Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmen kimpasta

Vierailija
26.07.2018 |

Kumpi kolmen kimppa sinua kiinnostaisi enemmän, kaksi miestä ja nainen vai kaksi naista ja mies?

Kolmen kimpasta

Vaihtoehdot

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MMN. Yksi mies ei kykene tyydyttämään kahta naista, yhdenkin tyydyttäminen on usein haasteellista.

Vierailija
42/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kovinkaan moni nainen EI fantasioi kahdesta(tai useammasta) miehestä yhtäaikaa.

Ja olen nainen.

Nämä ovat naisten yleisimmät fantasiat

1.Strippaaminen miehen edessä, jolloin hän hallitsee tilannetta.

2. Ekshibitionismi tai paljastelu. Nainen kokee seksuaalista mielihyvää paljastaessaan tietyt ruumiinmuotonsa tai seksuaalisen toimintansa toisille ihmisille.

3. Pakottaminen. Naiset haluavat olla alistettuna ja harrastaa villiä, rajua seksiä.

4. Tirkistely. Naiset fantasioivat alastomien ihmisten ja sukupuoliyhdynnän tarkkailusta ilman asianomaisten tietämystä.

5. Ryhmäseksi. Naiset fantasioivat ryhmäseksistä, missä on mukana kaksi heteroseksuaalista miestä, mikä takaa heidän kiinnostuksen yksinomaan naiseen.

Joo-o, niin varmaan... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kovinkaan moni nainen EI fantasioi kahdesta(tai useammasta) miehestä yhtäaikaa.

Ja olen nainen.

2. Ekshibitionismi tai paljastelu. Nainen kokee seksuaalista mielihyvää paljastaessaan tietyt ruumiinmuotonsa tai seksuaalisen toimintansa toisille ihmisille.

3. Pakottaminen. Naiset haluavat olla alistettuna ja harrastaa villiä, rajua seksiä.

4. Tirkistely. Naiset fantasioivat alastomien ihmisten ja sukupuoliyhdynnän tarkkailusta ilman asianomaisten tietämystä.

5. Ryhmäseksi. Naiset fantasioivat ryhmäseksistä, missä on mukana kaksi heteroseksuaalista miestä, mikä takaa heidän kiinnostuksen yksinomaan naiseen.

Olen varma myös, että suurin osa naisista haluaa päästä kahden tai useamman miehen käsittelyyn. Minulle kukaan ei sitö ole suoraan sanonut tosin. Omalle kohdalleni sattuneista naisista suurin osa on halunneet rajumpia otteita ja halunneet alistua. En ole perusluonteeltani sellainen, niin en ole siihen suoraan osannut vastata toivotulla tavalla. Vaatii itseltä parempaa tutustumista ja sitten pystyn ottamaan käskyttävämmän ja rajumman roolin tarvittaessa.

Vierailija
44/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

senkin siat kuinka ilkenette?!!

Vierailija
45/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olen nainen.

Joo-o, niin varmaan... 

Jahas, sä sama pervoiksi haukkuva oksettajako se siellä jaksat vielä jotain mölistä?

Vierailija
46/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta olisi MMN

(Olen mies)

Olet ilmeisesti biseksuaali?

Eri, mut mieti nyt nainen tekemässä jotain niin irstasta kuin ottamassa kahta yhtä aikaa. Ei siinä tartte bi olla, että tämä on aika hot.

Kahden naisen kanssa taas... niin. Riippuu naisista, mutta jos lähdetään siitä, ettei naiset yleensä ole kovin rohkeita ja kokeilevia seksissä, niin saattaa jäädä laihaksi kokemukseksi.

Kyllä mä sanoisin, että siinä täytyy vähintään hieman biseksuaali olla, jos mies ottaa seksipuuhiin mukaan miehen mieluummin kuin naisen. 

Sanoisin samaa. Olen itse heteromies, enkä kokisi tilannetta ollenkaan hotiksi. Olen muuten hyvinkin avoin seksuaalisesti, mutta saman sukupuolen edustajaa en näihin leikkihin ottaisi.

Höpsistä. Itse olen umpihetero, mutta ei se toisen miehen mulkku ole minua hommissa haitannut, vaikka joskus ovat "miekat" jopa kalisseet yhteen kun on oltu molemmat naisen molempien reikien kimpussa samaan aikaan. Ennakkoluuloja vaan.

Sama kun toteaisit homolle, että ennakkoluuloja vaan, jos ei kiinnosta naista ottaa mukaan ja vähän pimperoa samalla törkkiä. Miehen mulkku ei kiinnosta itseäni ollenkaan, joten en mielellään myöskään ota sellaista omiin sessioihin mukaan. Mutta en toki tuomitse, jos joku muu saa MMN kokoonpanosta paremmat kicksit :)

Vierailija
47/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olen nainen.

Olen varma myös, että suurin osa naisista haluaa päästä kahden tai useamman miehen käsittelyyn. Minulle kukaan ei sitö ole suoraan sanonut tosin. Omalle kohdalleni sattuneista naisista suurin osa on halunneet rajumpia otteita ja halunneet alistua. En ole perusluonteeltani sellainen, niin en ole siihen suoraan osannut vastata toivotulla tavalla. Vaatii itseltä parempaa tutustumista ja sitten pystyn ottamaan käskyttävämmän ja rajumman roolin tarvittaessa.

Olet varma, mutta kukaan ei ole sellaista toivonut? :D Miksi teidän pitää puhua toisten puolesta?

Vierailija
48/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on vähän homo.

Vierailija
49/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta olisi MMN

(Olen mies)

Eri, mut mieti nyt nainen tekemässä jotain niin irstasta kuin ottamassa kahta yhtä aikaa. Ei siinä tartte bi olla, että tämä on aika hot.

Kahden naisen kanssa taas... niin. Riippuu naisista, mutta jos lähdetään siitä, ettei naiset yleensä ole kovin rohkeita ja kokeilevia seksissä, niin saattaa jäädä laihaksi kokemukseksi.

Kyllä mä sanoisin, että siinä täytyy vähintään hieman biseksuaali olla, jos mies ottaa seksipuuhiin mukaan miehen mieluummin kuin naisen. 

Sanoisin samaa. Olen itse heteromies, enkä kokisi tilannetta ollenkaan hotiksi. Olen muuten hyvinkin avoin seksuaalisesti, mutta saman sukupuolen edustajaa en näihin leikkihin ottaisi.

Höpsistä. Itse olen umpihetero, mutta ei se toisen miehen mulkku ole minua hommissa haitannut, vaikka joskus ovat "miekat" jopa kalisseet yhteen kun on oltu molemmat naisen molempien reikien kimpussa samaan aikaan. Ennakkoluuloja vaan.

Ei siinä ole kyse mistään ennakkoluuloista tai sinun umpiheteroudestasi, jos valitset seksiaktiin mieluummin toisen kullin kuin toisen pillun. Tai nainenhan sä oikeasti olet.

Vierailija
50/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Jos mun nainen edes tollasta ehdottaisi, niin 15ms ja rouva olisi sinkku. Tuon verran mulla menisi prosessoidessa että mikähän oikosulku mulla on ollut, kun tollasen hor@tsun olen valinnut. Jatkakaa.

Taitaa naises elää jatkuvassa pelossa, mitä voi sanoa ja mitä oikkuja milloinkin sulta tulee. Eiköhän se sut ennemmin tai myöhemmin jätä, jos et itse ehdi ensin,  koska asenteesi paistaa varmasti lävitsesi.

Aika hyvin on nainen sitten mua kusettanut. Kyllä me ollaan näistä puhuttu suoraan, ja kerroin olevani heteromies ja vain yhdelle naiselle kerrallaan, ja homo/ryhmähommiin meikäläisen biologia ei taivu. Varmaan olen jotenkin rajallinen ja häiriintynyt, kun tollane ryhmäsekoilu menee mulla osastolle häiriintyneet. Tästä jos ero tulee, niin ihan varmasti se menee sitten täysin oikein. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
51/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa olla seksuaalisesti sellainen kuin haluaa, kunhan ei pakota ketään tai tee muuta rikosta.

