Päätä särkee takaraivosta ja vähän otsastakin, mitä vois kokeilla kun burana/panadol ei auttanut
uudestaak nukkkumaanmenokaan ei auttanut. Lisää buranaa?
olen ottanut 400mg ja tonnisen paratabsin
Kommentit (21)
mahtaakohan auttaa enää kun 2h sitten otin
Minua usein auttaa kuuma suihku kohdistettuna niskaan.
Kokeile nyt ainakin. Huomaa sitten, että parasetamolia ei kannata ottaa enemmän kuin ohjeen mukaan, se on erittäin vaarallista munuaisille... vai sittenkin maksalle, no, joka tapauksessa.
Takaraivon särky voi viitata nestehukkaan. Oletko muistanut juoda riittävästi näillä helteillä?
Kemoterapiaa ja säteilyhoitoa pitkälle edenneeseen aivosyöpään.
Juo kaksi lasia vettä ja vähän jotain suolaista. Ota kuppi kahvia. Mene makuulle, laita kylmä kääre otsalle ja koeta rentoutua.
Juo nestettä puoli litraa. Syö ihan oikeaa ruokaa. Ota sitä ibuprofeenia lisää 400 mg ja jos ei vartin sisällä ala helpottaa, toinen 400 mg. Jos ei vieläkään hellitä, ei auta kuin kärsiä ja odottaa.
Ota hieman suolaa. Päänsärky voi johtua suolojen puutteesta. Merisuolaa suhun, siinä vaiheessa kun ei enää maistu on suolaa tarpeeksi. Muutama rae menee.
Onko banaania? Siinä on kaliumia esim.
Ei auttanut kuin panacod ja sekin vasta 45min päästä.
No eipä särje enää :)
Usein tällainen särky mihin ei buranat tai panadolit auta, vain panacod
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei auttanut kuin panacod ja sekin vasta 45min päästä.
No eipä särje enää :)
Usein tällainen särky mihin ei buranat tai panadolit auta, vain panacod
ap
Suosittelen lekurikäyntiä.
Juothan 3-4 litraa nesteitä varsinkin nyt kun on aika lämpöistä?
Jos päänsärkyä usein, niin käy lääkärissä. Kannattaa tutkia syy.Mihin toi Panacod on määrätty?
Jos olet jo ottanut 2kpl 500mg Panadolia, niin et saa ottaa Panacodia kun siinäkin on Parasetamolia.Pitäisi pitää 8h tauko. Nestehukka?Suolojen vaje?Täällä annettu hyviä neuvoja.
Minulla diagnosoitu migreeni.Usein särkee helteellä päätä vaikka joisi nestettä.
Cayennepippuria kandee kokeilla kans päänsärkyy, kuten inkivääriäkin.
Ja se vedenjuonti.
Mulle tulee tommonen särky ennen kuukautisia ja se taitaa olla kuukautismigreeniä. Siihen ei auta buranat eikä panadolit, vaan pitää vain odotella ja kärsiä se muutama päivä kunnes säryt loppuu. Ehkä vähän saan helpotusta siitä, että hieron kaikkia lihaksiani oikein kunnolla rasvan kanssa ja juon lasillisen suolavettä.
Onko sulla päänahka kuivunut auringossa? Mulle tulee joskus kamala takaraivosärky jo siitä, että päänahka on rutikuiva ja helpottaa kovasti kun rasvaan sen.
Kivennäis vettä, mehua..suolaa.
Ja kylmä suhku tai kylmäpatruuna niskaan ja otsalle.
ja jos on nikn piparminttuöljyä tai laventeli öljyä hieroa niskasn ja otsan reunoille. Tai magnesium suihketta niskaan. Auttaa mulla ainakin tosi hyvin.
Juo kahvia, kofeiini vahvistaa parasetamolin vaikutusta.