Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuore aviomies sitten suuttui tai ainakin luulen niin

Vierailija
27.07.2018 |

Hääyön jälkeisenä aamuna heräsimme ja olo oli raukea mutta samalla onnellinen. Mies kysyi miten yhteinen yö sujui, niin ajatuksissani sanoin, että kauheaa oli. Häistä viikko ja mies on ollut hiljainen sen jälkeen ja välttelee. Loukkasinko miestä? Sanoinko väärin? En tarkoittanut, että yö oli kauhea vaan että häpeäminen on kauheaa. Minua hävetti yhteisen yön jälkeen mutta en ehtinyt selittää mitään kun mies pomppasi ylös sängystä ja ei tullut syömään aamiaista. :( Huomenlahjatkin on antamatta ja häämatka tekemättä. Olenko nyt huono vaimo? :(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt villi arvaus: jos sua hävetti kauheasti, niin arvaan että olitte ns. säästäneet hääyöhön? Käytännössä siis sanoit miehelle, että seksi miehen kanssa tuntui kauhealta. Jos hänkin oli ujo ekakertalainen, niin ihan äkkiä en keksi miten olisit tuossa tilanteessa voinut häntä pahemmin loukata. Miehet eivät ole ajatuksenlukijoita, ala selvittää töppäystäsi. Kirjoita vaikka kirje, jos et saa sanotuksi.

Osuinko oikeaan?

Mieheni on intuitiivinen ja vaistoo hyvin asioita. Ja säästimme itsemme hääyöhön, jotta kokemus olisi ikimuistoinen, mies oli lempeä ja itse touhu meni loppujen lopuksi hyvin ilman kipua, mutta minua hävetti yön aikana ja sen jälkeen.

Argh, kuinka sotkea sukupuolielämä yhdellä lauseella....

Miksi voi miksi ei esim:

Mies: "No mites meidän yhteinen yö sujui?"

Vaimo: "No se itse touhu meni loppujen lopuksi hyvin häpeilemisestäni huolimatta, jota tunnen vieläkin. Olit lempeä ja en tuntenut kipua."

Ja kerrot vielä että on viikko vierähtänyt etkä ole asiaa selittänyt enempää, koska mies on "intuitiivinen ja vaistoaa hyvin asioita" = mies on ilmeisesti telepaattinen ja osaa lukea ajatuksia.

Olemme molemmat herkkiä ja erityisesti mies, joten annan hänelle aikaa käsitellä asiaa. Kumpikaan ei tehnyt mitään mistä toinen ei pitänyt tai ei halunnut eikä mies ole mikään telepaattinen avaruusolio.

Tai mies joutuu hiljaisuudessa kokoamaan itsekseen itsetuntonsa palaset, yksin. Näin syntyvä rakennelma on sitten paljon kovempi, vähemmän herkempi, eikä tukeudu sinuun ja luottaa sinuun vähemmän kuin ennen. Melkoinen riski antaa toisen kärsiä itsekseen noin pitkään väärien luulojen vallassa.

En ole yksin tässä avioliitossa ja mies sanoi kysymyksen jälkeen, että haluaa olla yksin ja miettiä tapahtunutta. Yritin pyytää anteeksi, mutta mies vaikeni ja ei päästä lähelle, joten annoin aikaa. Olen odottanut miehen avautumista, mutta sitä ei ole tapahtunut ja tajuan loukanneeni miestä syvästi.

Vierailija
22/28 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha voi ei miten ihminen voi olla noin tyhmä.miks ihmeessä harrastitte seksiä jos sinua hävettää??, joka ikisellä ihmisellä eka kerta on säheltäniatä, voi kuule ette ainoat. Nyt meet korjaamaan asian nainen. Tai et saa seksiä tai hellyyttää mieheltäs vielä pitkään aikaa.

N 26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mars seurakunnan parisuhdeneuvontaan. Siellä saatte kuulla että kaikki mitä tapahtui oli aivan normaalia. Seksi avioliitossa ei ole häpeä ja ensikerran hämmennys on ok. Molemmille tulee parempi mieli.

Vierailija
24/28 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt villi arvaus: jos sua hävetti kauheasti, niin arvaan että olitte ns. säästäneet hääyöhön? Käytännössä siis sanoit miehelle, että seksi miehen kanssa tuntui kauhealta. Jos hänkin oli ujo ekakertalainen, niin ihan äkkiä en keksi miten olisit tuossa tilanteessa voinut häntä pahemmin loukata. Miehet eivät ole ajatuksenlukijoita, ala selvittää töppäystäsi. Kirjoita vaikka kirje, jos et saa sanotuksi.

Osuinko oikeaan?

Mieheni on intuitiivinen ja vaistoo hyvin asioita. Ja säästimme itsemme hääyöhön, jotta kokemus olisi ikimuistoinen, mies oli lempeä ja itse touhu meni loppujen lopuksi hyvin ilman kipua, mutta minua hävetti yön aikana ja sen jälkeen.

Miksi voi miksi ei esim:

Vaimo: "No se itse touhu meni loppujen lopuksi hyvin häpeilemisestäni huolimatta, jota tunnen vieläkin. Olit lempeä ja en tuntenut kipua."

Ja kerrot vielä että on viikko vierähtänyt etkä ole asiaa selittänyt enempää, koska mies on "intuitiivinen ja vaistoaa hyvin asioita" = mies on ilmeisesti telepaattinen ja osaa lukea ajatuksia.

Olemme molemmat herkkiä ja erityisesti mies, joten annan hänelle aikaa käsitellä asiaa. Kumpikaan ei tehnyt mitään mistä toinen ei pitänyt tai ei halunnut eikä mies ole mikään telepaattinen avaruusolio.

Herkkä mies käsittelee asiaa lopunelämäänsä, ensin muutaman vuoden kotona ja sitten jossain toisessa sängyssä.

Ap:na ottaisin asian kiireesti puheeksi.

Vierailija
25/28 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osuinko oikeaan?

Miksi voi miksi ei esim:

Herkkä mies käsittelee asiaa lopunelämäänsä, ensin muutaman vuoden kotona ja sitten jossain toisessa sängyssä.

Ap:na ottaisin asian kiireesti puheeksi.

Yritämme selvittää asiaa parhaillaan. Mies ehti ensin, tuli luokseni itkien ja murheenmurtamana uskoen, että kommentti oli osoitettu pettymys miehen sänkytaidoista. Mies pyysi anteeksi mykkäkoulua, mutta kertoi menneensä lukkoon kun olin laukonut kommentin ja pyysi etten enää sano moista, koska mies muistutti kuinka herkkä on ikävälle kritiikille. Asian selvittely on vielä hieman kesken.

Vierailija
26/28 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä olkoon varoittavana esimerkkinä kaikille uskovaisille teineille joita typerä "itsensä säästäminen" ajaa naimisiin ennen kuin on opittu puhumaan ja pitämään seksuaalisuutta normaalina parisuhteeseen kuuluvana asiana.

Vierailija
27/28 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjassamme, älä osta sikaa säkissä.

Mieheni ei ole sika enkä ostanut häntä säkissä. Tunsimme toisemme monta vuotta ja seurustelimme ennen kihloja ja naimisiin menoa. Hääyöhön odottaminen oli molempien yhteinen päätös ja pidimme sitä hyvänä ajatuksena.

Vierailija
28/28 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä olkoon varoittavana esimerkkinä kaikille uskovaisille teineille joita typerä "itsensä säästäminen" ajaa naimisiin ennen kuin on opittu puhumaan ja pitämään seksuaalisuutta normaalina parisuhteeseen kuuluvana asiana.

Typerä? Anteeksi, mutta olemme onnellisia yhdessä ja olen aina halunnut säästää itseni avioliittoon ja mies myös. Typerämpää on rikkoa itsensä ja tehdä syntiä naimalla ristiin vääriä kumppaneita, joista seuraa vain huonoa. Ujous ei ole väärin ja me kyllä puhuimme koko suhteen ajan ja tulemme puhumaan jatkossakin, kuten teimme ennen hääyötä. Mies rakastaa minua edelleen, vaikka typerä kommentti oli väärinkäsitys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme