Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinulla ei ole rahaa jäätelöön, kaverillasi on ja hänen jäätelönsä putoaa, oletko vahingoniloinen?

Vierailija
26.07.2018 |

Miksi olet/et ole?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan sitten, jos kaveri olisi lällätellyt ensin että hänelläpä on varaa jäätelöön, aaiii että on hyvää, mikset sinäkin ota, ei kun ai niin eihän sulla ole varaa.. Ja sitten jos se tippuisi niin olisin kyllä vahingoniloinen.

Sama reaktio ihan minkä tahansa asian brassailulla. Eräs kehui aina parisuhdettaan, joku jos erehtyi kertomaan jotain miten oma mies on käyttäytynyt ei niin kivasti (joku oikeasti pieni juttu) niin toinen toteaa että "onneksi mun mies ei todellakaan tekisi noin, miten sä kestät tommosta?" Ja hirveä kysely sinkuilta miksi ei ole ketään ja tyyliin hälläpä on. Ja sitten ne erosi niin kyllähän sitä varmaan moni olisi halunnut sanoa muutaman valitun lauseen hänelle, ihan vain niitä samoja lauseita mitä itse oli viljellyt. Mutta muut nyt ei ollutkaan sitten niin tökeröitä.

Vierailija
22/27 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua harmittaisi kaverin puolesta.. Ehkä jopa naurattais mustan huumorin tyyliin, että ei meillä kovin vahvasti mene- toisella ei oo yhtään rahaa ja toinen heittää jätskit katuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin pahoillaan että kaverin jätski tippui, koska aioin pyytää maistaa siitä.

Vierailija
24/27 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy mennä töihin että on varaa jäätelöön!

Vierailija
25/27 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En - en syö jäätelöä

Vierailija
26/27 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hämmentynyt, koska sen jälkeen kun täytin 3 vuotta, on minulla aina ollut varaa jäätelöön.

Vierailija
27/27 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini ostaisi minulle jäätelön, jonka jakaisimme, kun hän omansa on pudottanut.