Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ei laukea yhdynnässä, onko silti mahdollista laueta anaalin kautta?

Vierailija
27.07.2018 |

Kertokaa naiset?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa yhden naisen puolesta (takapuolesta, heh heh) että kyllä on mahdollista. Kertoi asiasta etukäteen, että pitää anaaliseksistä hieman enemmän, mutta tätä en kyllä uskonut ennen kuin itse koin. Emätinorgasmissa päästiin sormin ilmeisen lähelle, mutta ei kertaakaan ihan maaliin.

Vierailija
2/11 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa yhden naisen puolesta (takapuolesta, heh heh) että kyllä on mahdollista. Kertoi asiasta etukäteen, että pitää anaaliseksistä hieman enemmän, mutta tätä en kyllä uskonut ennen kuin itse koin. Emätinorgasmissa päästiin sormin ilmeisen lähelle, mutta ei kertaakaan ihan maaliin.

Sorminko vai miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorminko vai miten?

Siis normaali penetroituminen anaaliin. Tosin todella syvälle ja loppua kohden aika rajustikin - meni ekat kerrat peläten että rikon jotain.

Vierailija
4/11 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaalin suuaukossa voi tosiaan olla enemmän hermopäätteitä kuin emättimen suuaukossa.

Sen sijaan jos puhutaan ns. g-pisteestä niin käsittääkseni se kiihottuu emättimen kautta helpommin.

Vierailija
5/11 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on hämmästyttävän yksilöllisiä näissä kiihottumis- ja laukeamisjutuissa. Melkeen voit olla varma, että jos juttu joku toimii yhden kanssa, niin seuraava katsoo vaan huuli pyöreänä, että mitähän sä yrität?

Mutta niin varmaan naisetkin ajattelee meistä miehistä?

Vierailija
6/11 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi. Opetelkaa klitoriksen käyttö niin toimii.

Vierailija
7/11 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan parhaan orgasmin siten, että g-pistettä painellaan sormella peräsuolen kautta. Jotenkin se seinämä siinä välissä pehmentää kosketusta (suoraan g-pistettä painellen on siis liian herkkä).

Vierailija
8/11 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ukko painaa sua pilluun niin kuka sormettaa samalla g pistettä persereiästäsi

Vierailija
9/11 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kerta kun olen lauennut yhdynnässä on ollut anaaliyhdyntä

Vierailija
10/11 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa kerta kun olen lauennut yhdynnässä on ollut anaaliyhdyntä

En tiedä huuteletko vain huumorin takia, mutta kaltaisiasi on ihan oikeassakin elämässä.... :D

Vierailija
11/11 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva ainakin tuntuu kiihottuvan enemmän pyllyreiän venyttelystä ja anaaliyhdynnästä kuin pimppiyhdynnästä. Orgasmi kyllä vaatii aina klitoriksen kiihottamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä