Nyt vajosin alas näiden tappohelteiden takia minäkin, kävin kaupassa beeshit tissiliivin olkaimet vilkkua
ei ollut muuta paitaa lyhythihasta puhdasta ihmisten ilmoille sopivaa kuin yks jossa on kamala kaula-aukko. Yritin kyllä lähteissä saada paitaa olkainten alle, mutta eihän se siellä pysynyt.
Olen aina ällönnyt näkyviä tissiliivejä naisten päällä, nyt liityin samaan kastiin.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Voehan Wt
Sinkkumies
Niijjust!
ap
Vierailija kirjoitti:
Beeshit? Mehiläisen kakka?!?
Peessit. Minkä väristä mehiläisen kakka on?
No niin. Heinähangot ojoon ja akka roviolle.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, repesin kun tajusin... Väsyneenä käyn vähän hitaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, repesin kun tajusin... Väsyneenä käyn vähän hitaalla.
Voi vee, minäkin vasta nyt tajusin bee shit :D Mietin tosissani onko mehiläisen kakka peessin väristä..
Ällöttääkö ne olkaimet miesten päällä vähemmän?
Vierailija kirjoitti:
Ällöttääkö ne olkaimet miesten päällä vähemmän?
Yhtä paljon ällöttäis jos näkisi.
ap
Miksi kukaan edes omistaa niin kauheanvärittömiä alusvaatteita. Huh... jos värilliset olkaimet vilkahtaa joskus niin eipä haittaa.
Yritit lähteissä saada paitaa olkainten alle. Et lähtiessä olkaimia paidan alle. :) Helle tekee tehtävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peessit. Minkä väristä mehiläisen kakka on?
Ei tuommoista sanaa olekaan. Se on beige tai beesi. Tai mikset sanoisi vain vaalean ruskea?
Minulla vilkkuu aina hellepaidan tai muuten vain isokaula-aukkoisen paidan päänsivuilta rintaliivin olkaimet. Toki pyrin valitsemaan paidan kanssa samanväriset liivit, mutta en ymmärrä, miksi pitäisi jotenkin ahdistua siitä, että joku huomaa, että minulla on rintaliivit. On sen verran isot tissit, että luulisi sen olevan kaikille kanssaihmisille ihan päivän selvä asia.
Paljon kauheampaa ja nolompaa on se, jos on niin isot hiha-aukot, että sieltä näkyy se tissi ja liivin syrjän yli tursuavat läskit. Ja siis ne liivit, nahjuiset, pesussa harmaantuneet ja rispaantuneet ja kauhtuneet liivit. Minä ostin kerran tuollaisen paidan, oli kiva ja istui hyvin ja kangas oli vilpoisa ja pehmeä. Sitten kerran kumarruin peilin edessä laittamaan kenkää jalkaan ja tajusin, mitä kaikkea hiha-aukosta näkyy.
Minä käytän olkaimettomia niin ei näy.Kesällä vaalean paidan alle tumman sävyiset niin näkyy kivasti😊
olisit laittanut ns likaisen paidan päälle. voi laittaa nurin päinkin.
Mä otin ensin olkaimet pois tissivaljaista.
Ja sitten jätin pois kokonaan.
Etupallukat saivat vapauden väljän peplumpaidan alla.
Ahhh.
Tuskin kukaan pani merkille Cittari-reissulla.
Käytätkö rintaliivejä? Kauhistuksen kanahäkki.
siis vilkkuen, mikä härö tonne otsikkoon tuli.