"Tule tänne niin kosin sinua"-huijaus
Parisuhde on mennyt alamäkeä ja päättyi lopullisesti viikko sitten miehen jäätyä kiinni pettämisestä. Hän on joka päivä soittanut, laittanut viestiä, ja painostanut näkemään. Eräänä päivänä hän oli "etsiskelemässä" minua läheisiltä uimarannoilta ja yritti painostaa tapaamaan sanomalla, että hänellä on minulle on jotain, mitä ei voi puhelimessa antaa, että tapaisinpa hänet niin hän voiso kertoa tunteistaan. En suostunut. Tämä jatkui vielä pari päivää ja lopulta suostuin tapaamaan. Minä kyllä tiesin että tämä on todennäköisesti vain jotain miehen temppua, joten mitään kosintaa en uskonut tapahtuvan, mutta suostuin näkemään hänet, että hän saa sanoa sanottavansa ja voimme sitten jatkaa eteenpäin elämissämme hyvillä fiiliksillä. No, kun mies sitten tuli, alkoi hän selittää heti kuinka paljon rakastaa jne. Kysyin sitten, että no sanoit että sinulla on jotain minulle, mitäs se oli, mitä niin kovin halusit antaa kun halusit tavata. Sanoi sitten että hän oli käynyt kultaliikkeissä katsomassa sormuksia, ostamatta mitään. Sitten jatkoi sitä höpinäänsä kuinka haluaa olla kanssani jne. Kuuntelin vain vaikka mietin koko ajan mielessäni että miksi edes tulin mutta yritin olla rauhallinen ja antaa miehen puhua. Ennen kuin lähdin kotiin, lopetin suhteen pysyvästi ja totesin että toivottavasti sait nyt puhuttua kaiken mitä sanoa halusitkin. Mutta näin suoraan sanoen, en ole koskaan kokenut noin inhottavia temppuja keneltäkään. Ja tuo tapaamaan painostaminen karmii sekä tuo minun etsiskelyni.. Kuinka kukaan voi luulla että joku tahtoo jatkaa tapailua tuollaisen kosinta huijauksen jälkeen? Tulee mieleen lapsuudenjekut" tule tänne niin saat jätskin, eipä minulla olekaan". Toivon että mies nyt jättää minut pysyvästi rauhaan kun sai nyt puhuttua sitten suunsa puhtaaksi. Enää en vastaa ks ihmiselle puhelimeen. Mieleen tulee väkisinkin, onko mies psykopaatti? Tuollainen vainoaminen ja valehtelu ja tunteilla pelailu kun ei itselleni mene jakeluun. Mielestäni ei ole normaali rajoissa miehen käytös. Jos miehen yhteydenpito jatkuu, harkitsen lähestymiskiellon ottamista :D
Kommentit (6)
Kuulostaa mun exältä. Tule tänne, niin saat munaa tai lahjan, joka oli usein tasoa kynä/kynttilä. Jäi kiinni pettämisestä ja on ehtinyt keräillä matkan varrella muutamia vihaisia naisia. Voihan toki olla, että tuolta löytyy muitakin hänen kaltaisiaan.
Harrastaa eron jälkeen viestittelyä muidenkin kanssa ja tulee pyörimään piha ympäristöön.
Pettäjän käytöstä eli ihmisen, johon et voi luottaa.
Hyvä, että pääsit hänestä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Pettäjän käytöstä eli ihmisen, johon et voi luottaa.
Hyvä, että pääsit hänestä eroon.
Todella toivon, että pääsin. :D
Siis joku menee tuollaiseen...?Kertoo älyn puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Siis joku menee tuollaiseen...?Kertoo älyn puutteesta.
Tai ehkä sinä et nyt ihan ymmärtänyt mitä luit.... Kertonee sekin älyn puutteesta..
Älä mene toiste, älä anna yhtään siimaa enää.