Meillä on viikon ikäiset kaksoset- Kaikki hoitaminen jää mulle
Meillä on pienet kaksoset. Öisin, kun vauvat itkevät, niin minä olen se, joka ne hoitaa. Mies nukkuu toisessa huoneessa, ettei " itku häiritse häntä" kun tulee töistä, niin lähtee harrastuksiin ja palaa yöllä vasta kotiin nukkumaan. On sanonut myös, että tahtoo erota.
Mitä teen?
Kommentit (7)
Keksit aikasi kuluksi vaikka lisää provoja palstalle.
Menette pariterapiaan.
Kerro neuvolassa tilanteestasi heti. Jos uuvut on mahdollista saada kotiapua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän ne olet synnyttänytkin, joten sinun kuuluu ne hoitaa. Mies on työnsä tehnyt.
Tämä se vasta huono onkin!
Mitäs huonoa tässä nyt oli? Täyttä asiaa. Mies on tehnyt hommansa, vaivalla antanut siemenensä kusiseen koloon ja nyt pitäisi vielä hoitaa niitä??
Yllätä mies eropapereilla. Niin mäkin tein ja ilme oli näkemisen arvoinen. Itse oli sitä hokenut jo pitkän aikaa ja tiesin ettei tee asialle mitään, joten järkkäsin yllätyseron. Ja kumminkin paperia tuijottaessaan totesi että "meillähän meni niin hyvin" -.-
Hoidat vauvat kunnolla, pyydät ykisnhuoltajuuden ja kunnon elarit. Jos mies haluaa yhteishuoltajuuden, niin lastenvalvojan luona teette kunnon sopimuksen siitä, että mies todella ottaa molemmat lapset yhtäaikaa luokseen säännöllisesti, mikä se aika sitten onkaan. Jos ei toteudu, niin yhteishuoltajuus lakkaa. Jotain tollasta.
Ette sitten ennen puhuneet lastenhoitovastuun jakamisesta ennen kuin aloitte lapsia tehdä?
Tää oli huono. Vedit liian pitkälle. Parempi onni ensi kerralla. 0/5.