Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt vajosin alas näiden tappohelteiden takia minäkin, kävin kaupassa beeshit tissiliivin olkaimet vilkkua

Vierailija
27.07.2018 |

ei ollut muuta paitaa lyhythihasta puhdasta ihmisten ilmoille sopivaa kuin yks jossa on kamala kaula-aukko. Yritin kyllä lähteissä saada paitaa olkainten alle, mutta eihän se siellä pysynyt.
Olen aina ällönnyt näkyviä tissiliivejä naisten päällä, nyt liityin samaan kastiin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni ei koskaan käytä liivejä ja tarvetta olisi. Aivan järkyttävän näköistä... d-koon rinnat roikkuu ja hölskää. Trikoopaita näyttää koko komeuden läpi, varsinkin kun ei ole kovin väljä ja vielä olkalaukku korostaa kun kantaa hihna viistoon olkapäältä rintojen välistä. Aaarghhh.

Vierailija
22/24 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä liivejä ihan pakko pitää?

Itse en ole pitänyt liivejä ollenkaan liki kymmeneen vuoteen, kun kyllästyin siihen jatkuvaan ahdistukseen ja hankaukseen (minulla on Asperger ja olen erittäin kosketusherkkä). Minulla on B-C-kuppi, eli rinnat eivät ole ihan pienimmästä päästä, mutta eivät ne juurikaan roiku eivätkä edes heilu kävellessä juuri lainkaan. Totta puhuen en nykyään edes aina muista koko rintojen olemassaoloakaan, eikä kukaan ole koskaan ihmetellyt liivittömyyttäni ääneen, liekö monikaan edes huomannut asiaa.

"Tissihikeä" on helteellä jonkin verran, mutta pyyhkäisen ihon rintojen alta paperilla tai kosteuspyyhkeellä, eikä paidassa näy koskaan läikkiä, jos ei ihan vatsaa myöten jokunen pisara valu helmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan edes omistaa niin kauheanvärittömiä alusvaatteita. Huh... jos värilliset olkaimet vilkahtaa joskus niin eipä haittaa.

Henkilöt jotka ei halua rintsikoiden näkyvän valkoisen paidan alta?

Vierailija
24/24 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vielä vajonnut kovinkaan alas.

Minä oleilin kotona pelkissä alusvaatteissa, kin luulin olevani yksin kotona, ja menin kakalle vessaan. Sillä välin teini-ikäinen poikani tuli ulkoa sisään kaverin kanssa. Pakkohan sieltä vessastakin oli joskus tulla ulos...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä