Enkö saa inhota hellettä?
En viihdy yli 25 asteen lämpötilassa. En pysty työskentelemään enkä nukkumaan. Asuntoni lämpötila kohoaa päivällä yli 30 ja yölläkin vain vähän alle.
Onneksi olen etuoikeutettu pakoilemaan hellettä ympäri vuorokauden ja kotiin olen hankkinut ilmastoinnin.
Silti harmittaa kun mihinkään ei voi lähteä eikä mitään tehdä.
Ilmastointikoneeni on tosin tehnyt minusta suositun, kahvittelijoita riittää ja yöksikin on jäänyt saman kaupungin asukkaita. ;-) Mielialaa ei myöskään nosta uutiset miljoonasta kanssakärsijästä ja ruumislaskurin Suomessakin alkanut naksutus. Onko siis pakko tykätä jos ei taho?
Kommentit (45)
Ihanaa, kun Espoossa ja Vantaalla on noin kylmä. :)
Lähdin töihin klo 7.20 Helsingissä ja mittarissa oli +26 .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen niiiin kypsä. Viilenisi edes yöt niin viilenisi tämä kämppäkin! Nyt tämä on kuin sauna. Hulluksihan tässä tulee ja pahinta on, ettei helpotusta ole näköpiirissä.
Ovathan yöt melko kylmiä, aamulla töihin pyöräillessä on viime päivinä ollut 15-17 astetta.
Mistä päin noin alhaisia lämpötiloja löytyy? Olisipa Espoossakin noin viileää.
Vantaalta pyöräilen töihin Helsinkiin. Mikä on sinulle aamu?
Asun Vantaalla lähellä Helsingin rajaa. Valvon aamuyön tunneille koska on loma ja öisin ainoastaan on niin viileää että jotain jaksaa tehdä. Kyllä täällä silti päälle 20 astetta öisinkin on lämmintä, esim neljän maissa aamuyöllä. Tuskin on aamulla vain 15.
Mikä v-ittu teitä vaivaa ku tästä samasta asiasta pitää vouhkata ja jankuttaa koko ajan?! Menkää nauttimaan tai vihaamaan sitä hellettänne älkääkä tuhlatko energiaanne tämmöseen joutavaan jankkaukseen.
Sama tänä aamuna Espoossa.