Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enkö saa inhota hellettä?

Vierailija
26.07.2018 |

En viihdy yli 25 asteen lämpötilassa. En pysty työskentelemään enkä nukkumaan. Asuntoni lämpötila kohoaa päivällä yli 30 ja yölläkin vain vähän alle.
Onneksi olen etuoikeutettu pakoilemaan hellettä ympäri vuorokauden ja kotiin olen hankkinut ilmastoinnin.
Silti harmittaa kun mihinkään ei voi lähteä eikä mitään tehdä.
Ilmastointikoneeni on tosin tehnyt minusta suositun, kahvittelijoita riittää ja yöksikin on jäänyt saman kaupungin asukkaita. ;-) Mielialaa ei myöskään nosta uutiset miljoonasta kanssakärsijästä ja ruumislaskurin Suomessakin alkanut naksutus. Onko siis pakko tykätä jos ei taho?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen niiiin kypsä. Viilenisi edes yöt niin viilenisi tämä kämppäkin! Nyt tämä on kuin sauna. Hulluksihan tässä tulee ja pahinta on, ettei helpotusta ole näköpiirissä.

Ovathan yöt melko kylmiä, aamulla töihin pyöräillessä on viime päivinä ollut 15-17 astetta.

Mistä päin noin alhaisia lämpötiloja löytyy? Olisipa Espoossakin noin viileää.

Vierailija
22/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko teistä on typerän näköisiä? Ettekö voi olla normaaleja ihmisiä vaan onni olisi pyllistellä instassa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona 32 ja sisällä 26. Tällä pärjää.

Vierailija
24/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurhayksiöni lattiat ovat tahmeat, jalat tarttuvat kiinni kulahtaneeseen muovimattoon. Tekemättömien töiden lista lomalle oli pitkä, mitään en ole jaksanut tehdä. Vihaan elämää ja itseäni.

Vierailija
25/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat vihata, muru.

Vierailija
26/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin saa inhota. Eniten ketuttaa se, että kiitos herkästi palavan ihoni en pääse edes polkemaan töihin ilman aurinkorasvaa (suojakerroin 50), pitkähihaista paitaa, aurinkolaseja ja lierihattua. Tai lenkille, lähikauppaan tai suunnilleen edes postilaatikolle. Jos ulkona seisoskelee hetkenkin, auringon paahde alkaa tuntua jo melkein kipuna iholla - kuka tästä voi tykätä?? Töissä hiki virtaa ja koko ajan on jano, vaikka juo vettä pullokaupalla, ja työpäivän jälkeen on ihan poikki. Toisaalta mitä sitä töiden jälkeen tekiskään, kun ulos ei voi lähteä ennen iltayhdeksää.

Kiva katsoa vierestä kun toiset makaa pavuiksi ruskettuneina rannalla koko päivän eikä edes hikoile, ja itse hiippailee varjoissa joku idiootin näköinen hehtaarihattu silmillä ja naama aurinkorasvasta kiiltäen xD sitten kun mainitsee että ei pidä helteestä niin nää auringossamakoilijat aloittaa sen saman virren: "siis MITÄÄÄÄ, miten niin et pidä??! Kerrankin Suomessa on lämmintä! Ihan mahtikeli, ei tästä saa valittaa!! Kohta on taas kylmää ja pimeää!!!" Nii-in, kohta on taas talvi, ja puolet kesästä mennyt hukkaan kun on pakko kököttää sisällä :D eli kyllä valitan!

Vierailija
27/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ja pitää inhota! Itselläni lämmönsietokyky ollut koko ikäni huono. Helle aiheuttaa minulle ripulia ja oksetusta, kirjaimellisesti. Jatkuva etova olo ei ole kiva, kun kolmivuorotyötäkin on tehtävä. Ulos ei ole mitään asiaa pidemmäksi aikaa. Lenkkeily on tauolla niin kauan kun tämä helle kestää. Ruoka ei maistu pahoinvoinnin takia, kunto rapistuu liikunnan puutteen takia.... Kuumuus ei sovi minulle, vaikka sitä kovin yritetään tuputtaa.

Vierailija
28/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin siitä että AP:n kaltaiset elämää, kesää ja vehreyttä vihaavat lappalaiset kärsivät!

Tämä sää on ihana!

Vierailija
29/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saat vihata. Vihaan itsekin. Ajatus ei kulje näillä keleillä lainkaan, päätä jomottaa ja mitään ei jaksa tehdä. Unen puutekin syö voimia. Pitäisi siivota, mutta en yksinkertaisesti pysty kaivamaan imuria kaapista.

Eilen oli pakko vähän puntteja nostaa, kun alkaa olla kaikki paikat jumissa tästä pelkästä sohvalla makoilusta. Jotenkin saamaton ja laiska olo ihan koko ajan. Ilmankos etelän maissa kaikki tapahtuu kuin hidastettuna filmissä. Kiire ei ole mihinkään. Kävelyvauhtikin on hidastunut hitaaksi hiihtelyksi. Ihan peestä nämä kelit.

Mutta onneksi syksy tulee ihan kohta! Sen ajatuksen voimalla tässä jaksaa kituuuttaa tunti kerrallaan eteenpäin.

Minä NAURAN kun sinä valittaja kärsit :)))))

Vierailija
30/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää tunkkinne kirjoitti:

Saa ja pitää inhota! Itselläni lämmönsietokyky ollut koko ikäni huono. Helle aiheuttaa minulle ripulia ja oksetusta, kirjaimellisesti. Jatkuva etova olo ei ole kiva, kun kolmivuorotyötäkin on tehtävä. Ulos ei ole mitään asiaa pidemmäksi aikaa. Lenkkeily on tauolla niin kauan kun tämä helle kestää. Ruoka ei maistu pahoinvoinnin takia, kunto rapistuu liikunnan puutteen takia.... Kuumuus ei sovi minulle, vaikka sitä kovin yritetään tuputtaa.

Hahahaha, KÄRSI rotta!

Vierailija
31/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoa veikkonen! Aika moni täällä Suomessa vihaa kylmää ja pimeää, ja sitä valitusta joutuu kuulemaan 3/4 vuodesta, joten ihan hyvä vähän tasata tilannetta tällaisena sietämättömänä hellekesänä :)

Vierailija
32/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali. Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali. Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali. Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali. Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali. Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali. Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.Vali, vali. Valivali. Vali ja vali. Valivalivali.

Vierailija
33/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihanaa. Vielä ihanammaksi asian tekee sen että kymmenennen vuoden sisällä talvet lähes häviävät Etelä-Suomesta.

Vierailija
34/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saat vihata. Vihaan itsekin. Ajatus ei kulje näillä keleillä lainkaan, päätä jomottaa ja mitään ei jaksa tehdä. Unen puutekin syö voimia. Pitäisi siivota, mutta en yksinkertaisesti pysty kaivamaan imuria kaapista.

Eilen oli pakko vähän puntteja nostaa, kun alkaa olla kaikki paikat jumissa tästä pelkästä sohvalla makoilusta. Jotenkin saamaton ja laiska olo ihan koko ajan. Ilmankos etelän maissa kaikki tapahtuu kuin hidastettuna filmissä. Kiire ei ole mihinkään. Kävelyvauhtikin on hidastunut hitaaksi hiihtelyksi. Ihan peestä nämä kelit.

Mutta onneksi syksy tulee ihan kohta! Sen ajatuksen voimalla tässä jaksaa kituuuttaa tunti kerrallaan eteenpäin.

Minä NAURAN kun sinä valittaja kärsit :)))))

Saat nauraa ihan niin paljon kun sielu sietää ja happea riittää. Se ei muuta tilannetta mihinkään suuntaan.

Tainnut helle vähän pehmentää jo kommentoijan päätä. Eikä mikään ihme.

Vierailija
35/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa, jos marraskuun tullen vingahtelet "miten inhottaa tämä kylmyys ja pimeys, olispa taas kesä :((".

Vierailija
36/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et saa, jos marraskuun tullen vingahtelet "miten inhottaa tämä kylmyys ja pimeys, olispa taas kesä :((".

Itse en ole mistään muusta säästä koskaan valittanut paitsi helteestä, joten saanko minä inhota sitä? Tervetuloa marraskuu räntäsateineen, odotan!

-ohis

Vierailija
37/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nautin siitä että AP:n kaltaiset elämää, kesää ja vehreyttä vihaavat lappalaiset kärsivät!

Tämä sää on ihana!

En ole ap, mutta missä se vehreys on? :D Meilläpäin näkyy vaan ruskeaksi kärvähtänyttä heinikkoa ja kasveja jotka ei jaksa kukkia.

Ja miksi vihaat lappalaisia? ;)

Vierailija
38/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat inhota, niin teen minäkin.

Tässä helvetissä ei mikään ole hyvä: jos olen lomalla, ei voi tehdä mitään, koska en omista ilmastoitua autoa, jolla voisi ajaa jonnekin viilentävien vetten ääreen.

Julkisilla meno olisi mahdollista, mutta ei tuolla helvetissä käveleminen.

Kun olen töissä, meillä on kyllä erilaisia puhaltimia, mutta koneet ja laitteet kuumentavat ilmaa.

Tänään meinasin pyörtyä, koska en myöskään pysty syömään kuin jäisiä marjoja/hedelmäsiivuja tässä HEL-VE-TIS-SÄ.

Vierailija
39/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen niiiin kypsä. Viilenisi edes yöt niin viilenisi tämä kämppäkin! Nyt tämä on kuin sauna. Hulluksihan tässä tulee ja pahinta on, ettei helpotusta ole näköpiirissä.

Ovathan yöt melko kylmiä, aamulla töihin pyöräillessä on viime päivinä ollut 15-17 astetta.

Vantaalta pyöräilen töihin Helsinkiin. Mikä on sinulle aamu?

Vierailija
40/45 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vantaalta pyöräilen töihin Helsinkiin. Mikä on sinulle aamu?

Meillä oli kyllä tänäkin aamuna Vantaalla 21 astetta töihin polkiessa, klo 7 maissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme