Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies meni herättämään uteliaisuuteni sanomalla että vie mut jonnekin paikkaan x aikana x. Todennäköisesti vain vitsi/heitto mutta nyt mun mieli keksii kaikkia mahdollisia skenaatioita mitä on keksinyt...

Vierailija
27.07.2018 |

Siis tuli Serenan mainos telkkarista ja sanoin et voitas tulevalla lomaviikolla käymään siellä vaikka ei muuten mentäis minnekkään. Tähän mies sanoi: ei käy olen suunnitellut että mennään jonnekin muualle.
Mä: minne?
Mies: en kerro
Mä: voitko edes kertoa minne?
Mies: en.

En lähtenyt tivaamaan enempää ja koira alkoi sopivasti säätämään joten asia jäi. Todennäköisesti mies ei ole suunnitellut mitään tai jutteli vaan lämpimikseen, mutta silti mun mieli on kuvitellut kaikki skenaariot Pariisin matkasta romanttiseen mökkiviikonloppuun.

Todennäköisempää on että se "juttu" (jos siis on juttua) todennäköisemmin että vie mut mäkkäriin syömään ja toteaa: ei tää ole mikään Serena mutta täältäkin saa limua.

Miten saisin mielikuvituksen rauhoitettua?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Ilmoitat miehelle, että olet menossa ensi viikolla Serenaan, tuleeko mies mukaan. Jos se inttää yllätyksestä, niin sanot, että olet joka tapauksessa menossa tiistaina Serenaan, joten asia siltä osin selvä.

Vierailija
2/3 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti. Ilmoitat miehelle, että olet menossa ensi viikolla Serenaan, tuleeko mies mukaan. Jos se inttää yllätyksestä, niin sanot, että olet joka tapauksessa menossa tiistaina Serenaan, joten asia siltä osin selvä.

Mutta en tiedä onko Serena silti se mitä haluan lomalta ja se oli mun suunnalta vaan heitto, enemmän jäi mietityttämään mitä miehellä mielessä vai onko mitään mielessä. :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen se Nuuksioon tapettu morsio. Olehan varovainen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi