Kolmen kimpasta
Kumpi kolmen kimppa sinua kiinnostaisi enemmän, kaksi miestä ja nainen vai kaksi naista ja mies?
Kommentit (122)
Ei siihen naisia tarvita kun tosimiehet tekee rakkautta...eli MMM
Todellakin fantasioin siitä että saisin olla kahden miehen käsittelyssä. Mutta olen todella vanilija, ja hirvittää myös turvallisuus tuossa tilanteessa. Haluaisin siis että molemmat miehet keskittyisivät minun tyydyttämiseen, paljon suutelua, hyväilyjä jne. Ja olisi kiihoittavaa ottaa molemmat vuorotellen sisään jne.
Eipä taida tämä toive koskaan toteutua, kun vaikea päätyä ujona sinkkunaisena tuollaiseen tilanteeseen :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta olisi MMN
(Olen mies)
Olet ilmeisesti biseksuaali?
Eri, mut mieti nyt nainen tekemässä jotain niin irstasta kuin ottamassa kahta yhtä aikaa. Ei siinä tartte bi olla, että tämä on aika hot.
Kahden naisen kanssa taas... niin. Riippuu naisista, mutta jos lähdetään siitä, ettei naiset yleensä ole kovin rohkeita ja kokeilevia seksissä, niin saattaa jäädä laihaksi kokemukseksi.
Kyllä mä sanoisin, että siinä täytyy vähintään hieman biseksuaali olla, jos mies ottaa seksipuuhiin mukaan miehen mieluummin kuin naisen.
Onko yllätys, että miehelle voi olla kiihottava ajatus, että naista laitetaan useampaan koloon samaan aikaan? Ei MMN asetelmassa miehillä tarvitse (välttämättä) olla keskenään mitään muuta tekemistä, kun että voivat olla alasti keskenään samassa tilassa.
Ei toki. Onhan bissemieskin mies. Mutta jos mies ottaa kolmanneksi pyöräksi mieluummin miehen kuin naisen, niin se on tavallaan aika yllättävää. Harva mies on koskaan elämänsä aikana munat pystyssä toisen miehen kanssa samassa huoneessa, saati samassa seksiaktissa, joten kyllä siihen jotain biseksuaalisuutta tarvitaan.
Miksi sinulle on noin tärkeää päästä lokeroimaan sitä, että kuka on mikäkin? Taas siellä kaavakkeet vapisten luetaan sääntökirjaa, että mitä hetero saa tehdä, ja mitä bisse saa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta olisi MMN
(Olen mies)
Olet ilmeisesti biseksuaali?
Eri, mut mieti nyt nainen tekemässä jotain niin irstasta kuin ottamassa kahta yhtä aikaa. Ei siinä tartte bi olla, että tämä on aika hot.
Kahden naisen kanssa taas... niin. Riippuu naisista, mutta jos lähdetään siitä, ettei naiset yleensä ole kovin rohkeita ja kokeilevia seksissä, niin saattaa jäädä laihaksi kokemukseksi.
Kyllä mä sanoisin, että siinä täytyy vähintään hieman biseksuaali olla, jos mies ottaa seksipuuhiin mukaan miehen mieluummin kuin naisen.
Sanoisin samaa. Olen itse heteromies, enkä kokisi tilannetta ollenkaan hotiksi. Olen muuten hyvinkin avoin seksuaalisesti, mutta saman sukupuolen edustajaa en näihin leikkihin ottaisi.
Höpsistä. Itse olen umpihetero, mutta ei se toisen miehen mulkku ole minua hommissa haitannut, vaikka joskus ovat "miekat" jopa kalisseet yhteen kun on oltu molemmat naisen molempien reikien kimpussa samaan aikaan. Ennakkoluuloja vaan.
Ei siinä ole kyse mistään ennakkoluuloista tai sinun umpiheteroudestasi, jos valitset seksiaktiin mieluummin toisen kullin kuin toisen pillun. Tai nainenhan sä oikeasti olet.
Niin eli sulla on sitten aina niissä NNM kokoonpanoissa kaksi biseksuaalia naista?
Vierailija kirjoitti:
Todellakin fantasioin siitä että saisin olla kahden miehen käsittelyssä. Mutta olen todella vanilija, ja hirvittää myös turvallisuus tuossa tilanteessa. Haluaisin siis että molemmat miehet keskittyisivät minun tyydyttämiseen, paljon suutelua, hyväilyjä jne. Ja olisi kiihoittavaa ottaa molemmat vuorotellen sisään jne.
Eipä taida tämä toive koskaan toteutua, kun vaikea päätyä ujona sinkkunaisena tuollaiseen tilanteeseen :(
Voidaan toteuttaa tämä jo ensi viikonloppuna. Kiinnostaako? Minä ja ystäväni voimme tulla ottamaan sinut.
Vierailija kirjoitti:
Moni mies haaveilee ujoista naisista kumppaninaan, eikä siksi, ettei näiden kanssa pääsisi myöhemmin toteuttamaan luottamuksella kummankin kaikkein villeimpiäkin ideoita. Hurmio on suuri sen jälkeen, kun tajuaa, et voi tehdä mitä ikinä haluaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monen naisen sormet ovat hakeutuneet alapäähän tätäkin keskustelua lukiessa? Se kuorsaava junttimies ei voi koskaan tarjota sitä herkkua, mistä täällä puhutaan. Ja naiset tietävät sen..
Veikkaan vahvasti, että ei yhdetkään. Kurkkuun korkeintaan teidän kimppahomoilujanne kuunnellessa.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan toteuttaa tämä jo ensi viikonloppuna. Kiinnostaako? Minä ja ystäväni voimme tulla ottamaan sinut.
Ottaen huomioon, miten hankalaa miesten on ylipäätään päästä treffeille, niin "Minä ja ystäväni voimme tulla ottamaan sinut." ei todennäköisesti ihan vielä riitä jatkon syntymiseen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MMN. Yksi mies ei kykene tyydyttämään kahta naista, yhdenkin tyydyttäminen on usein haasteellista.
Lesbot tyydyttyvät heteronaisia useammin seksiaktin yhteydessä, vaikka mukana ei ole yhtään ainutta miestä. Aika ontuva perustelu sulla siis.
Lesbo onkin sitten asia erikseen.
Asia erikseen miten? Eroaako fysiologia jotenkin vai mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaen huomioon, miten hankalaa miesten on ylipäätään päästä treffeille, niin "Minä ja ystäväni voimme tulla ottamaan sinut." ei todennäköisesti ihan vielä riitä jatkon syntymiseen :D
On niitä ennenkin naisia kaadettu av palstalta, ei mulla muuta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhumattakaan siitä, että kuka ottaisi tuollaisen riskin, että tuntemattomat miehet "tulevat hoitelemaan".
Onpas teillä erikoisia ystävyyssuhteita, jos toisen jälkiliukkaillekin mennään yhdessä n*ssimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, mutta ei kiitos.
Turvallisinta olisi varmasti, että jos jompi kumpi tai molemmat olisivat esimerkiksi eksiäni, joten voisin luottaa siihen että minua kohdellaan koko ajan kunnioittavasti eikä tehdä mitään sellaista mikä satuttaa. Myös mahdolliset taudit hirvittää, enkä halua ottaa riskiä että joku tuntematon mies poistaakin yhtäkkiä kondomin kesken aktin.
Mun mielestä olisi hienoa järjestää sellaiset av palstan orgiat. Varattaisiin a joku mökki minne kaikki halukkaat voisi mennä panemaan. Mielipiteitä? Kaikki olis tervetulleita. Olisiko tälle ajatukselle kannatusta? Kyllä siellä mammojen py###t löisi iloisesti tahtia ja loiske kävisi . Voin alkaa vetämään tätä tapaamista jos halukkaita löytyy.
Vierailija kirjoitti:
NNN, olen nainen
Oliko tuo mainittu vaihtoehdoissa? Onko sinulla aina yhtä suuria vaikeuksia ymmärtää tehtävänantoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kovinkaan moni nainen EI fantasioi kahdesta(tai useammasta) miehestä yhtäaikaa.
Ja olen nainen.
Nämä ovat naisten yleisimmät fantasiat
1.Strippaaminen miehen edessä, jolloin hän hallitsee tilannetta.
2. Ekshibitionismi tai paljastelu. Nainen kokee seksuaalista mielihyvää paljastaessaan tietyt ruumiinmuotonsa tai seksuaalisen toimintansa toisille ihmisille.
3. Pakottaminen. Naiset haluavat olla alistettuna ja harrastaa villiä, rajua seksiä.
4. Tirkistely. Naiset fantasioivat alastomien ihmisten ja sukupuoliyhdynnän tarkkailusta ilman asianomaisten tietämystä.
5. Ryhmäseksi. Naiset fantasioivat ryhmäseksistä, missä on mukana kaksi heteroseksuaalista miestä, mikä takaa heidän kiinnostuksen yksinomaan naiseen.
Ei kuulosta minusta yhtään tutulta. Googlasin "naisten yleisimmät fantasiat" eikä tämä täsmännyt niihinkään. Mistäs keksit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, mutta ei kiitos.
Turvallisinta olisi varmasti, että jos jompi kumpi tai molemmat olisivat esimerkiksi eksiäni, joten voisin luottaa siihen että minua kohdellaan koko ajan kunnioittavasti eikä tehdä mitään sellaista mikä satuttaa. Myös mahdolliset taudit hirvittää, enkä halua ottaa riskiä että joku tuntematon mies poistaakin yhtäkkiä kondomin kesken aktin.
Kyllä me ihan kunnon poikia ollaan. Ollaan ennenkin nai## samaa naista kimpassa. Kokemusta siis löytyisi tehdä homma hellästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NNN, olen nainen
Oliko tuo mainittu vaihtoehdoissa? Onko sinulla aina yhtä suuria vaikeuksia ymmärtää tehtävänantoa?
Harmittaako siellä nyt jotain miestä kun jäisi tylysti ulkopuolelle? Laittoihan moni mieskin MMM.
Miksi jaat ympärillesi omia patoumiasi ja toksisuuttasi? Tuottaako se sulle jotain?
Miehesten ihan normaali heteroseksuaalisuus on edelleen aikamoinen tabu. Miksi haluat pitää sitä sellaisena? Mikä sun ongelma on?