Oletko Instagramissa ja jos olet, minkätyyppisiä kuvia siellä julkaiset?
Kommentit (38)
Olen - lähinnä maisemia. Tai jotain itselleni ja seuraajilleni merkityksellisiä juttuja. Harvemmin julkaisen kuvia ihmisistä, itsestäni en koskaan.
Itsestäni (asukuvia enimmäkseen), kavereista, kissoistani(!!) ja muidenkin kissoista, piirroksistani sekä käsitöistäni ja ylipäätänsä kaikesta kauniista tai mielenkiintoisesta mitä tulee bongailtua.
Kuvia projekteistani (eivät liity omaan kaunistautumiseeni/laihtumiseeni/vaatteisiini/sisustukseeni tms., vaan muihin tekemisiin). Yksittäiset seuraamani ihmiset ovat ystäviäni, tuttujani ja sukulaisiani, ja he julkaisevat kuvia eläimistään, matkoistaan, maisemista, ruoistaan, juhlistaan, perheistään ja vapaa-ajan vietostaan. Joskus koiria on ehkä vähän liikaa, mutta muutoin ihan ikääntyvälle täti-ihmiselle sopivaa seurattavaa. Jotkut nuoremmat sukulaiset enimmäkseen julkaisevat kuvi itsestään eri paikoissa, mutta koska olen ihan heidän elämästään kiinnostunut, eivät nuo selfiet minua mitenkään häiritse, kiva vai tietää missä ovat menossa ja mitä tekemässä.
Maisemakuvia, kuvia rakennuksista, kuvia museoista, taiteesta ja kasveista.
En ole, en mene, eikä edes kuvat kiinnosta.
Jos haluaa seuraajia, pitää niiden kuvien olla kiinnostavia ja lisäksi hyvälaatuisia. Aika harvaa kiinnostaa jonkun random ihmisen selfiet ja ruokakuvat. Selfieillä saa seuraajia jos olet todella kaunis/hyvännäköinen ja kuvasi on erilaisia ja hyviä.
Lisäksi pitää olla suht aktiivinen. Ihmisiä kiinnostaa, kauneus, matkustus, ruoka, taidot.
Vierailija kirjoitti:
En ole, en mene, eikä edes kuvat kiinnosta.
Nättiä
Vanhoja painokuvia ja kuvia antiikkiesineistä.
Kissakuvia, tatuointikuvia, keikkakuvia, mutta ehkä kaikista eniten kavereitten kanssa otettuja yhteiskuvia.
Luonto-, matka- ja eläinkuvia pääasiassa. Liikun paljon luonnossa ja siellä tulee räpsittyä kuvia. Sellaisia tilejä enimmäkseen seuraankin.
Kuvia meidän elämästä.
Usein jotain matkakuvia, mutta en kaikkialta. Erityisen kaunis maisema tai kiva tekeminen, jonka haluan jakaa muiden kanssa.
Hyvä ravintola/hyvä ateria.
Arjessa jotkut poikkeukset, teemapäivät tms menot.
Jos tehdään jotain erityistä, esim. kasattu palapeli yhdessä. Jos lapsi piirtänyt erityisen söpön/hyvän piirustuksen.
Eläinkuvia, oma lemmikki, joutsen/kettu/fasaani/tms omassa pihassa.
Pihapuu täynnä omenia.
Selfieitä en juurikaan ota, koska se ei vaan tunnu niin kiinnostavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vanhoja painokuvia ja kuvia antiikkiesineistä.
Arvaa mitä luin? ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/kissaprinsessa/
Lähinnä tyrkkyjä tissin esittelykuvia sekä alkoholin huuruista elämääni.
Tosin tissit ja se alkoholihuuru loistaa aika kirkkaasti poissaolollaan. Hienoja kuvia kyllä.
Mitä hienoa näet noissa? :D
Maisemakuvia, eläinkuvia ja harrastukseeni liittyviä kuvia. Ainoatakaan kuvaa itsestäni en ole sinne koskaan laittanut, ei kiinnosta sellaiset.
Maisemakuvia, kivoja kuvia matkoilta ja arjesta, lähinnä yksityiskohdista. Ajattelen, että kaikki on kyllä nähneet kuvia vaikkapa Colosseumista tms. joten sellaisia en laita, ellei kuva ole erityisestä kuvakulmasta tai siinä ole jotain jotain muuta erityistä. Joskus urheiluun liittyviä kuvia, mutta ei mitään sellaisia, että tässä mä nyt hampaat irvessä nostan puntteja tai belfieitä. Esimerkiksi kuva muutamasta kahvakuulasta tai polkupyörä ja auringonnousu.
Itsestäni enkä varsinkaan muista ihmisistä en laita kuvia.
En kylläkään hae uusia seuraajia, tilini on yksityinen ja hyväksyn seuraajiksi vain oikean elämän ystävät ja hyvät tutut.
Skumpanjuontikuvia ulkomaanreissuilta, niin kuin kaikki muutkin pinnalliset idiootit.
Kotikuvia, selfieitä, matkakuvia, kuvia koirastani, normaalista arjestani, quoteja, kauniita kuvia joista inspiroidun, ostoksistani. En mä kyllä seuraajia noilla saa :D En tiedä mitä sinne pitäis postata että ihmisiä kiinnostais?