Kolmen kimpasta
Kumpi kolmen kimppa sinua kiinnostaisi enemmän, kaksi miestä ja nainen vai kaksi naista ja mies?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monen naisen sormet ovat hakeutuneet alapäähän tätäkin keskustelua lukiessa? Se kuorsaava junttimies ei voi koskaan tarjota sitä herkkua, mistä täällä puhutaan. Ja naiset tietävät sen..
No yöks. Ei kuule ole hakeutuneet.
Ja kolmen kimppa on kokeiltu, samoin on päivittäin ihania seksisessioita tosi taitavan, hyvin varustellun miehen kanssa.
Ja sä oot ällö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin fantasioin siitä että saisin olla kahden miehen käsittelyssä. Mutta olen todella vanilija, ja hirvittää myös turvallisuus tuossa tilanteessa. Haluaisin siis että molemmat miehet keskittyisivät minun tyydyttämiseen, paljon suutelua, hyväilyjä jne. Ja olisi kiihoittavaa ottaa molemmat vuorotellen sisään jne.
Eipä taida tämä toive koskaan toteutua, kun vaikea päätyä ujona sinkkunaisena tuollaiseen tilanteeseen :(
Voidaan toteuttaa tämä jo ensi viikonloppuna. Kiinnostaako? Minä ja ystäväni voimme tulla ottamaan sinut.
Ottaen huomioon, miten hankalaa miesten on ylipäätään päästä treffeille, niin "Minä ja ystäväni voimme tulla ottamaan sinut." ei todennäköisesti ihan vielä riitä jatkon syntymiseen :D
On niitä ennenkin naisia kaadettu av palstalta, ei mulla muuta :)
Totta, t. "Kaadettu"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta olisi MMN
(Olen mies)
Samoin
T. toinen mies
Kaappi-homojen kokoontumisajot käynnissä?
Miksi jaat ympärillesi omia patoumiasi ja toksisuuttasi? Tuottaako se sulle jotain?
Miehesten ihan normaali heteroseksuaalisuus on edelleen aikamoinen tabu. Miksi haluat pitää sitä sellaisena? Mikä sun ongelma on?
Miksi se olisi pataoutunutta että mies ei halua toista miestä, tai nainen haluaa vaniljaa eikä mitään pervoiluja?
Se on kyllä kiihottava ajatus tehdä seksitreffit jonkun kanssa täältä palstalta. Uli uli palsta saisi "kasvot". Olisikohan se uli ulia myös sängyssä?
Vierailija kirjoitti:
Todellakin fantasioin siitä että saisin olla kahden miehen käsittelyssä. Mutta olen todella vanilija, ja hirvittää myös turvallisuus tuossa tilanteessa. Haluaisin siis että molemmat miehet keskittyisivät minun tyydyttämiseen, paljon suutelua, hyväilyjä jne. Ja olisi kiihoittavaa ottaa molemmat vuorotellen sisään jne.
Eipä taida tämä toive koskaan toteutua, kun vaikea päätyä ujona sinkkunaisena tuollaiseen tilanteeseen :(
Tuohan oliskin ihan parasta. Tuo toive tarvii vain tuoda hyvin selkeästi etukäteen esille Oma kokemukseni MMN oli ikävä kyllä tyyliin munaa suuhun jne, nainen (minä) jäin täysin ilman nautintoa.
Mahtaako tuollaista olla saatavissa, että keskityttäisiinkin naisen nautintoon?
Useimmin miehiä kiihottaa nähdä, kun nainen ottaa mihin reikään nyt ottaa jne, harvoin keskipisteenä on nainen. Objektina ennemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NNN, olen nainen
Oliko tuo mainittu vaihtoehdoissa? Onko sinulla aina yhtä suuria vaikeuksia ymmärtää tehtävänantoa?
Harmittaako siellä nyt jotain miestä kun jäisi tylysti ulkopuolelle? Laittoihan moni mieskin MMM.
Joo, moni Ritva- ja Pirjo-niminen mies laittoi MMM, mutta mikä ihmeen puolustautuminen tuo nyt on?
"Kyllä mäkin saan olla tyhmä, kun noikin ovat! BYÄÄÄÄÄH!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kovinkaan moni nainen EI fantasioi kahdesta(tai useammasta) miehestä yhtäaikaa.
Ja olen nainen.
Nämä ovat naisten yleisimmät fantasiat
1.Strippaaminen miehen edessä, jolloin hän hallitsee tilannetta.
2. Ekshibitionismi tai paljastelu. Nainen kokee seksuaalista mielihyvää paljastaessaan tietyt ruumiinmuotonsa tai seksuaalisen toimintansa toisille ihmisille.
3. Pakottaminen. Naiset haluavat olla alistettuna ja harrastaa villiä, rajua seksiä.
4. Tirkistely. Naiset fantasioivat alastomien ihmisten ja sukupuoliyhdynnän tarkkailusta ilman asianomaisten tietämystä.
5. Ryhmäseksi. Naiset fantasioivat ryhmäseksistä, missä on mukana kaksi heteroseksuaalista miestä, mikä takaa heidän kiinnostuksen yksinomaan naiseen.
Joo-o, niin varmaan...
Jahas, sä sama pervoiksi haukkuva oksettajako se siellä jaksat vielä jotain mölistä?
Kyllä vaan. No ehkä en sitten vaan ymmärrä näitä juttuja seksuaalista hyväksikäyttöä ja väkivaltaa kokeneena.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä kiihottava ajatus tehdä seksitreffit jonkun kanssa täältä palstalta. Uli uli palsta saisi "kasvot". Olisikohan se uli ulia myös sängyssä?
Miten te palstanaiset jaksattekin olla noin halventavia. Eikö edes tässä ketjussa voinut esittää normaalia naista?
Mistä tahansa seksitreffipalstalta löytyy kimppaseuraa ja helposti. On olemassa sivusto, joka on vain kimppaseuraa hakevillekin.
Turvallisinta kyllä olisi, kun edes toinen olisi juuri esim eksä tai muu luotettava, joka voisi vaikka suositella toista luotettavaa kaveria.
Kumihan noissa on sitten 100% ehdoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan oliskin ihan parasta. Tuo toive tarvii vain tuoda hyvin selkeästi etukäteen esille Oma kokemukseni MMN oli ikävä kyllä tyyliin munaa suuhun jne, nainen (minä) jäin täysin ilman nautintoa.
Useimmin miehiä kiihottaa nähdä, kun nainen ottaa mihin reikään nyt ottaa jne, harvoin keskipisteenä on nainen. Objektina ennemmin.
Sulla ollut väärät miehet. Olemme sinunkin palveluksessa tämän kimppa asian tiimoilta jos kiinnostaa.
T: Anton & Alexander
Mulle sopisi mikä vain noista vaihtoehdoista, mutta olenkin sellainen paljon puhuttu ja paheksuttu pervo.
T. M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te palstanaiset jaksattekin olla noin halventavia. Eikö edes tässä ketjussa voinut esittää normaalia naista?
Tämäkö se nyt sitten on missä yhtäkkiä pitäisi olla asiallinen, kimppaseksikeskustelu :D ok.
Homokammoa ilmassa, kun ollaan niin kovasti todistelemassa, miten mies ei voi voi haluta kimppakivaa naisen JA miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ollut väärät miehet. Olemme sinunkin palveluksessa tämän kimppa asian tiimoilta jos kiinnostaa.
Jos olette Anton Tsehov ja Alexander Dumas, niin kiinnostaa kovasti. Henkevät ja taiteelliset miehet sytyttävät aina!
Alkoi panettaa ihan helvetisti tämä keskustelu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olette Anton Tsehov ja Alexander Dumas, niin kiinnostaa kovasti. Henkevät ja taiteelliset miehet sytyttävät aina!
Kyllä taiteellisia olemme ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei tosiaan ole naisen nautinnosta kyse jos munaa tungetaan joka reikään. Minäkin voisin olla kahden miehen kanssa, jos keskittyisivät minun nautintooni ja olisivat helliä. Mahtaisikohan löytyä?
Miettikää nyt: nainen odottamassa sydän jännityksestä pamppaillen, mitä seuraa. Ovikello soi. Menet avaamaan oven. Tutustutaan yhdessä hetki, katsellaan taloa, mutta kaikki tietää, mitä on sovittu. Ilmassa on sähköä. Asetelma on naista alistava, turha kieltää, mutta toisaalta miehet ovat siellä naisen nautintoa varten. Tekemässä tästä hetkeksi pikku lutkan. Salaisesti, turvallisesti, luottamuksella, mutta kuitenkin.
Miehenä heitän koepallon, että voisin hieroa vaimoni hartioita. Vaimo suostuu kuin merkkinä, että kaikki ok. Aloitan, jutustelu jatkuu, ja siirrä jonkin ajan kuluttua topin naruja sivuun. Mies alkaa osoittaa myös suorempaa kiinnostusta vaimoa kohtaan. Mies tarjoutuu hieromaan vaimon jalkoja. Puolipukeissa, koska hieonnan ohessa vaatteet vähenevät hiljalleen. Kun housuissa on timanttia ja tilanne on jo melkein karannut käsistä, sovitaan vielä, että mennään yhdessä pesulle, "vaatteet voi jättää tähän". Vaimo pääsee vihdoin näkemään, mikä varustus häntä odottaa. Koska vaimoni todella pitää pienestä alistamisesta ja komentelusta, pyydän häntä suihkussa koskettamaan toisen miehen elintä. Pesun jälkeen vaimo on jo kontillaan pukuhuoneen sohvalla minä nuolemassa pyllyä ja pimppaa ja toinen mies saamassa suuhoitoa. Tästä asiat alkavat etenemään kohti naisen täydellistä tyydyttämistä, missä naisen kunnolla ottaminen on minulle keskiössä, ei se toisen miehen elin.
Miten tämä ei voisi kiihottaa 100% heteromiestä, kysyn vaan?
Vierailija kirjoitti:
Alkoi panettaa ihan helvetisti tämä keskustelu...
Mutta kohtalonasi on ajatua kahden kimppaan: M + käsi?
Siellä viimeinkin sitten palstaulienkin pakarat nousisivat ja laskisivat?