Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enkö saa inhota hellettä?

Vierailija
26.07.2018 |

En viihdy yli 25 asteen lämpötilassa. En pysty työskentelemään enkä nukkumaan. Asuntoni lämpötila kohoaa päivällä yli 30 ja yölläkin vain vähän alle.
Onneksi olen etuoikeutettu pakoilemaan hellettä ympäri vuorokauden ja kotiin olen hankkinut ilmastoinnin.
Silti harmittaa kun mihinkään ei voi lähteä eikä mitään tehdä.
Ilmastointikoneeni on tosin tehnyt minusta suositun, kahvittelijoita riittää ja yöksikin on jäänyt saman kaupungin asukkaita. ;-) Mielialaa ei myöskään nosta uutiset miljoonasta kanssakärsijästä ja ruumislaskurin Suomessakin alkanut naksutus. Onko siis pakko tykätä jos ei taho?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat inhota. Minä inhoan pakkasta.

Kuka sut pakottaa tykkäämään?

Vierailija
2/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkaan! Olemme kaikki erilaisia, odotan itsekin syksya ja raikkaampia ilmoja hartaasti koska olen syksyihminen! Tama kova kuumuus vaan uuvuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et! Minä tykkään helteestä joten sinä olet hullu, jota minä saan solvata alimpaan helvettiin ja minulla olisi oikeus vaikka sinut tappaa!

Vierailija
4/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et! Minä tykkään helteestä joten sinä olet hullu, jota minä saan solvata alimpaan helvettiin ja minulla olisi oikeus vaikka sinut tappaa!

Olet ilmeisesti unohtanut suojata sen tyhjän pääsi auringolta? No tällaista siitä sitten seuraa.

Vierailija
5/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inho on luonnollinen reaktio, joka saa meidät hakeutumaan suojaan elämää tuhoavalta säteilyltä.

Vierailija
6/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin siivoamaan. Kastelin teepaidan kylmällä vedellä, laitoin sen päälle ja nyt vilut vaikka sisällä on jotain plus 26. Kun se kuivahtaa, sama uudelleen. Mitä muuta tässä pystyy enää tekeen, kun pakko edes imuroida, joka paikka huutaa imurointia. En valita helteestä, mutta kun sais edes nukuttua niin ja ruoka maistuis, niin odotan kyllä viileämpiä säitä.

Vierailija
7/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on kyllä aika hankala ja tukala, munkin pitäis siivota mutta hikisesti "nukutun" yön ja työpäivän jälkeen on aikalailla mehut loppu... vaikka mehuja juonkin. :( Saa inhota, kyllä tää rupeaa jo riittämään.

Vierailija
8/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat.

Vierailija
9/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saat inhota mitä haluat.

Vierailija
10/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen niiiin kypsä. Viilenisi edes yöt niin viilenisi tämä kämppäkin! Nyt tämä on kuin sauna. Hulluksihan tässä tulee ja pahinta on, ettei helpotusta ole näköpiirissä.

Vierailija
11/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa inhota, ja pitää. Hellehulluilta on liika aurinko säteilyttänyt loputkin aivosolut, ainoastaan siksi he tykkäävät tällaisesta helvetistä.

Vierailija
12/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat vihata, niin vihaan minäkin.

Vierailija
13/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa vihata, pitää NAUTTIA kun on niin HARVINAISTA Suomessa!!

Vierailija
14/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu itsekin ihmettelen kun ei tykkää helteestä niin saa kuulla haukkuja. Vaikka helle vahingoittaa eläimiä, luontoa, ydinvoimaloita jne Puhumattakaan ihmisistä jotka eivät ole tottuneet kuumuuteen.

Vierailija
15/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono ilmastointikone, jos sisällä on silti yli 30 astetta.

Vierailija
16/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuinka ymmärtäväisiä ihmiset ovat. Helteestä ei saa valittaa, noloa jos ei ole ilmastointikonetta, noloa ettei osata varautua, miksi ihmeessä tuulettimia kiinatehtaalta ei saada puolessa päivässä Pohjolaan, köyhää jos ei ole hankittu ilmalämpöpumppua... Lista on loputon ja mikään ei koskaan ole oikein.

Vierailija
17/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vanha nainen ja korkeasti koulutettu. Uskallan siis sanoa, että saat inhota hellettä.

Vierailija
18/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saat vihata. Vihaan itsekin. Ajatus ei kulje näillä keleillä lainkaan, päätä jomottaa ja mitään ei jaksa tehdä. Unen puutekin syö voimia. Pitäisi siivota, mutta en yksinkertaisesti pysty kaivamaan imuria kaapista.

Eilen oli pakko vähän puntteja nostaa, kun alkaa olla kaikki paikat jumissa tästä pelkästä sohvalla makoilusta. Jotenkin saamaton ja laiska olo ihan koko ajan. Ilmankos etelän maissa kaikki tapahtuu kuin hidastettuna filmissä. Kiire ei ole mihinkään. Kävelyvauhtikin on hidastunut hitaaksi hiihtelyksi. Ihan peestä nämä kelit.

Mutta onneksi syksy tulee ihan kohta! Sen ajatuksen voimalla tässä jaksaa kituuuttaa tunti kerrallaan eteenpäin.

Vierailija
19/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oikein sopivaakaan ole, kun helle osuu meillä harvemmin kohdalle kuin karkauspäivä. Muuta lämpimämpään maahan, siellä ehkä saat inhota hellettä.

Vierailija
20/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen niiiin kypsä. Viilenisi edes yöt niin viilenisi tämä kämppäkin! Nyt tämä on kuin sauna. Hulluksihan tässä tulee ja pahinta on, ettei helpotusta ole näköpiirissä.

Ovathan yöt melko kylmiä, aamulla töihin pyöräillessä on viime päivinä ollut 15-17 astetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi