Taviksimman näköinen julkkis"kaunotar"?
Kuka naisjulkkis, jota media kutsuu kaunottareksi, on mielestäsi kaikkein taviksimman näköinen?
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen etenkin ilman meikkiä:
https://www.instagram.com/p/BjkhGmKlkyi/?hl=fi&taken-by=jennivartiainen…
Alapeukuttajan mielestä Jenni on siis ruma?
Anna Puu on niin tavanomaisen näköinen, ettei sitä erottaisi mitenkään yleisönsä joukosta. Ei ruma, ei kaunis, vaan tavallinen.
Kuustosen sisaruksissa on samanlaista kolhoutta kuin Kivilahdissa, vanhempana näkyy enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen etenkin ilman meikkiä:
https://www.instagram.com/p/BjkhGmKlkyi/?hl=fi&taken-by=jennivartiainen…
Minusta Jenni on ilman meikkiä nätti ja meikattuna älyttömän kaunis. Mielipidekysymys toki. Itse sanoisin että Abreu ja Vesala ovat tavallisen peruspirkon näköisiä ja epämiellyttävät luonteet vielä tekevät heistä sisäisesti ei-niin-kauniita.
Nyt onkin lueteltu lähestulkoon kaikki julkkisnaiset ja voidaan tehdä odotettu johtopäätös: kaikki julkkisnaiset ja varsinkin Jennifer Lawrence ovat sysirumia ja suomalainen av-mamma on se todellinen kaunotar.
Ja voittaja on: Klara Kivilahti.
Vierailija kirjoitti:
Jennifer Lawrence on mielestäni aina ollut todella taviksen näköinen, en ole ihan ymmärtänyt sitä kuinka häntä hehkutetaan kaunottareksi. Siis sievä toki, mutta ihan umpitavis.
Hassua, kun mun mielestä se on todella kaunis.
Yksi harvoista julkkiksista jonka näköinen haluaisin oikeasti olla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt onkin lueteltu lähestulkoon kaikki julkkisnaiset ja voidaan tehdä odotettu johtopäätös: kaikki julkkisnaiset ja varsinkin Jennifer Lawrence ovat sysirumia ja suomalainen av-mamma on se todellinen kaunotar.
Voisitko edes yrittää lukea otsikon? Ei tässä ketään rumaksi sanota, vaan tavallisen näköiseksi. Esim. Jenni Vartiainen on aivan tavallisen näköinen nainen eikä millään lailla erikoinen tai kaunis, muttei rumakaan. Julkisuudessa häntä kehutaan täysin ilman syytä kauniiksi.
No ei mun mielestä noita kaikkia ole varsinaisesti minään kaunottarina aina hehkutettu. Esim. Paula Vesalaa tai Chisua, musiikkinsa kautta ovat julkisuudessa. Yleensä julkkiskaunottaren tittelin saa joku tyrkky joka ei osaa mitään, esim. laulaa. On vaan julkisuustyrkky ja sitten puhutaan seurapiirikaunottaresta.
Vierailija kirjoitti:
No ei mun mielestä noita kaikkia ole varsinaisesti minään kaunottarina aina hehkutettu. Esim. Paula Vesalaa tai Chisua, musiikkinsa kautta ovat julkisuudessa. Yleensä julkkiskaunottaren tittelin saa joku tyrkky joka ei osaa mitään, esim. laulaa. On vaan julkisuustyrkky ja sitten puhutaan seurapiirikaunottaresta.
Kyllähän näitä kahta kehutaan kauniiksi, sekä julkisuudessa että tällä palstalla.
Kiira Kosonen
Kaikki tis-tyrkyt.
Jennifer Lawrence on kyllä niin tavis kun olla ja voi ja jopa rumahko. Vartalo on kyllä hyvä.
Onpa hämmentävä ketju. Minusta suurin osa julkkisnaisista (lähes kaikki), tässä ketjussakin mainituista, on tavista paremman näköisiä. Ilman meikkiä ehkä suht tavallisia, mutta siltikin monesti silti kauniita "taviksia" eikä tavallisia "taviksia".
Ehkä mulla on väärä käsitys siitä mitä tavis tarkoittaa.
Ja en keksi tähän ketjuun tältä istumalta oikein ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivilahden "seurapiirikaunottaret"
Ovat muuten todella kolhon näköisiä naisia. Hyrr.
Tässä kysytään tavallisen näköisiä naisia. Nuo Kivilahdet ovat lähinnä rumia.
Paula Vesala, Vappu Pimi, Chisu... Kaikki ovat hyvin paljon kasvonpiirteiltään & väritykseltään toisiaan muistuttavia arkisen sieviä naisia, joista meikillä saa lähes kauniin. Kun vertaa vaikkapa epäsuomalaisen näköiseen , tummaan Jenni Vartiaiseen.