Apua oon 18v tyttö (pian 19v) ja olen seurustellut 3 vuotta poikaystäväni kanssa ja nyt olen ihastunut toiseen
Entiseen tuttuun. Emme ole ikinä juurikaan edes puhuneet, mutta näen häntä aina ohi mennen. Emme edes tervehdi, mutta selvästi hänkin tunnistaa minut.
En vain tajua, kun yhtäkkiä yhtenä päivänä vain katsoin häntä ja ajettelin on jotenkin tosi hyvännäköinen.
Sen jälkeen se vain paheni.
Ja nyt kokoajan oma pokkis tuntuu niin tylsältä/ tutulta, mutta ajatukset pyörii vaan tässä toisessa.
Toivon jatkuvasti näkeväni hänet jossain.
Tää on ihan käsittämätöntä mitä mun oikee pitäis tehä?
Kommentit (20)
Ihan normaalia, ihastuksia tulee ja menee. Uudet asiat vaikuttavat ihmisestä kiehtovilta ja siitä se ihastumisenkin tunne kumpuaa.
Jos ei tee mitään asialle, niin on ohi yhtä nopeasti kuin alkoikin. Ainoa hyvä asia muihiin ihastumisissa on varmaan se, että kun hetken on jotenkin ihan pihalla ja parhaimmassa tapauksessa ihastuukin omaan kumppaniinsa uudestaan.
Kyllä kannattaa aina vaihtaa seksympään.
Oot väärän ihmisen kanssa. Tulee vielä lisää ihastuksia, kunnes saattaa toimia ja pettää. Eroa ja löytyy joskus mies joka on ihanin ja muut ei saa enää sekaisin.
Olet jo liian vanha vaihtaaksesi. Ala lisääntyä nyksän kanssa, kohta on myöhäistä.
Olet niin nuori, että ehkä parasta tässä vaiheessa lienee erota ja katsella maailmaa muutama vuosi ennen seuraavaa vakavampaa suhdetta. Ero tietysti satuttaa ja siinä voi menettää sen tutun ja turvallisen poikkiksen, mutta vielä suurempi virhe ja loukkaus on puuhailla hänen selkänsä takana.
Ihastuksia tulee ja menee vanhemmillakin ihmisillä jotka ovat aviossa, mutta kyse on siitä miten ne käsittelee ja onko sitoutunut avioliittoon. Jos rakastaa toista niin ihastuksista kyllä pääsee yli ajan kanssa.
Tilanne sama kuin lottovoiton saadessa: kierrä vähän mualimaa.
Vierailija kirjoitti:
Oot väärän ihmisen kanssa. Tulee vielä lisää ihastuksia, kunnes saattaa toimia ja pettää. Eroa ja löytyy joskus mies joka on ihanin ja muut ei saa enää sekaisin.
Ihastuminen parisuhteen aikana on täysin normaalia. Ne menevät yleensä muutamassa kuukaudessa ohi.
Tiesithän, että vihkikaavassakin kysytään nimenomaan tahtomista sen vuoksi, että pitkässä suhteessa rakkaus on sellaista, että on tahdottava rakastaa ja on oltava tahtoa valita se kumppani sen ihastuksen yli?
Vierailija kirjoitti:
No ei taida kovin hyvin mennä jos ventovieraat kiinnostaa noin kovasti
Höpöhöpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen parisuhteen aikana on täysin normaalia. Ne menevät yleensä muutamassa kuukaudessa ohi.
Tiesithän, että vihkikaavassakin kysytään nimenomaan tahtomista sen vuoksi, että pitkässä suhteessa rakkaus on sellaista, että on tahdottava rakastaa ja on oltava tahtoa valita se kumppani sen ihastuksen yli?
Koska kaikki tietävät, että kukaan ei pysty rakastamaan samaa ihmistä koko ikäänsä, vaikka itselleen niin uskottelisikin.
Just ja just täysi-ikäiselle on mielestäni turha saarnata siitä, että rakkaus on tahdosta kiinni. Teininä valitut kumppanit on usein ihan vääriä kun aikuisempana katselee. Nuori kasvaa ja muuttuu koko ajan niin paljon, että harvalla on kumppani niin hyvin valittu että sen kanssa kasvaa samaan suuntaan ja toista tukien. Eroa ja katsele maailmaa, tilastollisedti poikkiksesi ei ole sinulle loppuelämän kumppani kuitenkaan ja jossain vaiheessa iskee halu lähteä katselee maailmaa omin päin (mikä on mielestäni itsenäisyyden kehittymiselle ihan terveellistä).