Olisiko sulla jotain muita itsesäänselvyyksiä lausuttavana?

Eihän tuo tunnu itsestään selvää olevan, kun ollaan perversseiksi haukkumassa, jos diggaa kimpasta kahdella miehellä plus naisella.

En mä tiedä kuka sua haukkui, kun et mitään viestiä lainannut.

Vierailija
52/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta olisi MMN

(Olen mies)

Sama kun toteaisit homolle, että ennakkoluuloja vaan, jos ei kiinnosta naista ottaa mukaan ja vähän pimperoa samalla törkkiä. Miehen mulkku ei kiinnosta itseäni ollenkaan, joten en mielellään myöskään ota sellaista omiin sessioihin mukaan. Mutta en toki tuomitse, jos joku muu saa MMN kokoonpanosta paremmat kicksit :)

Onko se sitten sama juttu, että täytyy olla vähän bi, jos tykkää seksistä peilin edessä? Edes vähän...?

Vierailija
53/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Jos mun nainen edes tollasta ehdottaisi, niin 15ms ja rouva olisi sinkku. Tuon verran mulla menisi prosessoidessa että mikähän oikosulku mulla on ollut, kun tollasen hor@tsun olen valinnut. Jatkakaa.

Taitaa naises elää jatkuvassa pelossa, mitä voi sanoa ja mitä oikkuja milloinkin sulta tulee. Eiköhän se sut ennemmin tai myöhemmin jätä, jos et itse ehdi ensin,  koska asenteesi paistaa varmasti lävitsesi.

Aika hyvin on nainen sitten mua kusettanut. Kyllä me ollaan näistä puhuttu suoraan, ja kerroin olevani heteromies ja vain yhdelle naiselle kerrallaan, ja homo/ryhmähommiin meikäläisen biologia ei taivu. Varmaan olen jotenkin rajallinen ja häiriintynyt, kun tollane ryhmäsekoilu menee mulla osastolle häiriintyneet. Tästä jos ero tulee, niin ihan varmasti se menee sitten täysin oikein. Sitä saa mitä tilaa.

Jaa, persu. Ymmärrän. Hyvää loppuelämää.

Vierailija
54/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monen naisen sormet ovat hakeutuneet alapäähän tätäkin keskustelua lukiessa? Se kuorsaava junttimies ei voi koskaan tarjota sitä herkkua, mistä täällä puhutaan. Ja naiset tietävät sen..

Vierailija
55/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MMN. Yksi mies ei kykene tyydyttämään kahta naista, yhdenkin tyydyttäminen on usein haasteellista.

Lesbot tyydyttyvät heteronaisia useammin seksiaktin yhteydessä, vaikka mukana ei ole yhtään ainutta miestä. Aika ontuva perustelu sulla siis.

Vierailija
56/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olen nainen.

Olet varma, mutta kukaan ei ole sellaista toivonut? :D Miksi teidän pitää puhua toisten puolesta?

Sanotaanko, että olen kautta rantain saanut tietää. Lisäksi ihan tilastoissakin tuo on esillä. No joo, en tiedä kuinka suuri osa naisista, mutta kuitenkin. Nuo rajut otteet nyt ainakin tulee lähes aina esille.

Vierailija
57/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta olisi MMN

(Olen mies)

Samoin

T. toinen mies

Kaappi-homojen kokoontumisajot käynnissä?

No naisia noi miehenä kirjoittavat oikeasti tietenkin ovat. Mieti nyt vähän.

Vierailija
58/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teille tulee ero, minä olen valmis ottamaan sinut! N28

Vierailija
59/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, persu. Ymmärrän. Hyvää loppuelämää.

No ei ne ihan pahimpia ole, mutta kyllä me molemmat kokoomusta ollaan äänestetty jo pitkään, jos se yhtään sun profiloitia auttaa.

Vierailija
60/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lesbot tyydyttyvät heteronaisia useammin seksiaktin yhteydessä, vaikka mukana ei ole yhtään ainutta miestä. Aika ontuva perustelu sulla siis.

Lesbo onkin sitten asia erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi