Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ymmärrä , miten he""in ahdistunut olen.. äidillä löytyi rinnasta jotain, näyte lähetetty tutkittavaksi ja nyt vain odotellaan :(

Vierailija
26.07.2018 |

" Mitä sinä stressaat, kun ei vielä tiedä mitä siellä on ". Kiitos vaan empatiasta, kulta!

Voi hel""tti sentäs, jos ihminen kutsutaan vielä uuteen tutkimukseen ja otetaan koepala joka lähetetään minnelie Turkuun, niin tuskin siinä mikään pikkujuttu on kyseessä! .(
Äiti siis ollut pitkän aikaa hyvin väsynyt, sekä kärsinyt epämääräisiä kipuja. Sydänrasituksessa pyörtyi, sydän todettiin kuitenkin terveeksi.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epätietoisuus on pahinta. Aika moukka mies, olisi ennemmin hiljaa.

Epätietoisuus ei ole pahinta. Typerä lause.

Vierailija
22/34 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä inhottavaa porukkaa.

Jos ap:n pitää keskittyä nyt hoitamaan äitiään, ketju menee niin että mies tukee ap:tä.

Kun äitini sairasti, elettiin hetkeä, ei odotettu eikä pelätty kuolemaa. Minä en uskaltanut edes ajatella sitä kuten ap, koska tiesin miten paha isku se tulisi olemaan. Kun äiti sitten kuoli, minä romahdin. Henkisesti ja fyysisesti. Olin hoitanut häntä ainoana lähiomaisena enkä ollut siinä kaiken keskellä voinut valmistautua asiaan kuten ap nyt etunojassa.

Ihmiset reagoivat eri tavoin. Luonteet, elämäntilanteet ja menneisyydet ja tulevaisuudennäkymät vaikuttavat. Ei ole oikeaa tai väärää tapaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ihminen, joka vain odottaa aina pahinta, jankuttaa asiasta koko ajan eikä lopeta ennen kuin asiaan tulee ratkaisu, on tosi väsyttävää seuraa. Oma äitini joutui muuttamaan melko pikaisesti (3kk) pitkäaikaisesta vuokrakodistaan, stressasi stressaamistaan että miten löytää asunnon, joutuuko kadulle, miten kaikki tavarat muutetaan, ei ole pakettiautoakaan, riittääkö rahat. Kauheaa jossittelua ja jatkuvaa valitusta koko ajan asian puolesta, ja pahinta on se ettei jankutus tehnyt mitään asialle. Kaikki järjestyivät sitten aikanaan, asuntokin löytyi suhteellisen helposti ja kaikki meni sujuvasti. Itse meinasin menettää malttini täysin turhasta jankkaamisesta.

Aloittaja, elämä tulee sinulle ja ympäristöllesi paremmaksi kun nyt keskityt tähän hetkeen. Asialle ei voi juuri nyt tehdä mitään, eikä sitä kannata vielä murehtia. Kuten sanottiin, valtaosa syövistä on hyvälaatuisia. Tee jotain kivaa, jatka elämää kuten ennenkin, vielä ei ole aika murehtia. Elämä on tosi raskasta, jos aina pelkää pahinta ja pysäyttää elämisen koska tulevaisuus pelottaa.

Vierailija
24/34 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mieheltä löytyi kasvain ja siitä lähti näytepala tutkittavaksi, en miettinyt syöpää vaan tsemppasin miestä, että oli se mitä vaan, niin hyvä, että löytyi. Kun kasvain vahvistui syöväksi, tsemppasin miestä, että hoidot ovat Suomessa huippuluokkaa ja kyllä tämä yhdessä käydään läpi. Huolestua ehtii myöhemminkin ja vaikka aloittajasta tuntuu kurjalle, niin nyt hänen äidillään on vasta tutkimukset menossa. Tärkeintä on jaksaa kannustaa ja pysyä positiivisena.

Vierailija
25/34 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka teistä voi murehtimalla lisätä elämänsä pitutta kyynärkään vertaa?

Vierailija
26/34 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei vain osaa tuon paremmin. Asia ei ole hänelle yhtä komkreettinen kuin sinulle, koska hänellä ei ole yhtä vahvaa tunnesidettä äitiisi luin sinulla. Kyse saattaa olla myös ikävän asian torjunnasta, toisaalta siitä, että hän katsoo elämää myönteisestä näkökulmasta ja haluaa pitää viimeiseen asti kiinni hyvistä hetkistä. Sinä taas ajat itseäsi kohti pahinta ja suret heti, kun on mahdollista surra.

Älä tee tästä parisuhdeasiaa, anna vähän armoa kömpelölle miehellesi. Älä myöskään ”tapa” äitiäsi etukäteen. Armoa hänellekin. Elämä on joka tapauksessa lyhyt. Voimia sinulle.

Vierailija
27/34 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen ihminen, joka vain odottaa aina pahinta, jankuttaa asiasta koko ajan eikä lopeta ennen kuin asiaan tulee ratkaisu, on tosi väsyttävää seuraa. Oma äitini joutui muuttamaan melko pikaisesti (3kk) pitkäaikaisesta vuokrakodistaan, stressasi stressaamistaan että miten löytää asunnon, joutuuko kadulle, miten kaikki tavarat muutetaan, ei ole pakettiautoakaan, riittääkö rahat. Kauheaa jossittelua ja jatkuvaa valitusta koko ajan asian puolesta, ja pahinta on se ettei jankutus tehnyt mitään asialle. Kaikki järjestyivät sitten aikanaan, asuntokin löytyi suhteellisen helposti ja kaikki meni sujuvasti. Itse meinasin menettää malttini täysin turhasta jankkaamisesta.

Aloittaja, elämä tulee sinulle ja ympäristöllesi paremmaksi kun nyt keskityt tähän hetkeen. Asialle ei voi juuri nyt tehdä mitään, eikä sitä kannata vielä murehtia. Kuten sanottiin, valtaosa syövistä on hyvälaatuisia. Tee jotain kivaa, jatka elämää kuten ennenkin, vielä ei ole aika murehtia. Elämä on tosi raskasta, jos aina pelkää pahinta ja pysäyttää elämisen koska tulevaisuus pelottaa.

Syöpä ei kyllä koskaan ole hyvänlaatuinen.

Vierailija
28/34 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi murehtia ja pelätä asioita moneen kertaan - murehdi sitten vasta, jos ja kun jotain murehdittavaa ilmenee.

Vierailija
29/34 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tunnistaa sinusta samantyyppistä käytöstä josta itse yritän oppia pois. Jos minua ahdistaa tai harmittaa jokin asia, jolle en voi mitään, keksin jonkin tavan jolla voin syyttää siitä miestäni. Siihen kaikkein lähimpänä olevaan ihmiseen kun on helpointa purkaa omaa pahaa oloa. Vasta jälkikäteen aina tajuan että miehen kanssa riitelemällä tulee kuitenkin molemmille ainoastaan paha olo ja että olen liioitellut tai vääristellyt päässäni hänen käytöstään. Eiköhän tuo sinunkin tapauksessasi ihan hyvää kuitenkin tarkoita.

Vierailija
30/34 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeton paskapää. kirjoitti:

Onneksi anoppi on jo kuollut, syöpä vei.

No hyvä juttu!

Vierailija
31/34 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Mielestäni miehesi pitäisi olla hienotunteisempi. Ei tarvitse välttämättä sanoa mitään, voi vain esim. halata.

Vierailija
32/34 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vaan koetuloloksia odottaville menkö latelemaan tällaisia miksi surra etukäteen-kommentteja! Se vastausten odottaminen on hirveää, kyllä siinä pyörii päässä kaikki kauhukuvat.

Vierailija
33/34 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIesvihaketju ylös.

Vierailija
34/34 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vanhemman sairastuminen on aivan hlvetin ahdistavaa. Idioottikommentoijilla täällä ei selkeästi ole kokemusta siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi