Aagh! Vein lapsen mummulaan ja mummu tarjosi lapselle heti kettukarkkeja!
Miten joku voi olla noin tietämätön että tarjoaa lapselle hengenvaarallista myrkkyä - SOKERIA! Otin lapsesta tiukasti kiinni niin että sokeripommikarkit lensi lattialle,retuutin takaisin autoon ja paineltiin kaasujalkaa pihasta pois.
Kommentit (19)
OIkeesti?? Mee vaikka ulos jos et muuta keksi näitten provojen sijaan!
ja eilen täti tarjosi köyhiä ritareita. Kovaa on.
Tosi kiva! Meillä pihi, saita ja ahne isovanhempi pyytää lapselta karkkia.
Vierailija kirjoitti:
Kai täällä pyörii enemmänkin porukkaa kuin pari höpsähtänyttä av-mammaa? Kai?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kova juttu!
Ap ota oppia.
Muistan kuinka eno tarjosi mummolassa tupakkaa. Olin varmaankin jotain 10v. Pahalle maistui.
Kettukarkithan eivät sinällään ole hyviä, ne on vaan hauskan näköisiä joten mammat diggaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et oikeasti usko, että tällaisia isovanhempia on olemassa? Hämmennetään soppaa lisää, on lisäksi leski :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et oikeasti usko, että tällaisia isovanhempia on olemassa? Hämmennetään soppaa lisää, on lisäksi leski :D
Kun olin itse pieni, mummo tarjosi aina eukalyptyskarkkeja. Niitä hyvän makuisia jotka on kääritty vihreään paperiin ja niitä sai syödä niin paljon kuin halusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olin itse pieni, mummo tarjosi aina eukalyptyskarkkeja. Niitä hyvän makuisia jotka on kääritty vihreään paperiin ja niitä sai syödä niin paljon kuin halusi.
Sulla oli hyvä mummo. Oma mummoni tarjosi aina sokeritonta suklaata, diabetesta kun sairasti. Äitini sen sijaan ei tarjoa mitään vaan vie namitkin lapsen suusta.
Varmasti lapsen kehitykselle tekee todella hyvää tuollainen raivopäinen riuhtominen paikasta toiseen, vaikka sitten Porvoossa.
Mutta onneksi ei saanut sokeria.
Kun olisikin mummo elossa...minun tarjosi Pihlaja- tai Kiss Kiss -karkkeja. Mummoa kaipaan todella paljon. <3
Nykyisten pikkulasten mummot eivät ole kettukarkkisukupolvea. Kettukarkkeja voisi olla nykyäitien mummoilla ja trendikkäillä nykyäideillä. Että siltäkin osin epäonnistunut provo.
t. mummo
Juu, pettymys raivoaminen ja retuuttaminenhan ei ole mitään lapselle, mutta kun sokeri!
Sokeriviha on aivan uskomatonta nykyään. Jos juttu on totta, tulen niin surulliseksi lapsen ja mummon puolesta.
Pieni sokerimäärä ei ole syy loukata mummoa ja pelästyttää lasta.
Ja rikkoa lapsen ja mummon välejä.
Ja todella näitä milloinmitäkin-fanaatikko-idioottiäitejä on ihan oikeasti olemassa nykyään.
Jaahas että sellainen mummolareissu tällä kertaa.