Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmen kimpasta

Vierailija
26.07.2018 |

Kumpi kolmen kimppa sinua kiinnostaisi enemmän, kaksi miestä ja nainen vai kaksi naista ja mies?

Kolmen kimpasta

Vaihtoehdot

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MMM, olen nainen.

Vierailija
2/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NNNNNNNNNNNNNNNNNN, olen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, mies ja minä (also a man)

Vierailija
4/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NNN, jos olisi jostain syystä pakko johonkin kimppaan ryhtyä. Olen biseksuuali nainen. Miehiä en tuohon hommaan kaipaisi.

Vierailija
5/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olisi MMN

(Olen mies)

Vierailija
6/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta olisi MMN

(Olen mies)

Samoin

T. toinen mies

Vierailija
7/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta olisi MMN

(Olen mies)

...pitää myös lisätä, että olen myös päässyt kokeilemaan :)

Vierailija
8/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta olisi MMN

(Olen mies)

Olet ilmeisesti biseksuaali?

Vierailija
9/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden naisen kanssa olen ollut. Spärdäreitä meni kyllä hyvään tahtiin, kun vuorotteli. Molemmat hanurit pystyssä ja sit siitä aina lennossa joutu viskoo kumeja olan yli. Kuus kertaa tuli tehtyä niiden kanssa ja olihan se kivaa.

Vierailija
10/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta olisi MMN

(Olen mies)

Eri, mut mieti nyt nainen tekemässä jotain niin irstasta kuin ottamassa kahta yhtä aikaa. Ei siinä tartte bi olla, että tämä on aika hot.

Kahden naisen kanssa taas... niin. Riippuu naisista, mutta jos lähdetään siitä, ettei naiset yleensä ole kovin rohkeita ja kokeilevia seksissä, niin saattaa jäädä laihaksi kokemukseksi.

Vierailija
11/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Jos mun nainen edes tollasta ehdottaisi, niin 15ms ja rouva olisi sinkku. Tuon verran mulla menisi prosessoidessa että mikähän oikosulku mulla on ollut, kun tollasen hor@tsun olen valinnut. Jatkakaa.

Vierailija
12/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MMN. Ollen pääsyt kokemaan. Oli mukavia herras miehiä molemmat. Tässä tietysti riippuu paljon siitä kenen kanssa lähtee että kannattaako edes.

Vierailija
13/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Jos mun nainen edes tollasta ehdottaisi, niin 15ms ja rouva olisi sinkku. Tuon verran mulla menisi prosessoidessa että mikähän oikosulku mulla on ollut, kun tollasen hor@tsun olen valinnut. Jatkakaa.

Taitaa naises elää jatkuvassa pelossa, mitä voi sanoa ja mitä oikkuja milloinkin sulta tulee. Eiköhän se sut ennemmin tai myöhemmin jätä, jos et itse ehdi ensin,  koska asenteesi paistaa varmasti lävitsesi.

Vierailija
14/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMM IHANAA PERÄREIKÄÄ MMMMMMMMM.

Vierailija
15/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta olisi MMN

(Olen mies)

Eri, mut mieti nyt nainen tekemässä jotain niin irstasta kuin ottamassa kahta yhtä aikaa. Ei siinä tartte bi olla, että tämä on aika hot.

Kahden naisen kanssa taas... niin. Riippuu naisista, mutta jos lähdetään siitä, ettei naiset yleensä ole kovin rohkeita ja kokeilevia seksissä, niin saattaa jäädä laihaksi kokemukseksi.

Kyllä mä sanoisin, että siinä täytyy vähintään hieman biseksuaali olla, jos mies ottaa seksipuuhiin mukaan miehen mieluummin kuin naisen. 

Vierailija
16/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta olisi MMN

(Olen mies)

Kyllä mä sanoisin, että siinä täytyy vähintään hieman biseksuaali olla, jos mies ottaa seksipuuhiin mukaan miehen mieluummin kuin naisen. 

No enpä tiedä. Ehkä jako menisi niin, että sinkkuna MFF toimis paremmin: silloin lisämies ehkä olis hieman häiritsevä vieraiden ihmisten kesken, mutta pariskuntana MMF on ehdottomasti kuumempi ajatus. Se toinen mies ei siinä oikestaan ole muussa kuin naisenkiihottimen, ja ehkä vähän myös nöyryyttämisen, roolissa.  

Vierailija
17/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta olisi MMN

(Olen mies)

No enpä tiedä. Ehkä jako menisi niin, että sinkkuna MFF toimis paremmin: silloin lisämies ehkä olis hieman häiritsevä vieraiden ihmisten kesken, mutta pariskuntana MMF on ehdottomasti kuumempi ajatus. Se toinen mies ei siinä oikestaan ole muussa kuin naisenkiihottimen, ja ehkä vähän myös nöyryyttämisen, roolissa.  

Minusta ei. Minusta molemmat miehet valitsevat todennäköisesti mieluummin toisen naisen, koska ovat seksuaalisesti kiinnostuneita naisista. Tämän kaksi miestä + nainen -kombon pakottaminen taitaa olla lähinnä joidenkin bissemiesten ja aisankannattajien juttu. Ja tietenkin "miehenä" palstailevien naisten. :)

Vierailija
18/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta olisi MMN

(Olen mies)

Onko yllätys, että miehelle voi olla kiihottava ajatus, että naista laitetaan useampaan koloon samaan aikaan? Ei MMN asetelmassa miehillä tarvitse (välttämättä) olla keskenään mitään muuta tekemistä, kun että voivat olla alasti keskenään samassa tilassa.

Vierailija
19/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi v*ittu se miehet olette kyllä ällöttäviä. Nöyryyttämistä ja naisten laittoa joka koloon...

Vierailija
20/122 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi v*ittu se miehet olette kyllä ällöttäviä. Nöyryyttämistä ja naisten laittoa joka koloon...

Kerro toki lisää tästä sun patoumastasi. Tekeekö sinulla muutenkin mieli moralisoida, mitä muut ihmiset tykkäävät tehdä tai tykkäävät heille tehtävän?