Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko Instagramissa ja jos olet, minkätyyppisiä kuvia siellä julkaiset?

Vierailija
26.07.2018 |

Harkitsen liittymistä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"yleistilini" on sellainen mitä seuraa tuttavat ja työkaverit sekä tuntemattomat ja siellä jotain geneeristä läppää (kukka, ruoka, auringonlasku, kissa). Muissa sitten muuta.

Vierailija
22/38 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihmetellyt tätä kuvien julkaisemista ja ennenkaikkea seraamisbuumia. Muista elävästi ajan, kun kukaan ei jaksanut katsoa kenenkään lomakuvia, oli ne miten hienoja hyvänsä. Mikä näissä nykyajan instakuvissa on niin ihmeellistä. Samoja törröhuuli ja persekuvia, ja joillakin näyttää olevan elämäntehtävänä seurata näitä pikkujulkkiksia ja huomiohuoria. En voi käsittää.

Suljetun instan jotenkin ymmärrän, että suvulle ha ystäville jaetaan perhe- ja vaikkapa lomakuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maisemakuvia, kivoja kuvia matkoilta ja arjesta, lähinnä yksityiskohdista. Ajattelen, että kaikki on kyllä nähneet kuvia vaikkapa Colosseumista tms. joten sellaisia en laita, ellei kuva ole erityisestä kuvakulmasta tai siinä ole jotain jotain muuta erityistä. Joskus urheiluun liittyviä kuvia, mutta ei mitään sellaisia, että tässä mä nyt hampaat irvessä nostan puntteja tai belfieitä. Esimerkiksi kuva muutamasta kahvakuulasta tai polkupyörä ja auringonnousu.

Itsestäni enkä varsinkaan muista ihmisistä en laita kuvia.

En kylläkään hae uusia seuraajia, tilini on yksityinen ja hyväksyn seuraajiksi vain oikean elämän ystävät ja hyvät tutut.

Kuva polkupyörästä tai kahvakuulasta?

Voi helvetti, minä en ymmärrä tätä nykyaikaa.

Mitähän lisäarvoa saisin elämääni tuttavani polkupyörän kuvasta?

Se, että se julkaistu instagramissa, tekee siitä varmaankin niin hienon. En käsitä?

Vierailija
24/38 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin saman yhteen toiseenkin instaa koskevaan aloitukseen, mutta laitetaas tännekin!

Jaan itsestäni harrastukseen (pariakrobatia) liittyviä kuvia ja videoita, joskus maisemakuvia. Samoin seuraan toisten akrobaattien tilejä, saa paljon hyviä uusia ideoita ja vinkkejä :)

Vierailija
25/38 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa seuraajia, pitää niiden kuvien olla kiinnostavia ja lisäksi hyvälaatuisia. Aika harvaa kiinnostaa jonkun random ihmisen selfiet ja ruokakuvat. Selfieillä saa seuraajia jos olet todella kaunis/hyvännäköinen ja kuvasi on erilaisia ja hyviä.

Lisäksi pitää olla suht aktiivinen. Ihmisiä kiinnostaa, kauneus, matkustus, ruoka, taidot.

Varmaan monet hiukan vanhemmista ihmisistä eivät ole etsimässä suuria suraajajoukkoja, vaan vain kommunikoimassa kuvallisesti suhteellisen tuttujen ihmisten kanssa.

Vierailija
26/38 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia harrastuksestani ja itsestäni. (Oon teini)

Vierailija
27/38 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihmetellyt tätä kuvien julkaisemista ja ennenkaikkea seraamisbuumia. Muista elävästi ajan, kun kukaan ei jaksanut katsoa kenenkään lomakuvia, oli ne miten hienoja hyvänsä. Mikä näissä nykyajan instakuvissa on niin ihmeellistä. Samoja törröhuuli ja persekuvia, ja joillakin näyttää olevan elämäntehtävänä seurata näitä pikkujulkkiksia ja huomiohuoria. En voi käsittää.

Suljetun instan jotenkin ymmärrän, että suvulle ha ystäville jaetaan perhe- ja vaikkapa lomakuvia.

Instaan kuitenkin yleensä postataan vain ne omat parhaat otokset. Vaikka ne olisi jonkun peruskuvaajankin ottamia, niin ne on yleensä ihan mukavia katsoa. Perhealbumeihin on ainakin meidän suvussa säilötty kaikki kuvat, heittämättä mitään pois. Sieltä löytyy kuvia joissa henkilön päästä näkyy vaan puolet, pimeässä parvekenäkymiä Kanarialta vuonna -87, kuvia joissa tunnistamattomia henkilöitä seisoo linja-auton edessä jossain torilla... Tai sitten uudemmat albumit; lapsi edestä 3 kk, lapsi sivulta 3 kk, lapsi takaa 3 kk, mummon synttärit - 25 kuvaa kakkupöydästä... Instagram on enemmän kuin selaisi jotain kauniisti tehtyä lehteä. Selaan sitä usein ihan vaan aikani kuluksi.

Vierailija
28/38 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Matka-, ruoka- ja puutarhakuvia julkaisen ja seuraan.

Vierailija
29/38 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailukuvia lähinnä ja itsestänikin joskus. Euroopassa tulee kierreltyä. 

Käytän ite instaa lähinnä memejen katteluun enkä niinkää itse ole aktiivinen

Vierailija
30/38 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkaisen kuvia tekemistäni tauluista ja kuvista.

Joskus myös valokuvia, mutta enimmäkseen itse tekemiäni kuvia ja tauluja.

Vierailija
31/38 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mutta mulla on aika tylsä instagram. Haluaisin siitä mielenkiintoisemman. Lähinnä omia kuvia tai selfieitä (ei nyt mtn ihan perus teiniselfieitä, mutta kuitenkin), kodista kuvia, ruokaa, maisemia,  luontoa yms. 

Vierailija
32/38 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia erityisistä hetkistä, maisemista jne. En julkaise kuvia itsestäni enkä muistakaan ihmisistä. Ja seuraajia mulla 22, eli kertonee paljon kuvieni kiinnostavuudesta😂

Vierailija
33/38 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä takia tuo kissaprinsessa saa mainostaa instagramprofiiliaan, mutta minun viestini poistettiin tästä ketjusta missä linkitin profiilini ja pyysin uusia seuraajia?

Vierailija
34/38 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/kissaprinsessa/

Lähinnä tyrkkyjä tissin esittelykuvia sekä alkoholin huuruista elämääni.

Onko tää Kissaprinsessa siis ex-bloggaaja Chicagoiida?

Näyttäis olevan joo. Tehnyt näköjään viime vuonna uuden yksityisen instan kun poistui somejulkisuudesta mutta minkä takia on nyt pistänyt avoimeksi profiilin?

Vierailija
35/38 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä takia tuo kissaprinsessa saa mainostaa instagramprofiiliaan, mutta minun viestini poistettiin tästä ketjusta missä linkitin profiilini ja pyysin uusia seuraajia?

Ehkä olet ruma ja pienitissinen toisin kuin tuo jumalatar?

Vierailija
36/38 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten kuvia pyllystäni.

Terveisin Insta-Mies.

Vierailija
37/38 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kuvia kivoista maisemista ja harrastuksista. Tilini on yksityinen ja lähinnä vaan kiva muisto itselle ja tuttavissa.

Vierailija
38/38 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. En halua olla osana Mark Zuckenbergin virityksiä millään lailla. the Social Network tosin on hyvä elokuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi