Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tasoteoriasta asiallista keskustelua tähän ketjuun kiitos

Vierailija
27.07.2018 |

Te jotka tällä palstalla väitätte ettei tasoteoriaa ole olemassa, kuulutte selvästi siihen tasoluokkaan että olette niin kauniita/komeita ettei teidän tarvitse ajatella omaa kelpaavuuttanne. Halusittepa tai ette, tasoteoria on kuitenkin olemassa. Kaikki ihmiset eivät ole samannäköisiä. On rumia, taviksia ja kauniita/komeita. Itse olen ruma nainen ja tiedostan kyllä paikkani. Tiedän että kelpaan komeille miehille seksiin, mutta suhteeseen en komeaa miestä saisi ikinä. Haluaisin perusteluita siihen, miten voitte väittää ettei tasoteoria ole todellinen?

Kommentit (1170)

Vierailija
1/1170 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaan kai uskoa johonkin rakkauden ihmeeseen. Sikäli outoa, ettei tasojen olemassaolo mitenkään estä myös rakkauden olemassaoloa.

Vierailija
2/1170 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoteoria yksinkertaistaa asioita vähän liikaa, toimiakseen suoraan käytännössä. Ihmien tai ihmiset ovat kuitenkin muutakin kuin vain osiensa summa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1170 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin sain pitkän tumman ja komean alfauroksen ihan omakseni ja aivan helposti, vaikka itse olen tavis. Ei siihen tarvittu kuin älyä, sillä miehet ovat niin helposti ennakoitavissa ja manipuloitavissa. Tämäkin yksilö luulee vieläkin, että rakastan sitä. Olenhan kyllä vuosien mittaan toki kiintynyt siihen.

Vierailija
4/1170 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi ensin selvittää meille täsmällisesti mikä on tasoteoria ja miten se aukottomasti perustellaan.

Vierailija
5/1170 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoteoria yksinkertaistaa asioita vähän liikaa, toimiakseen suoraan käytännössä. Ihmien tai ihmiset ovat kuitenkin muutakin kuin vain osiensa summa.

en tasoteoriaa kovin paljon tune, mutta noinhan se on yleensä aina. isoja ryhmiä tarkastellessa sitten huomataan että kyllä teoria paikkaansa pitää, kuten vaikka inssit-hoitsut - pariskunnat. silti itse en tunne yhtäkään inssiä jonka vaimo olisi hoitsu.

Vierailija
6/1170 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin sain pitkän tumman ja komean alfauroksen ihan omakseni ja aivan helposti, vaikka itse olen tavis. Ei siihen tarvittu kuin älyä, sillä miehet ovat niin helposti ennakoitavissa ja manipuloitavissa. Tämäkin yksilö luulee vieläkin, että rakastan sitä. Olenhan kyllä vuosien mittaan toki kiintynyt siihen.

Kyllä, osoitat juuri tasojen olemassaolon.

Vierailija
7/1170 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoteoriasta esimerkki mies joka laihdutti 70 kiloa ja muuttui mallin näköiseksi. Tällä palstalla on ketju aiheesta. Miehen taso nousi mammojen silmissä.

Vierailija
8/1170 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kauniiksi kehuttu pitkä nainen jolla on lyhyt, lihava ja yleisten standardien mukaan ruma aviomies. Minusta hän on komea ja persoonallisen näköinen.

Vierailija
9/1170 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka tällä palstalla väitätte ettei tasoteoriaa ole olemassa, kuulutte selvästi siihen tasoluokkaan että olette niin kauniita/komeita ettei teidän tarvitse ajatella omaa kelpaavuuttanne. Halusittepa tai ette, tasoteoria on kuitenkin olemassa. Kaikki ihmiset eivät ole samannäköisiä. On rumia, taviksia ja kauniita/komeita. Itse olen ruma nainen ja tiedostan kyllä paikkani. Tiedän että kelpaan komeille miehille seksiin, mutta suhteeseen en komeaa miestä saisi ikinä. Haluaisin perusteluita siihen, miten voitte väittää ettei tasoteoria ole todellinen?

Aika usein se menee juuri niin, että ne joilla ei ole, havainnoi paremmin, kuin ne joilla on.

Vierailija
10/1170 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein se menee juuri niin, että ne joilla ei ole, havainnoi paremmin, kuin ne joilla on.

Ei ole mitä?

Vierailija
11/1170 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on olemassa ulkonäöllisesti eritasoisia ihmisiä, mutta toisen ihmisen taso vaihtelee ihan arvostelijan mukaan. Ja sitten on otettava vielä huomioon se, että  toisen ulkonäkö voi alkaa vaikuttaa miellyttävämmältä, jos tämä on luonteen puolesta juuri sopiva ja se, että on oikeasti myös ihmisiä, joille ulkonäöllä ei juuri ole väliä. Pelkkä ulkonäön taso ei siis välttämättä määritä parisuhteeseen kelpaavuutta.

Vierailija
12/1170 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joilla ei koskaan ole ollut mitään oikeaa suhdetta, ymmärtävät parisuhteista saman verran kun sika hopealusikasta.

