Kolmen kimpasta
Kumpi kolmen kimppa sinua kiinnostaisi enemmän, kaksi miestä ja nainen vai kaksi naista ja mies?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi v*ittu se miehet olette kyllä ällöttäviä. Nöyryyttämistä ja naisten laittoa joka koloon...
Kerro toki lisää tästä sun patoumastasi. Tekeekö sinulla muutenkin mieli moralisoida, mitä muut ihmiset tykkäävät tehdä tai tykkäävät heille tehtävän?
En minä mitään moralisoinut, sanoin vaan, että minua oksettaa tuollainen. Tehkää keskenänne ihan mitä tykkäätte, tai niiden naisten kanssa, jotka pitävät tuollaista jotenkin hyvänä ja kunnioittavana käytöksenä heitä kohtaan. Minä olen täysin kyllästynyt miesten pervoiluun, kumpa löytyisikin jostain mies, jolla ei olisi jotain pervoja kuvitelmia koko ajan. Siihen asti olen mieluummin yksin tai naisten kanssa.
Olen mies ja olen harrastanut muutaman kerran seksiä kokoonpanolla minä, tyttöystäväni ja kaverini. Erosimme myöhemmin, mutta tämä kimppajuttu ei vaikuttanut mihinkään. Päin vastoin, se olisi todella positiivinen kokemus. Mitään voileipäjuttuja ei tehty, vaan ihan "perusseksiä" suuhun ja pimppiin samaan aikaan ja sitten siitä vuorotellen. Lopussa toki roiskittiin sitten tyttöystävän toivomuksesta naamalle ja suuhun lähes samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi v*ittu se miehet olette kyllä ällöttäviä. Nöyryyttämistä ja naisten laittoa joka koloon...
Kerro toki lisää tästä sun patoumastasi. Tekeekö sinulla muutenkin mieli moralisoida, mitä muut ihmiset tykkäävät tehdä tai tykkäävät heille tehtävän?
En minä mitään moralisoinut, sanoin vaan, että minua oksettaa tuollainen. Tehkää keskenänne ihan mitä tykkäätte, tai niiden naisten kanssa, jotka pitävät tuollaista jotenkin hyvänä ja kunnioittavana käytöksenä heitä kohtaan. Minä olen täysin kyllästynyt miesten pervoiluun, kumpa löytyisikin jostain mies, jolla ei olisi jotain pervoja kuvitelmia koko ajan. Siihen asti olen mieluummin yksin tai naisten kanssa.
Ai vaikka se olisi naisen idea? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko sinä, että pari miestä tulisi laittamaan sinua joka koloon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä voi toisen seksuaalisuutta kahlita? Jos kohtaat kivan miehen, johon rakastut, mutta tämä silloin tällöin haluaisi esimerkiksi nuolla peräaukkoasi, niin jättäisitkö miehen sen vuoksi? Uskomatonta.
En usko, että kovinkaan moni nainen EI fantasioi kahdesta(tai useammasta) miehestä yhtäaikaa.
Ja olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai vaikka se olisi naisen idea? :D
Johan sanoin, että tuo on minun mielipiteeni ja tehkää keskenänne ihan mitä haluatte suostuvaisten naisten kanssa. Ei tuollaiset puheet kovin kunnioittavia naisia kohtaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä voi toisen seksuaalisuutta kahlita? Jos kohtaat kivan miehen, johon rakastut, mutta tämä silloin tällöin haluaisi esimerkiksi nuolla peräaukkoasi, niin jättäisitkö miehen sen vuoksi? Uskomatonta.
Onko sinusta peräaukon nuoleminen sama asia kuin nöyryyttäminen ja laittaminen joka koloon?
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kovinkaan moni nainen EI fantasioi kahdesta(tai useammasta) miehestä yhtäaikaa.
Ja olen nainen.
Nämä ovat naisten yleisimmät fantasiat
1.Strippaaminen miehen edessä, jolloin hän hallitsee tilannetta.
2. Ekshibitionismi tai paljastelu. Nainen kokee seksuaalista mielihyvää paljastaessaan tietyt ruumiinmuotonsa tai seksuaalisen toimintansa toisille ihmisille.
3. Pakottaminen. Naiset haluavat olla alistettuna ja harrastaa villiä, rajua seksiä.
4. Tirkistely. Naiset fantasioivat alastomien ihmisten ja sukupuoliyhdynnän tarkkailusta ilman asianomaisten tietämystä.
5. Ryhmäseksi. Naiset fantasioivat ryhmäseksistä, missä on mukana kaksi heteroseksuaalista miestä, mikä takaa heidän kiinnostuksen yksinomaan naiseen.
Jokainen saa olla seksuaalisesti sellainen kuin haluaa, kunhan ei pakota ketään tai tee muuta rikosta.
Olen nainen, ja molemmat kävisivät. MMN olen kokeillut, mutta oli kovin pikainen ja olin vain antavana osapuolena. Jos kokeilen uudestaan, vaadin itselleni enemmän kiihotusta ja nautintoa. Minun fantasiani kuitenkaan ei ole, että minua vain "käytetään". Tämä siis ei tapahtunut parisuhteessa ollessani. Parisuhteessa voisi tullakin ongelmia, jompi kumpi olisi sitten mustasukkainen tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta peräaukon nuoleminen sama asia kuin nöyryyttäminen ja laittaminen joka koloon?
Ehkä se onkin miehen alistamista ja mies haluaa sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta olisi MMN
(Olen mies)
Olet ilmeisesti biseksuaali?
Eri, mut mieti nyt nainen tekemässä jotain niin irstasta kuin ottamassa kahta yhtä aikaa. Ei siinä tartte bi olla, että tämä on aika hot.
Kahden naisen kanssa taas... niin. Riippuu naisista, mutta jos lähdetään siitä, ettei naiset yleensä ole kovin rohkeita ja kokeilevia seksissä, niin saattaa jäädä laihaksi kokemukseksi.
Kyllä mä sanoisin, että siinä täytyy vähintään hieman biseksuaali olla, jos mies ottaa seksipuuhiin mukaan miehen mieluummin kuin naisen.
Onko yllätys, että miehelle voi olla kiihottava ajatus, että naista laitetaan useampaan koloon samaan aikaan? Ei MMN asetelmassa miehillä tarvitse (välttämättä) olla keskenään mitään muuta tekemistä, kun että voivat olla alasti keskenään samassa tilassa.
Ei toki. Onhan bissemieskin mies. Mutta jos mies ottaa kolmanneksi pyöräksi mieluummin miehen kuin naisen, niin se on tavallaan aika yllättävää. Harva mies on koskaan elämänsä aikana munat pystyssä toisen miehen kanssa samassa huoneessa, saati samassa seksiaktissa, joten kyllä siihen jotain biseksuaalisuutta tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta olisi MMN
(Olen mies)
Eri, mut mieti nyt nainen tekemässä jotain niin irstasta kuin ottamassa kahta yhtä aikaa. Ei siinä tartte bi olla, että tämä on aika hot.
Kahden naisen kanssa taas... niin. Riippuu naisista, mutta jos lähdetään siitä, ettei naiset yleensä ole kovin rohkeita ja kokeilevia seksissä, niin saattaa jäädä laihaksi kokemukseksi.
Kyllä mä sanoisin, että siinä täytyy vähintään hieman biseksuaali olla, jos mies ottaa seksipuuhiin mukaan miehen mieluummin kuin naisen.
Sanoisin samaa. Olen itse heteromies, enkä kokisi tilannetta ollenkaan hotiksi. Olen muuten hyvinkin avoin seksuaalisesti, mutta saman sukupuolen edustajaa en näihin leikkihin ottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa olla seksuaalisesti sellainen kuin haluaa, kunhan ei pakota ketään tai tee muuta rikosta.
Olisiko sulla jotain muita itsesäänselvyyksiä lausuttavana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta olisi MMN
(Olen mies)
Sanoisin samaa. Olen itse heteromies, enkä kokisi tilannetta ollenkaan hotiksi. Olen muuten hyvinkin avoin seksuaalisesti, mutta saman sukupuolen edustajaa en näihin leikkihin ottaisi.
Höpsistä. Itse olen umpihetero, mutta ei se toisen miehen mulkku ole minua hommissa haitannut, vaikka joskus ovat "miekat" jopa kalisseet yhteen kun on oltu molemmat naisen molempien reikien kimpussa samaan aikaan. Ennakkoluuloja vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sulla jotain muita itsesäänselvyyksiä lausuttavana?
Eihän tuo tunnu itsestään selvää olevan, kun ollaan perversseiksi haukkumassa, jos diggaa kimpasta kahdella miehellä plus naisella.
Vierailija kirjoitti:
Ja olen nainen.
Älä viitsi puhua muiden naisten puolesta.
Itse voisin kokeilla hyvinkin kaksi miestä + nainen kokoonpanolla, ja olen itse siis mies. Luulen, että aika monen miehen unelma on "täyttää" nainen yhtäaikaa, eli siis toinen pimppaan ja toinen pyllyyn. Monet naisetkin fantasioivat tästä. Ei se toinen mulkku siinä haittaa, täytyy olla vapaamielinen eikä ottaa paineita. Kunhan nyt ei hirveästi isompi ole kuin omani, mutta siitä on tuskin pelkoa.