Viikon kestävät helteet saapuvat, miten olette valmistautuneet?
Päästän jopa lähelle 30 astetta :) Kävin ostamassa aurinkorasvaa, juomista, jäätelö ja tuuletan kämppää kun on vielä viileää :) Ihanaa hellettä!!!
Kommentit (46)
Korkkaamaton aurinkorasvatuubi esillä ensimmäisenä vessan hyllyssä, onkin odottanut toukokuusta asti, check!
Olen jo maaliskuun lopulta käyttänyt aurinkorasvaa eli sitä ei tarvitse erikseen ostaa. Vichyä on aina. Siirrettävä ilmastointilaite on jo asennettu paikoilleen. Meillä on kaikki ikkunat pohjoiseen joten ei hirveästi lämpene ja voi päivällä tuulettaa
Loma loppuu just kätevästi perjantaina kun sateetkin loppuu, eli varmaan sitten töissä ilmastoituna helteeltä suojassa.
Laitoin ilmalämpöpumpun jäähdyttään, että saa nukuttua. Olen varautunut olemaan helteet sisätiloissa.
Nukun päivät tuulettimen helliessä. Öiksi menen töihin viileään ja ilmastoituun työpaikkaani katsomaan netflixiä.
- laitosyökkö
Vierailija kirjoitti:
Olen jo maaliskuun lopulta käyttänyt aurinkorasvaa eli sitä ei tarvitse erikseen ostaa. Vichyä on aina. Siirrettävä ilmastointilaite on jo asennettu paikoilleen. Meillä on kaikki ikkunat pohjoiseen joten ei hirveästi lämpene ja voi päivällä tuulettaa
No jopa ois ankeeta jos kaikki ikkunat pohjoiseen. Onko edes parveketta?
Ilmatieteenlaitoksen ennusteen mukaan ei mennä hellerajan yli, Foreca ennustaa että mennään. Saa nähdä kuinka käy.
Vierailija kirjoitti:
Nukun päivät tuulettimen helliessä. Öiksi menen töihin viileään ja ilmastoituun työpaikkaani katsomaan netflixiä.
- laitosyökkö
Miten siellä töissä joutaa filmejä katsomaan? Oletko alisuoriutuja?
Keski-Euroopassa alkaa lomakausi ryntäävät varmaan sankoin joukoin tänne meidän helteeseen.
Ei tähän säähän ole tulossa muutosta, kunhan puhuvat. Lauantaina ja sunnuntaina näkyy ennusteessa taas kunnon sademääriä. Vaikka sitä edeltävinä päivinä on n.23 astetta, niin heti perään tulevat sateet pitää huolen siitä että viileys säilyy.
Ostin kondomipaketin