Samoista asioista kiinnostuneet ja samat arvot omaavat ihmiset päätyvät yhteen, kauniit ihmiset kauniiden kanssa useammin. Mutta ihmisen arvo ei ole yhtä kuin hänen ulkonäkönsä, kun nuo pellet edes tuon tajuaisivat.

Eikä rakkauteen tai parisuhteeseen päästäkseen tarvitse olla  erityisen hyvännäköinen, henkisesti vaaditaan kyllä muutakin kun kykyä tehdä pitkiä vaatimuslistoja ja jankuttaa netissä.

Ja ei, täällä uliseminen ei tuo sulle sitä instabeibeä, ei vaikka teet monta samaa aloitusta viikossa.

Vierailija
13/1170 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa kukaan kiistää, etteikö olisi olemassa tasoja? Tasoteoria vain, sellaisenaan kuin nimen saanut teoria asiat esittää, yleistää ja yksinkertaistaa ihan liikaa. Se, mikä on minulle korkeatasoinen mies, ei ole sitä parhaalle ystävälleni - meillä on eri maku miesten suhteen. Tämä on se, mitä tasoteoreetikot eivät sisäistä, vaan jatkavat jankutusta pituudesta ja laatikkopäistä.

Vierailija
14/1170 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi ensin selvittää meille täsmällisesti mikä on tasoteoria ja miten se aukottomasti perustellaan.

Ap?

Vierailija
15/1170 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kaunis nainen ja uskon tasoteoriaan. Ihan varmasti se on olemassa. Olen huomanut nyt hiljaittain aika paljon pareja ja kyllä hyvännäköiset on keskenään pariskuntia ja tavikset on keskenään. Poikkeuksia tiedenkin on, mutta minä ainakin niitä poikkeuksia olen nähnyt harvoin. Ja mun muutavat naiskaverit on sitä myös aika hyvin näyttänyt millaisia miehiä joku saa parisuhdeseen ja millaisia ei.

Vierailija
16/1170 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse kaunis nainen ja uskon tasoteoriaan. Ihan varmasti se on olemassa. Olen huomanut nyt hiljaittain aika paljon pareja ja kyllä hyvännäköiset on keskenään pariskuntia ja tavikset on keskenään. Poikkeuksia tiedenkin on, mutta minä ainakin niitä poikkeuksia olen nähnyt harvoin. Ja mun muutavat naiskaverit on sitä myös aika hyvin näyttänyt millaisia miehiä joku saa parisuhdeseen ja millaisia ei.

Siis parisuhteeseen :)

Vierailija
17/1170 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa kukaan kiistää, etteikö olisi olemassa tasoja? Tasoteoria vain, sellaisenaan kuin nimen saanut teoria asiat esittää, yleistää ja yksinkertaistaa ihan liikaa. Se, mikä on minulle korkeatasoinen mies, ei ole sitä parhaalle ystävälleni - meillä on eri maku miesten suhteen. Tämä on se, mitä tasoteoreetikot eivät sisäistä, vaan jatkavat jankutusta pituudesta ja laatikkopäistä.

Näin toki. Sanotaanko näin, on olemassa joku objektiivinen biologinen taso, joka tulisi esiin kun puetaan kaikki samoihin vaatteisiin ja hiustyyliin. Sitten on subjektiivisempi taso, johon vaikuttaa tatuoinnit, sosioekonominen asema jne.

Sitten tasoriippumaton subjektiivinen tekijä, eli geenit, joka vaikuttaa tuoksuun, ääneen, ja joihinkin eleisiin kuten naurutyyli, ilmeet, kasvonpiirteet jne. E-pillerit haittaavat juuri näiden tunnistamista naisilla.

Ja sitten yksi suuri tekijä, itsetunto. Huono itsetunto pudottaa tasot nolliin, paitsi sillä ryhmällä joka ei osaa sanoa ei, ja joille seksi on ainoa itsetuntoa väliaikaisesti nostava asia.

Vierailija
18/1170 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä unohda hillittyjä häpyhuulia, pieniä nännipihoja ja metsästäjänsilmiä.

Vierailija
19/1170 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, osoitat juuri tasojen olemassaolon.

Enhän tasoja kiistäkkään. Osoitan vaan sen, että ne eivät ole mikään valmiina annettu kivenhakattu totuus, joka estää pariutumisen haluamansa kumppanin kanssa.

Vierailija
20/1170 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä jäppinen toistaa sitä itsestäänselvyyttä, että kauniit ja menestyneet ihmiset pariutuvat useammin kauniiden ja menestyneiden kanssa, itsensä kaltaisten kanssa. Itsestäänselvää.

Siihen en ole saanut yhtään perustelua, miksi niiden kauniiden  (naisten) pitäisi kelpuuttaa ruma ja aika ilkeäkin aloittaja, jonka elämä koostuu samasta jankkauksesta. Tai edes ruman naisen. Tasoteorian mukaan aloittajalle sopii ruma ja jankuttava nainen, mutta jostakin syystä se onkin ongelma?