Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö ketään joka olisi mummo- au pair?

Vierailija
28.07.2018 |

Haaveilen vähän josko kokeilisi tuollaista kun lapset lentävät pesästä. Mulla on vakityö niin olisi helppoa ottaa silloin tällöin virkavapaata ja lähteä muutamaksi kuukaudeksi maailmalle. Onkohan se palkka kuitenkaan aikuiselle ihmiselle riittävä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Au pair ei saa palkkaa, vaan taskurahaa muutaman sata euroa kuukaudessa.

Vierailija
2/4 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Au pair ei saa palkkaa, vaan taskurahaa muutaman sata euroa kuukaudessa.

Selailin joskus aikani kuluksi ilmoituksia joissa osassa oli ihan nannyn palkkakin, se on enemmän kuin muutaman sata euroa kuukaudessa mutta nyt en enää muista paljonko. Sinänsähän voisi laskea ettei tule juuri mitään muita omia kuluja kuin asunto kotimaassa. Jos ruoan tarjoaa perhe. En käytä alkoholia tms mihin tarvitsisin paljon ns. omaa rahaa. Joku bussikortti olisi tarpeen ja senkin usein kustantaa perhe. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin yhden mummo-aupairin Espanjassa. Auttoi erästä suomalaista rikasta perhettä siellä vuoden ja asui heidän vierasmajassaan. Joku nuori aupair-tyttö olisi koettu siellä "sopimattomaksi", sillä perheen vaimo oli paljon poissa kotoa työn vuoksi. Olivat siksi etsineet nimenomaan vanhempaa aupairia.

Vierailija
4/4 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen miettinyt tuota. Googlaapa vaikka haulla granny au-pair - löytyi useita sivustoja, jotka toimivat hieman eri tavoin. Periaate kuitenkin sama eli haetaan hieman vanhempia au-paireja, työtkin näyttivät olevan hieman vaativampia (osittain). Palkka (taskuraha) hieman korkeampi. Löytyi mielestäni erittäin mielenkiintoisia paikkoja! Otin asian todella harkintaan ja mikä ettei, lyhytaikaisiakin paikkoja löytyi ja todella monessa maassa, monenlaisissa perheissä l. ainakin kysyntää näyttäisi olevan. Tsemppiä sinne! Minä ainakin aion syksyn tullen vakavasti harkita asiaa, kun lapset ovat jo omillaan. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän