Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuore aviomies sitten suuttui tai ainakin luulen niin

Vierailija
27.07.2018 |

Hääyön jälkeisenä aamuna heräsimme ja olo oli raukea mutta samalla onnellinen. Mies kysyi miten yhteinen yö sujui, niin ajatuksissani sanoin, että kauheaa oli. Häistä viikko ja mies on ollut hiljainen sen jälkeen ja välttelee. Loukkasinko miestä? Sanoinko väärin? En tarkoittanut, että yö oli kauhea vaan että häpeäminen on kauheaa. Minua hävetti yhteisen yön jälkeen mutta en ehtinyt selittää mitään kun mies pomppasi ylös sängystä ja ei tullut syömään aamiaista. :( Huomenlahjatkin on antamatta ja häämatka tekemättä. Olenko nyt huono vaimo? :(

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

What?..

Vierailija
2/28 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

What?..

Mikä on epäselvää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni hääyötä ei kannata mainita kauheaksi, vaan käyttää positiivisia kommentteja.

Kirjoititko hassun provon?

Provoilenko tosiaan kun mies on edelleen suuttunut?! Mies veti herneen nenää, ettähyvin alkoi tämä liitto.

Vierailija
4/28 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt villi arvaus: jos sua hävetti kauheasti, niin arvaan että olitte ns. säästäneet hääyöhön? Käytännössä siis sanoit miehelle, että seksi miehen kanssa tuntui kauhealta. Jos hänkin oli ujo ekakertalainen, niin ihan äkkiä en keksi miten olisit tuossa tilanteessa voinut häntä pahemmin loukata. Miehet eivät ole ajatuksenlukijoita, ala selvittää töppäystäsi. Kirjoita vaikka kirje, jos et saa sanotuksi.

Osuinko oikeaan?

Vierailija
5/28 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kiinnostaisi kuulla, miten tämä jatkuu.

Vierailija
6/28 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi vastannut sulle samaan kysymykseen samoin sanoin, olisitko itse loukkaantunut?

Vierailija
7/28 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla vitsi, koska naurattaa.

Vierailija
8/28 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt villi arvaus: jos sua hävetti kauheasti, niin arvaan että olitte ns. säästäneet hääyöhön? Käytännössä siis sanoit miehelle, että seksi miehen kanssa tuntui kauhealta. Jos hänkin oli ujo ekakertalainen, niin ihan äkkiä en keksi miten olisit tuossa tilanteessa voinut häntä pahemmin loukata. Miehet eivät ole ajatuksenlukijoita, ala selvittää töppäystäsi. Kirjoita vaikka kirje, jos et saa sanotuksi.

Osuinko oikeaan?

Mieheni on intuitiivinen ja vaistoo hyvin asioita. Ja säästimme itsemme hääyöhön, jotta kokemus olisi ikimuistoinen, mies oli lempeä ja itse touhu meni loppujen lopuksi hyvin ilman kipua, mutta minua hävetti yön aikana ja sen jälkeen.

Vierailija
9/28 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies olisi vastannut sulle samaan kysymykseen samoin sanoin, olisitko itse loukkaantunut?

Olisin naurahtanut ja sanonut ettei tarvitse hävetä. Mies ymmärsi väärin, että moitin häntä huonoksi sängyssä, vaikka tarkoitin, että häpeän mitä teimme yöllä.

Vierailija
10/28 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osuinko oikeaan?

Mieheni on intuitiivinen ja vaistoo hyvin asioita. Ja säästimme itsemme hääyöhön, jotta kokemus olisi ikimuistoinen, mies oli lempeä ja itse touhu meni loppujen lopuksi hyvin ilman kipua, mutta minua hävetti yön aikana ja sen jälkeen.

Argh, kuinka sotkea sukupuolielämä yhdellä lauseella....

Miksi voi miksi ei esim:

Mies: "No mites meidän yhteinen yö sujui?"

Vaimo: "No se itse touhu meni loppujen lopuksi hyvin häpeilemisestäni huolimatta, jota tunnen vieläkin. Olit lempeä ja en tuntenut kipua."

Ja kerrot vielä että on viikko vierähtänyt etkä ole asiaa selittänyt enempää, koska mies on "intuitiivinen ja vaistoaa hyvin asioita" = mies on ilmeisesti telepaattinen ja osaa lukea ajatuksia.

11/28 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sinä voisit ottaa asian puheeksi oikealla hetkellä, jos ei muuten niin puhelimitse. Selitä hänelle tarkoituksesi asiassa ja kerro häpeäväsi puhuttavasta aiheesta, joka ei johdu miehestä itsestään, vaan siitä, että aihe on varsin uusi. Kaikista helpointa on kertoa totuus, kun valheista jää useimmiten kiinni. Toki kaikille sattuu virheitä etkä ole ainoa, joka on mokannut, mutta uskon sinun olevan hyvä vaimo.

Onnea tilanteen selvittämiseen! ☺

Vierailija
12/28 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osuinko oikeaan?

Miksi voi miksi ei esim:

Vaimo: "No se itse touhu meni loppujen lopuksi hyvin häpeilemisestäni huolimatta, jota tunnen vieläkin. Olit lempeä ja en tuntenut kipua."

Ja kerrot vielä että on viikko vierähtänyt etkä ole asiaa selittänyt enempää, koska mies on "intuitiivinen ja vaistoaa hyvin asioita" = mies on ilmeisesti telepaattinen ja osaa lukea ajatuksia.

Olemme molemmat herkkiä ja erityisesti mies, joten annan hänelle aikaa käsitellä asiaa. Kumpikaan ei tehnyt mitään mistä toinen ei pitänyt tai ei halunnut eikä mies ole mikään telepaattinen avaruusolio.

Vierailija
13/28 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä hävetti? Eikö seksi kiinnosta sinua?

Vierailija
14/28 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjut66 kirjoitti:

Mielestäni sinä voisit ottaa asian puheeksi oikealla hetkellä, jos ei muuten niin puhelimitse. Selitä hänelle tarkoituksesi asiassa ja kerro häpeäväsi puhuttavasta aiheesta, joka ei johdu miehestä itsestään, vaan siitä, että aihe on varsin uusi. Kaikista helpointa on kertoa totuus, kun valheista jää useimmiten kiinni. Toki kaikille sattuu virheitä etkä ole ainoa, joka on mokannut, mutta uskon sinun olevan hyvä vaimo.

Onnea tilanteen selvittämiseen! ☺

Kuules Marjut66, otan asian puheeksi ja selvitän asian miehen kanssa tänä iltana. Kiitos! Olen hyvä vaimo ja selvitän asian puhumalla, kun valehtelija en ole.

Vierailija
15/28 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin naurahtanut ja sanonut ettei tarvitse hävetä. Mies ymmärsi väärin, että moitin häntä huonoksi sängyssä, vaikka tarkoitin, että häpeän mitä teimme yöllä.

Mies olisi vastannut sulle, että oli kaameaa, mutta sä naurahtaisit ja sanoisit, ettei tarvii hävetä?

Opettele puhumaan, oikeasti.

Vierailija
16/28 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei kuka on noin tyhmä! Jos on säästelty hääyöhön niin aihehan on silloin superherkkä. Tuo möläytys teki pahaa jälkeä, kuin olet voinut olla ollut selvittämättä asiaa samantien? Luulet että tilanne muuttuu kun mies itsekseen miettii tarpeeksi pitkään sitä, että teidän avioseksi on mielestäsi "kauheaa"??

Sinua siis hävetti. Ensimmäinen kerta uuden kumppanin kanssa on todella usein kiusallinen ja kömpelö. Myös silloin kun molemmat ovat jo kokeneita.

Et ota mitään vastuuta teidän keskinäisestä kommunikaatiosta ja miehen tunteista.

Ei seksi ole jokin asia joka itsestään tapahtuu. Intiimiä tunnelmaa ja luottamusta täytyy ylläpitää.

Puhu asiasta niin pian kuin mahdollista. Sinun häpeäsi ei saa tulla teidän avioliittoon viemään onnea. Tilanteen korjaamisella on kiire. Olet mokannut pahemman kerran.

Vierailija
17/28 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassamme, älä osta sikaa säkissä.

Vierailija
18/28 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osuinko oikeaan?

Miksi voi miksi ei esim:

Olemme molemmat herkkiä ja erityisesti mies, joten annan hänelle aikaa käsitellä asiaa. Kumpikaan ei tehnyt mitään mistä toinen ei pitänyt tai ei halunnut eikä mies ole mikään telepaattinen avaruusolio.

Tai mies joutuu hiljaisuudessa kokoamaan itsekseen itsetuntonsa palaset, yksin. Näin syntyvä rakennelma on sitten paljon kovempi, vähemmän herkempi, eikä tukeudu sinuun ja luottaa sinuun vähemmän kuin ennen. Melkoinen riski antaa toisen kärsiä itsekseen noin pitkään väärien luulojen vallassa.

Vierailija
19/28 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies olisi vastannut sulle, että oli kaameaa, mutta sä naurahtaisit ja sanoisit, ettei tarvii hävetä?

Opettele puhumaan, oikeasti.

En sanonut miehelle, että tämä oli kaamea. Meillä on miehen kanssa selvitettävänä väärinkäsitys, joka on paisunut viikon verran.

Vierailija
20/28 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei kuka on noin tyhmä! Jos on säästelty hääyöhön niin aihehan on silloin superherkkä. Tuo möläytys teki pahaa jälkeä, kuin olet voinut olla ollut selvittämättä asiaa samantien? Luulet että tilanne muuttuu kun mies itsekseen miettii tarpeeksi pitkään sitä, että teidän avioseksi on mielestäsi "kauheaa"??

Sinua siis hävetti. Ensimmäinen kerta uuden kumppanin kanssa on todella usein kiusallinen ja kömpelö. Myös silloin kun molemmat ovat jo kokeneita.

Et ota mitään vastuuta teidän keskinäisestä kommunikaatiosta ja miehen tunteista.

Ei seksi ole jokin asia joka itsestään tapahtuu. Intiimiä tunnelmaa ja luottamusta täytyy ylläpitää.

Puhu asiasta niin pian kuin mahdollista. Sinun häpeäsi ei saa tulla teidän avioliittoon viemään onnea. Tilanteen korjaamisella on kiire. Olet mokannut pahemman kerran.

Mies ei ollut huono eikä yökään mennyt pieleen, mutta hävetti aamulla katsella miestä silmiin. Aihe on arka ja olemme molemmat ujoja. Mies kysyi mielipidettäni hieman aristellen ja kenties möläytys oli virhe, mutta mies tietää hyvin kuinka ujo olen. Ihmettelen itsekin miten onnistuin olemaan niin rento hääyönä eikä jännitys pilannut tunnelmaa tai itse tekoja. Hääyöhön odottaminen oli yhteinen päätös, koska emme ole kovinkaan seksuaalisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän