Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työtön tai lomalainen, miten aiot nauttia tästä päivästä?

Vierailija
26.07.2018 |

Itse ajattelin kahvitella, surffailla netissä ja nautiskella puoleen päivään asti, jolloin vedän pienet kotitreenit. Sitten uimaan ja rantaelämää viettämään. Iltapäivällä frisbeegolfaamaan, jonka jälkeen pari tuntia lepoa ja sitten on iltatenniksen vuoro. Illalla voisi saunotella ja katsella vaikka töllöä, jos jaksaa. Tai palstailla.

T: Nautiskeleva työtön, joka lomailee koko elämänsä

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo ollut mustikoita ja vadelmia poimimassa klo 7 aamulla, pessyt pyykkiä ja silittänyt vaatteita huomista reissua varten. Siivonnut keittiön ja syönyt aamiaisen terassilla. Käynyt uimassa.

Kohta imuroin, lämmitän myskikurpitsakeittoa lounaaksi ja sen jälkeen menen altaalle ottamaan aurinkoa ja lueskelemaan. Mies varmaan tekee jonkun viileän juoman mulle sinne. Tänään saa olla rauhassa, eilen oli pojat tyttärineen (4 pientä) uimassa ja hirveä hulina:D  Sisälle tulen ehkä 7 aikaan tekemään päivällistä (keitettyjä perunoita ja graavilohta, nam!).

Vierailija
22/23 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia ja very much dullaa. Sillä suunnitelmalla edetään niin kauan, kunnes tajuan pian tipahtavani ylensyönnin vuoksi. Jääkaappi ja pakastin täynnä herkkuja, karkkeja unohtamatta. Tänään taas mässätään liikaa todella monen ihmisen edestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää täyteen ja Meripäiville.