Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron jälkeen oli miellyttävä huomata kuinka menestynyt ja treenattu 45+ mies kiinnostaa nuorempia naisia

Vierailija
27.07.2018 |

Aluksi tapailin vain omanikäisiä mutta naiset nuorentuneet kokoajan. Nyt ei enää 15 vuotta tunnu isolta ikäerolta. Naisilla menee ilmeisesti päinvastoin. Vähän aikaa kun sinkkuillut ei 15 vuotta vanhempi enää tunnu niin vanhalta.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika näitä juttuja...

Vierailija
2/55 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttävä varmasti huomata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että kemiat kohtaa, ikä on yhdentekevää. Nykyään ihmiset ajattelee liian pinnallisesti.

Vierailija
4/55 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika näitä juttuja...

En ole Porvoosta. AP

Vierailija
5/55 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle 45+ naiselle ero on kova paikka. Kilpailua on paljon samoista miehistä.

Vierailija
6/55 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi tapailin vain omanikäisiä mutta naiset nuorentuneet kokoajan. Nyt ei enää 15 vuotta tunnu isolta ikäerolta. Naisilla menee ilmeisesti päinvastoin. Vähän aikaa kun sinkkuillut ei 15 vuotta vanhempi enää tunnu niin vanhalta.

Pikemminkin vielä enemmän päinvastoin. Minä aloin eroni jälkeen deittailla vain nuorempia miehiä - 20 vuotta ei tunnu missään.

N 49

Vierailija
7/55 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen esiintyy jälkeen miehenä.

Kai tää on jo normaalia.... not!!

Vierailija
8/55 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan naiset kaikissa ikäryhmissä pitävät seksuaalisesti vetävimpinä suunnilleen oman ikäluokkansa miehiä. Kyllä se harvinaisempaa on, että nainen innostuisi ensisijaisesti itseään 15 vuotta vanhemmista miehistä.

Vierailija
9/55 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin avoliitosta 34-vuotiaana ja rakastuin vähitellen minua 8-vuotta nuorempaan mieheen, yritin puhua itselleni järkeä mutta ei voi mitään. Nyt on oltu yhdessä viitisen vuotta ja vaikka en aikaisemman avoliiton aikana sitä huomannut niin kolmenkymmenen molemmilla puolilla mies on parhaimmillaan.

Vierailija
10/55 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama naisilla. Olen 45v. ja kolmekymppiset miehet tulevat iskemään. En tiedä olisiko pelkästään sänkyseuraa vailla vai mitä, en ole lähtenyt kokeilemaan. Tosin olen nuorekas ja harva uskoo yli nelikymppiseksi.

Vierailija
11/55 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tää alkaa?!

Ei ole todellista.

Sama nainen kirjoittaa näitä valtavasti.

Vierailija
12/55 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama perusjuttu,  "kokoajan".

Tulee mieleen muinaisen Hesarin henkilökohtaista-palstan vuosia samanlaisena toistunut vakioilmo, jossa "lukuisten kansainvälisten suuryritystensä johdossa oleva mies" etsii seuraa. Kiinnostuneille oli tarjolla viikonloppuja omissa maalaiskartanoissa sekä Nizzan-huvilalla.

Vierailija
13/55 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo ja hyvännäköinen maksaja. Kyllä minullekin sellainen kelpasi parikymppisenä.

Vierailija
14/55 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan naiset kaikissa ikäryhmissä pitävät seksuaalisesti vetävimpinä suunnilleen oman ikäluokkansa miehiä. Kyllä se harvinaisempaa on, että nainen innostuisi ensisijaisesti itseään 15 vuotta vanhemmista miehistä.

Äiti rakastui itseään 20 vuotta vanhempaan mieheen ja hylätty isä itseään 20 vuotta nuorempaan naiseen. Ymmärsin henkisen tason kannalta, koska miesten mieli kehittyy naisten mieltä hitaammin.

Isoisän ikäisen käreän ukkelin osallistuminen perhe-elämään oli tympeää ja isän tyttövaimon juttujen kuunteleminen huvittavaa.

Yksikään lapsi ei halua nähdä mitään tuollaista. Ei yksikään. 

Vierailija
15/55 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä. Mikähän siinä on? On se jännä että treenattu nelikymppinen työtön tuskin sais yhtään parikymppistä seuraa. Jännä.

Vierailija
16/55 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä minulla naisenkaan meni noin päin. Olin aluksi ihmeissäni, kun nuoret miehet ottivat yhteyttä, mutta nyt on jo pidempään ollut 12 vuotta nuorempi kumppani. Sinkkuna ehdin olla kuukauden, mutta se ensimmäinen juttu eron jälkeen oli kai laastarisuhde.

Vierailija
17/55 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyneet 45v. miehet eivät kyllä notku mammapalstalla. Keksi uskottavampi foorumi.

Vierailija
18/55 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän paremmaksi. Olen 57v, treenannut kyllä koko ikäni, mutta nyt kun muutin Aasiaan niin kyllä on kiinnostuneita naisia pyörinyt ympärillä, ja kaikenikäisiä. Täällä on tietysti vähän eri kun ei ole Kelaa niin se vaikuttaa naisten parinvalintakriteereihin, mutta silti. Opiskelijatytötkin tulevat juttelemaan kahviloissa englannin treenaaminen verukkeella mutta kyselevät herkästi perhesuhteista ja vihjailevat, että puolilänsimaiset lapset ovat kauniita.

Vierailija
19/55 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 22-vuotta tyyppi perusti uuden ketjun.

Vierailija
20/55 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja mä oon kiinan keisari. Mieluummin menisin sähkötuoliin, kuin huolisin ikälopun ukonrähjän.

Ketkä hölmöt peukuttaa tätä?

Miesvihaprovo. Taas.

Te vanhat miehet ette ole haluttavia. Sähkötuoli on paljon haluttavampi vaihtoehto.

Etkö oikeasti tajua kuinka karmea akka olet?

Valtava häpeä puolestasi.

No älä sitten vonkaa mua treffeille, kun tuut vastaan. Voin sanoa sulle päin naamaakin, että menen mieluummin teloitettavaksi, kuin treffeille kaltaisesi fossiilin kanssa.

No en varmasti vonkaa ;))

Siitä voit olla täysin varma.

Oksennuspussi pitäisi ottaa mukaan.

Muutenkin suosin täysjärkisiä naisia.

Täysjärkiset nuoret naiset eivät lähde treffeille vaarien kanssa. ;)

Ketju on lukittu.