Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa naista, joka haluaisi lapsia kanssani. Onko vinkkejä?

Vierailija
26.07.2018 |

Meillä on nykyisen naiseni kanssa ikää 27 v. ja 24 v. Hän ilmoitti juhannuksena, että ei ole varma, haluaako ollenkaan lapsia. On jokseenkin petetty olo. Sanoin jo 3 vuotta sitten kun tavattiin, että haaveeni on perustaa perhe, ostaa omakotitalo ja viettää tavallista perhe-elämää. Nyt ei kelpaa. Enemmän kiinnostaa liihottaa radalla. Luin jostain lehdestä, että joku ex-missi (aasialaiset kasvonpiirteet, nimi Shirly) ja sen miesystävä olivat eronneet samasta syystä. Jos joku nainen voisi valaista, miksei kelpaa? Onko mies ihan vässykkä, jos haluaa lapsia ja perhearkea?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono otsikko muuten. Todella huono.

Neuvo: keskustele vakavasti toiveestasi. Jos nainen ei halua lapsia lainkaan, tai ainakaan pitkään aikaan, niin mieti, haluatko jatkaa yhdessä. Kyllähän ihmisiä tuosta syystä eroaakin. Tietenkään ei edes varmaksi tiedä, saisitteko lapsia, vaikka molemmat haluaisivat. Löytyyhän sitten niitäkin naisia, joilla on ollut vauvakuume jo teini-iästä lähtien.

Itse kerroin nykyiselle aviomiehelleni heti samana päivänä kun alettiin seurustella, etten halua koskaan lapsia. Reilu peli.

Vierailija
22/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tyttöystäväsi ovat olleet parikymppisiä tavatessanne. Ei ole mikään ihme ettet ole löytänyt sellaista naista, joka olisi valmis ja halukas perheen perustamiseen. Ei muuta kuin ero nykyisestä, katselet jonkin aikaa elämää itseksesi ja sitten alat etsimään oman ikäistäsi kumppania, joka on opiskelunsa jo opiskellut ja haluaa lapsia. Todennäköisesti löydät helposti etsimäsi, kun sinulla ei ole mitään ongelmia ollut seurustelukumppanin löytämisessä aiemminkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja siis haluaa että vaimo hoitaa lapset ja mies huitelee ties missä ja viettää aikaa perheensä kanssa jos huvittaa?

Ei ihme jos kukaan ei halua tehdä lapsia aloittajan kanssa.

Naiset haluavat että mies tekee yhtä paljon kuin nainenkin. Ei lastenhoitoa ja kotitöitä voi laittaa naisen niskoille, kyllä miehenkin pitää osallistua yhtä paljon. Kun ei voi imettää ja lasta ei korvikkeilla ruokita, niin hoitaa sitten kotityöt, siivoaa, kokkaa käy kaupassa ja hoitaa lasta että nainen saa nukkua.

Ai ei kiinnostakaan? Liikaa hommaa kun nainen ei teekään kaikkea ja mies ei saa viettää kaikkea vapaa-aikaansa kavereiden kanssa ja lapset möykkää?

No, älä itke ettei kukaan ala lastesi äidiksi. Eihän sinusta ole isäksi.

No johan oli tulkinta. En minä ole vaatimassa, että naisen pitää tehdä kaikki. Kiinnostaa kylläkin perhe-elämä, lapset ja oma koti.

Ap

Vierailija
24/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja siis haluaa että vaimo hoitaa lapset ja mies huitelee ties missä ja viettää aikaa perheensä kanssa jos huvittaa?

Naiset haluavat että mies tekee yhtä paljon kuin nainenkin. Ei lastenhoitoa ja kotitöitä voi laittaa naisen niskoille, kyllä miehenkin pitää osallistua yhtä paljon. Kun ei voi imettää ja lasta ei korvikkeilla ruokita, niin hoitaa sitten kotityöt, siivoaa, kokkaa käy kaupassa ja hoitaa lasta että nainen saa nukkua.

Ai ei kiinnostakaan? Liikaa hommaa kun nainen ei teekään kaikkea ja mies ei saa viettää kaikkea vapaa-aikaansa kavereiden kanssa ja lapset möykkää?

No johan oli tulkinta. En minä ole vaatimassa, että naisen pitää tehdä kaikki. Kiinnostaa kylläkin perhe-elämä, lapset ja oma koti.

Ap

Uskon sinua ja saat ne kaikki vielä. Kysy vielä rakkaaltasi, että haluaako ne sinun kanssasi vai lähdetkö muualta etsimään. uskon että sinusta tulee hyvä isä, kun kerran tuollaisia kirjoitat tänne. Onnellinen se nainen, joka tulee olemaan lastesi äiti:)

Vierailija
25/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten kiinnostuksesi on ilmennyt tähän asti? Vai kiinnostaako koti vain jos se on omassa omistuksessa ja omakotitalo?

Vierailija
26/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi on nuori, vasta 24-vuotias. 

Jos vauvojen saaminen lähivuosina on sinulle tärkeää, niin päätä suhde ja etsi nainen, joka haluaa lapsia.

Sinulla on ikää jo enemmän, joten lapset ovaat sinulle tärkeämpiä tällä hetkellä, kuin hänelle. 

Vierailija
27/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin et saa naista, joka haluaa lapsen kanssasi? Tuon yhden ämmän kokemuksellako?

On tässä ollut muitakin tyttöystäviä ennen tätä nykyistä. Yksi lukiokaveri oli kuvioissa pitkään, mutta se oli aika selvää, että tähtää ulkomaille asumaan, eikä halunnut lukion jälkeen edes sitoutua vakavasti. Haki ulkomaille yliopistoon, jätän tässä mainitsematta maan. Tapailtiin pari vuotta sen jälkeenkin, mutta kun alkoi muita kolleja pyöriä kuvioissa, minua ei enää kiinnostanut. Viimeisin vakavasti otettava tapaus oli ikävuosina 21-22. Samanikäinen ja muutenkin kiva tyyppi, mutta aika kova Alkon kuluttaja. Sen jutun jälkeen olin yli vuoden sinkkuna, jos ei irtipainoksia lasketa.

Ap

On aika poikkeuksellista, että parikymppisen ainoa haave on perustaa perhe. Useimmat haaveilevat ensin muustakin elämästä, esim. juuri ulkomaille lähdöstä ja opiskelusta. Jos sinulla ei näitä haaveita ole ja haluat perheen nyt, parasta on että etsit toisesta ikäryhmästä, eli siitä joukosta joka on toteuttanut jo muut haaveensa ja jolle perheen perustaminen on nyt ajankohtaista. 

Minä en osaa etsiä sellaista naista. Pidän nykyisestä avopuolisostani valtavasti, vaikka hän antoikin suhteen alussa olettaa, että haluaa perustaa perheen, mutta nyt 3 vuotta myöhemmin ei haluakaan lapsia ehkä koskaan. Enkä koskaan ennenkään ole osannut mitään ikärajoja asettaa. Minulle on melko yhdentekevää, onko nainen 21, 24, 27 vai 30, kunhan muutoin synkkaa.

Ap

Vierailija
28/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä haluat nyt vaan perheen, niin mitä sä haluat sitten joku on suostunut perustamaan sen kanssasi? Menee muutama vuosi, ja jätät lapset äidilleen kun lähdet etsimään sitä menetettyä nuoruutta, jota et tajunnut aikanaan elää.

Vierailija
29/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 5 vuotta nuorempi mies ja en voi saada lapsia, mutta mies on ok asian kanssa. Lapsia ei miehellä oo aikaisempaa. Oon siis 35. Kuitenkin jos oisin 21 tavatessani jonki ukon ni tuskin haluisin ekan kaa lapsia ku on iteki nii pentu.

Onnea on myös ilman  pentui ja aina voi ottaa kissan tai koiran.

Vierailija
30/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla ”vässykkä”. Naiset yleisesti haluavat jännämiehiä, jotka eivät sitoudu vakavasti. Ota asenne, että ei niin kauheasti kiinnosta, niin alkaa puolisoa kiinnostaa. Niin mä olen selvinnyt.

Vierailija
31/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin et saa naista, joka haluaa lapsen kanssasi? Tuon yhden ämmän kokemuksellako?

On tässä ollut muitakin tyttöystäviä ennen tätä nykyistä. Yksi lukiokaveri oli kuvioissa pitkään, mutta se oli aika selvää, että tähtää ulkomaille asumaan, eikä halunnut lukion jälkeen edes sitoutua vakavasti. Haki ulkomaille yliopistoon, jätän tässä mainitsematta maan. Tapailtiin pari vuotta sen jälkeenkin, mutta kun alkoi muita kolleja pyöriä kuvioissa, minua ei enää kiinnostanut. Viimeisin vakavasti otettava tapaus oli ikävuosina 21-22. Samanikäinen ja muutenkin kiva tyyppi, mutta aika kova Alkon kuluttaja. Sen jutun jälkeen olin yli vuoden sinkkuna, jos ei irtipainoksia lasketa.

Ap

On aika poikkeuksellista, että parikymppisen ainoa haave on perustaa perhe. Useimmat haaveilevat ensin muustakin elämästä, esim. juuri ulkomaille lähdöstä ja opiskelusta. Jos sinulla ei näitä haaveita ole ja haluat perheen nyt, parasta on että etsit toisesta ikäryhmästä, eli siitä joukosta joka on toteuttanut jo muut haaveensa ja jolle perheen perustaminen on nyt ajankohtaista. 

Minä en osaa etsiä sellaista naista. Pidän nykyisestä avopuolisostani valtavasti, vaikka hän antoikin suhteen alussa olettaa, että haluaa perustaa perheen, mutta nyt 3 vuotta myöhemmin ei haluakaan lapsia ehkä koskaan. Enkä koskaan ennenkään ole osannut mitään ikärajoja asettaa. Minulle on melko yhdentekevää, onko nainen 21, 24, 27 vai 30, kunhan muutoin synkkaa.

Ap

Mitä tarkoitat sillä ettet osaa etsiä? Mistä ihmeestä olet saanut aikaisemmat kumppanisi? Jos et osaa etsiä naista, joka haluaa kanssasi samoja asioita, joudut tyytymään yksinoloon tai kumppaniin, joka ei halua samoja asioita.

Vierailija
32/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Minä olin 35, kun aloin haluamaan lasta ja perheen perustamista. Sainkin sen. 24-vuotiaana en olisi ikinä vielä ollut valmis lisääntymään. 

Hanki ap vähän vanhempi nainen itsellesi, joku 33 on hyvä sinulle.

Vierailija
33/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdit vielä, jos eroat nyt.

Vierailija
34/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ja ota kolmekymppinen, sen ikäiset usein jo tietävät, mitä haluavat elämältään.

Vierailija
35/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
36/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä haluat nyt vaan perheen, niin mitä sä haluat sitten joku on suostunut perustamaan sen kanssasi? Menee muutama vuosi, ja jätät lapset äidilleen kun lähdet etsimään sitä menetettyä nuoruutta, jota et tajunnut aikanaan elää.

Jos ei 27-vuotiaana ole osannut vielä elää nuoruuttaan, niin milloin sitten. Lähinnä säälittää kolmekymppiset, jotka elävät kuin 20-vuotiaat ja luulevat elämän olevan pelkkää kaverien kanssa ryyppäämästä. Kaljamahaiset, harvahiuksiset ukot yrittävät saada 10 vuotta nuorempia naisia ja ovat olevinaan machoja, vaikka ovat oikeasti säälittäviä.

Vierailija
37/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itsesi kanssa samanikäinen nainen. Sain ensimmäiseni 29v.

Vierailija
38/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se joka haluaa lapsia ole pe.dof.iili?

Vierailija
39/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

24-vuotias nainen, joka opiskelee, käy töissä, seurustelee, pitää yllä sosiaalisia suhteita, käy salilla, pitää huolta ulkonäöstään, päivittää somea, tekee kotitöitä...? Tähän lisäksi lapsi?

Vierailija
40/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei 27-vuotiaana ole osannut vielä elää nuoruuttaan, niin milloin sitten. Lähinnä säälittää kolmekymppiset, jotka elävät kuin 20-vuotiaat ja luulevat elämän olevan pelkkää kaverien kanssa ryyppäämästä. Kaljamahaiset, harvahiuksiset ukot yrittävät saada 10 vuotta nuorempia naisia ja ovat olevinaan machoja, vaikka ovat oikeasti säälittäviä.

Puhuinko ryyppäämisestä mitään? Ehkä ap:nkin kannattaisi tehdä nuorena jotain muutakin kuin haaveilla perheestä (vaikka opiskella ja lähteä vaihtoon ulkomaille) ettei ala kaduttaa sitten kun lapset on tehty eikä haaveiden toteuttaminen ole enää ihan yhtä simppeliä. Ne parikymppiset tytöt, joita on ap on havitellut lastensa äideiksi, ovat tämän ymmärtäneet ja elävät siksi unelmiaan todeksi silloin kun se on mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi