaallisen ihanaa suuseksiä usein, mutta nykyään vain harvoin ja sitäkään selkeästi ei haluaisi tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin Naisen avaavan imetysliiviensä nepparin... ja työntävän tissinsä suuhuni ja imettävän ihanan makeaa lämmintä tissimaitoaan..*lurps*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi