Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aihevapaa -palstalla pyörii ehkä joku 5-7 henkilöä jotka tehtailee kokoaika aloituksia.

Vierailija
28.07.2018 |

Tämä on minun kokemukseni ettei täällä ole minun ja näiden lisäksi ketään muita.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä kysymys mielialalääkkeistä, niin tulee satoja asiasta oikeasti tietäviä. Kertoo aika paljon tästä palstasta.

Vierailija
2/19 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä, huomaa kirjoitustyylistä että ne kaikki vähä-älyiset aloitukset tulee samalta ihmiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin samat jankkaajat palstalla on. Esimerkiksi kotitöitä koskevissa ketjuissa on aina samat naiset jankkaamassa. Eri elintasot perheessä-trolli on viime aikoina rauhoittunut.

Vierailija
4/19 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysypä kysymys mielialalääkkeistä, niin tulee satoja asiasta oikeasti tietäviä. Kertoo aika paljon tästä palstasta.

On muuten niin totta!

Vierailija
5/19 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Olen seurannut tätä palstaa pari kuukautta ja osaan jo tunnistaa samat tehtailijat.

Vierailija
6/19 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan pilaa nämä samantyyliset aloitukset samalta henkilöltä.

Vierailija
7/19 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä hukuttavat virtaan hyvät ketjut.

Vierailija
8/19 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä ihmisiä on ihan kohtuullinen määrä, joilla ei ole mitään muuta sisältöä elämässä kuin tehdä tänne provoja.

Toisaalta ei pidä olettaa, että samanaiheiset provot ovat kaikki saman ihmisen tekemiä. Provoilijat ottavat mallia toisistaan ja kierrättävät samoja aiheita, jos huomaavat ne onnistuneiksi.

Vierailija
9/19 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on vain kolme.

Minä, sinä ja hän!

Vierailija
10/19 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päätynyt siihen, että täällä on jotain toistasataa aktiivia/häirikköä ja muutama sata säännöllistä lukijaa. Siinä kaikki. 

Vierailija
11/19 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo myös ajasta jona elämme. Ihmiset ovat monesta eri syystä ahdistuneita, masentuneita, paniikkihäiriöisiä, jne. Yhteiskunta luo paineet.

Vierailija
12/19 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitat "kokoaika" yhteen? Ei monet tee aloituksia, ainoastaan vastailevat viiltävillä analyyseilla typeriin aloituksiin kuten Hopeakettu sitä ja tätä.

Vierailija
13/19 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo myös ajasta jona elämme. Ihmiset ovat monesta eri syystä ahdistuneita, masentuneita, paniikkihäiriöisiä, jne. Yhteiskunta luo paineet.

Huono lapsuus on yleensä kasvualusta, josta oireilu lähtee.

Vierailija
14/19 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono lapsuus on yleensä kasvualusta, josta oireilu lähtee.

Siksi tarvitaan lisää lasuja, jotka korjaavat lasten kaltoinkohtelun.

Vierailija
15/19 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ärsyttää kun jotkut taitavat saada Sanomalta jopa palkkaa kirjoituksistaan. Minä en saa.

Terveisin "Mitä ajattelet ihmisestä, " / naapuri-provojen tehtailija

Vierailija
16/19 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa mies teki sitä tätä ja tota provoista ovat minun käsialaani. Olen rooliltani se av-mamma, jonka mies tekee aina jotain väärin, mutta minä taas en tee mitään auttaakseni miehen tilannetta.

Vierailija
17/19 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki myös samasta kaupungista?

Taidat olla vähän pihalla?

Palstalla käy viikossa yli puolimiljoonaa ihmistä ja sinun mielestäsi niistä kuusi kirjoittaa tänne?

Loistava päätelmä Watson.

Vierailija
18/19 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki myös samasta kaupungista?

Taidat olla vähän pihalla?

Palstalla käy viikossa yli puolimiljoonaa ihmistä ja sinun mielestäsi niistä kuusi kirjoittaa tänne?

Loistava päätelmä Watson.

Vain pieni osa palstan "kirjoittajista" ovat Sanoman palkkalistoilla. He sitten tekevät suurimman osan avauksista, jotka oikeasti saavat huomiota.

Vierailija
19/19 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ihmiset ovat äänessä kaikissa erilaisissa yhteisöissä etenkin netissä. Esimerkiksi Twitchin chatissa voi olla 1000 ihmistä läsnä, mutta chatissa näkyy jatkuvasti samat 50 nimeä. Tämän ilmiön huomasin jo 2000-luvun alussa irc-kanavilla.

Av:ta seuraa kyllä niin monet, että kyllä täällä aktiivisesti varmaan muutama sata ihmistä kirjoittelee.