Ehkä olisi hyvä ottaa seurustelubreikki, kun kerran siltä tuntuu. Mutta jos breikin otat, niin pidä ihmeessä taukoa kaikessa rauhassa seurustelusta, ettet heti perään ole samassa jamassa. Itse aloin seurustelemaan eka kertaa vasta yli 20-vuotiaana ja hyvin olen ehtinyt pariutumaan ja kasvattamaan lapset aikuiseksi.
No eroat tietenki. Tyhmä kysymys.
Heippa, ap!
Kuten tästä edeltä - ja muualtakin mammapalstalta - näet, täältä ei todellakaan kannata kysyä elämänohjeita, paitsi vain ns. "viihdetarkoituksessa".
Minä vastaan sitaatilla klassikkoelokuvasta Mies joka ei osannut sanoa ei: "Seuraa sydämesi ääntä!"
Vierailija kirjoitti:
Olet niin nuori, että ehkä parasta tässä vaiheessa lienee erota ja katsella maailmaa muutama vuosi ennen seuraavaa vakavampaa suhdetta. Ero tietysti satuttaa ja siinä voi menettää sen tutun ja turvallisen poikkiksen, mutta vielä suurempi virhe ja loukkaus on puuhailla hänen selkänsä takana.
Ihastuksia tulee ja menee vanhemmillakin ihmisillä jotka ovat aviossa, mutta kyse on siitä miten ne käsittelee ja onko sitoutunut avioliittoon. Jos rakastaa toista niin ihastuksista kyllä pääsee yli ajan kanssa.
"Ehkä parasta tässä vaiheessa lienee erota" 😆
Kun sanajärjestyksellä on väliä.
Asioilla on puolensa. Samaan kumppaniin kyllästyy. Onko sellainen ihminen, jonka kanssa tod.näk. viihdyt vielä 50 vuotta? Jos ei ole, niin ei kannata väkisin roikkua. Minun exäni oli aloittanut salasuhteen, joka tosin ei sisältänyt seksiä, mutta muistutti muutoin seurustelusuhdetta. Se tyttö oli korviaan myöten rakastunut, ja kaipa tämä exänikin oli ihastunut. Tuli tekstiviestiä, ja tuli pyyntöjä elokuviin ja baariin, kaikki tietysti ihan kaveripohjalta. Minä sanoin, että jos sen tytön kanssa pitää joka viikonloppu tavata, ja muutoinkin järjestää elämänsä niin, ettei minulle ole tilaa, niin sitten lähdetään eri suuntiin. Pari kuukautta meni. Loppui tekstaripiipitys iltaisin ja loppui leffareissut ja vastaavat. Me tehtiin taas kahdestaan asioita yhdessä. Minä luulin, että se tyttö oli saanut kadota jo kokonaan avomieheni elämästä, mutta ei ilmeisesti ollutkaan. Yhtenä iltana tämä exäni vain ilmoitti, että MINÄ olen niin omistushaluinen, ettei hän enää viitsi yrittää. Meillä oli kuulemma eri kiinnostuksenkohteet ja minun mustasukkaisuuteni rajoitti hänen elämäänsä. Niin me sitten erottiin. Exäni alkoi seurustella sen uuden ihastuksensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Entiseen tuttuun. Emme ole ikinä juurikaan edes puhuneet, mutta näen häntä aina ohi mennen. Emme edes tervehdi, mutta selvästi hänkin tunnistaa minut.
En vain tajua, kun yhtäkkiä yhtenä päivänä vain katsoin häntä ja ajettelin on jotenkin tosi hyvännäköinen.
Sen jälkeen se vain paheni.
Ja nyt kokoajan oma pokkis tuntuu niin tylsältä/ tutulta, mutta ajatukset pyörii vaan tässä toisessa.
Toivon jatkuvasti näkeväni hänet jossain.Tää on ihan käsittämätöntä mitä mun oikee pitäis tehä?
No vaihda siihen toiseen. Oot niin nuori, ettei kannata yhteen jumittaa kun ehdit kokeille vielä satoja muita miehiä.
No ei taida kovin hyvin mennä jos ventovieraat kiinnostaa noin kovasti