Voimakas orgasmi
Onkohan muita miehiä joilla kanssa on erittäin voimakas orkku. Pitkä esileikki ja estoton seksi, kauniin kiimaisen naisen kanssa saa sen aikaan. Ulina pääsee, silmissä sumenee ja tuntuu, että taju lähtee.
Kommentit (12)
Vaihtelee. Pitkällä esileikillä ja kiihotuksella, ja omantahtisella panemisen loppunousulla voi tulla järisyttävän kova ja pitkä orgasmi, jossa koko kroppa kouristelee, hengitys meinaa salpautua ja tuntuu että taju lähtee. Ja joskus taas, jos esimerkiksi yrittää pidätellä liian nopeaa laukeamista siinä onnistumatta, se on vaan sellainen sperman laukeaminen, jossa hyvä kun mitään erityistä tuntee.
-M42
En kaipaa niitä nuoruuden rajuimpia. Ihan tajuton päänsärky alkoi kesken karjumisen.
Niin kyllä se joskus tulee, meinaan päänsärkykin. Nykyisin kun on tuo pirun verenpainekin. Varsinkin silloin kun irtoo sellanen yksi iso mälli, koko eturauhanen tuntuu tulevan ulos.
Voi kun tai saiskin. Oltu jo tovi sinkkunu
Luulin, että ennenaikainen on minulle jo mahdotonta, kun olen kohta 60v. Satuin kuitenkin saamaan todella kauniin nuoren tytön rakastajaksi ja eihän sellaisen unelman kanssa kestä kuin hetken. Onneksi hän kokee sen imartelevaksi ja minä taas jaksan tällä ihan uudella elämän innolla toisen kierroksen.
Vieläkin näin kuusikymppisena orkkuni on usein raju. Yleensä seksi menee niin, että ensin nuolen ja sormetan vaimolle orkun. Kun viimeiset orkun kouristukset ovat laantuneet, vaimo imuttaa hetken kivikovaksi muuttunutta kaluani. Siinä vaiheessa itselläkin surisee jo päässä. Jos olen oikein kiimassa, niin vaimo tulee suoraan päälle makaamaan, upottaa ison paksun kaluni tiukkaan vähän liian pieneen pilluun ja aloittaa kirnuamisen. Hän puristaa kaikilla lihaksilla kaluani jännittäen ihan kaikki, pakaroita ja reisiä myöten. Varsinainen akti muistuttaa 800m juoksua, ensin 400m kiihdytetään rauhassa ja loput 400m mennään täysillä hirveällä kiimalla. Vaikka en itse tee juuri mitään, nousee pulssi lähelle kahtasataa ja orkun tullessa hengitys on katkonaista, murina ja korahtelut lähtee suusta. Silloin tuntuu aina, että lähtee selkäydinnestettä mukana. Sen jälkeen on ihan puhki ja joutuu tasaamaan hengitystä. Eilenkin vaimo sanoi, että älä nyt vaan saa sydäriä. Olen ymmärtänyt, että vaimo tykkää enemmän tuosta nopeasta rajusta tulemisesta, kun pidemmästä sessiosta, jossa mälli ei tahdo lähteä ollenkaan. Hän kun ei enää saa naidessa orkkuja. Eilen vielä kysyin, että haittaako tuo nopeus. Ei kuulemma haittaa. Samoinkin, että jos on yli viikon tauko, niin paineet ovat huipussaan ja pusseissa mahtimälli. Jotenkin olen kauttarantain ymmärtänyt, että vaimo pihtaa tarkoituksella viikon, jotta saa minut täysin kiimaan ja ärtyneeksi. Silloin akti on yhtä rajua kuin nuorena.
setäxy kirjoitti:
Vieläkin näin kuusikymppisena orkkuni on usein raju. Yleensä seksi menee niin, että ensin nuolen ja sormetan vaimolle orkun. Kun viimeiset orkun kouristukset ovat laantuneet, vaimo imuttaa hetken kivikovaksi muuttunutta kaluani. Siinä vaiheessa itselläkin surisee jo päässä. Jos olen oikein kiimassa, niin vaimo tulee suoraan päälle makaamaan, upottaa ison paksun kaluni tiukkaan vähän liian pieneen pilluun ja aloittaa kirnuamisen. Hän puristaa kaikilla lihaksilla kaluani jännittäen ihan kaikki, pakaroita ja reisiä myöten. Varsinainen akti muistuttaa 800m juoksua, ensin 400m kiihdytetään rauhassa ja loput 400m mennään täysillä hirveällä kiimalla. Vaikka en itse tee juuri mitään, nousee pulssi lähelle kahtasataa ja orkun tullessa hengitys on katkonaista, murina ja korahtelut lähtee suusta. Silloin tuntuu aina, että lähtee selkäydinnestettä mukana. Sen jälkeen on ihan puhki ja joutuu tasaamaan hengitystä. Eilenkin vaimo sanoi, että älä nyt vaan saa sydäriä. Olen ymmärtänyt, että vaimo tykkää enemmän tuosta nopeasta rajusta tulemisesta, kun pidemmästä sessiosta, jossa mälli ei tahdo lähteä ollenkaan. Hän kun ei enää saa naidessa orkkuja. Eilen vielä kysyin, että haittaako tuo nopeus. Ei kuulemma haittaa. Samoinkin, että jos on yli viikon tauko, niin paineet ovat huipussaan ja pusseissa mahtimälli. Jotenkin olen kauttarantain ymmärtänyt, että vaimo pihtaa tarkoituksella viikon, jotta saa minut täysin kiimaan ja ärtyneeksi. Silloin akti on yhtä rajua kuin nuorena.
Tätä tekstiä lukiessa, ei tullut orkkuja, mutta kirjoitustyyli alkoi jostain syystä naurattamaan.
Huomion kiinnitti myös tuo, että vaimo ei saa orkkuja seksin yhteydessä?
En kyllä oikein koskaan saa mitään hirmuisen voimakasta, joskus toki vähä rajumpia, mutta se on pliisua verrattuna vaimon isoon oohon päänsärkykohtauksineen.
Joku mainitsi tuon epäonnistuneen pidättelyn, että ei tunnu missään mutta ruiske lähtee. Samoja kokemuksia on, mutta sellaisen jälkeen yleensä pystyy aika nopeasti jatkamaan, ettei tarvi välttämättä edes ulos välillä vetää.
Jk kirjoitti:
Onkohan muita miehiä joilla kanssa on erittäin voimakas orkku. Pitkä esileikki ja estoton seksi, kauniin kiimaisen naisen kanssa saa sen aikaan. Ulina pääsee, silmissä sumenee ja tuntuu, että taju lähtee.
Oman vaimoni kanssa olen saanut/saan voimakkaimmat orgasmit ikinä. Otan hänet takaapäin ihaillen samalla hänen kaunista persettään ja laukeamisen hetkellä alkaa tuntumaan varpaissa asti lastin lähtö. Siitä laukean hänen upeille pakaroille, selälle, niskaan/hiuksille ja siitä pään yli takkahuoneen klinkkerillä olevalle marmoripatsaan jalustalle. Sen jälkeen huohotan monta minuuttia, ennen kuin pystyn aloittamaan toisen kierroksen. M52.
Bellatone81, kirjoitti:
Tätä tekstiä lukiessa, ei tullut orkkuja, mutta kirjoitustyyli alkoi jostain syystä naurattamaan.
Huomion kiinnitti myös tuo, että vaimo ei saa orkkuja seksin yhteydessä?
Viimeiseen vajaaseeen kymmeneen vuoteen vaimo ei ole saanut naidessa kuin muutaman kerran. Jokusia kertoja kyllä toisen orkun esimmäisen suuseksiorkun jälkeen. Mutta sitä edeltävillä 30v käytännössä aina naidessa. Silloin suuseksiä harrastettiinv vain h-hetkeen asti ja orkku laukaistiin naimalla. Nykyisin vaimo ei tuota riskiä enää halua ottaa. Saa liian epävarmasti orkkuja naidessa. Ilman orkkuja taasen ei suostu jäämään ei nyt eikä koskaan aiemminkaan. Meidän parisuhteessa vaimon orkku on ollut yhtä itsestään selvää kuin omanikin. Sen eteen on siten tehty kaikki voitava.
Naisilla kai se on paljon yleisempää.