Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annikan karmiva piina: Tuntematon mies viestittelee ja seuraa työpaikalle – "Älä huoli tyttö kyllä me vielä nähdään"

Vierailija
26.07.2018 |

https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/annikan-karmiva-piina-tuntem…

Onko täällä ollut jo juttua? Ihan kamalaa! 😱

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

Tilannepäivitys 25.7.18

Hommat ovat eskaloituneet niin, että yksi kirje on tullut viime viikolla lisää S-marketin parkkipaikalla autoon kun ”Annika ” oli kaupassa.

Lauantaina Annika ja poika huomasivat epämääräisen auton oleskelevan alueen lähistöllä.

Auto oli edelleen piilossa alueella sunnuntaina jolloin Annika kävi lenkillä. Hän Tuli lenkiltä kotiin niin asunnon ovi oli lukosta auki. 

Annika meni sisään ja käveli olohuoneeseen, niin samointein kommandopipoinen, 180 cm pitkä, hoikka, mustiin shortseihin ja T-paitaan pukeutunut mies löi Annikaa paistinpannulla häntä päähän sillä seurauksella että taju lähti ja tuli aivotärähdys.

Mies pääsi pakoon. 

Minä tulin paikalle ennen poliisia ja hiukan selvitin kuka tässä voisi olla kyseessä. 

Toki monta epäiltyä oli/on edelleen.

Menin yhden oven taakse soittamaan ovikelloa.

Silloin poliiseja tuli paikalle 7 partiota, ottivat minut kiinni ja toimittivat minut tutkintavankilaan 16 tunniksi.

Ovikellon soitosta 

Komsii komsaa. Homma on nyt niin, että Poliisi ei usko että tässä on mitään stalkkeria ja syyttävät Annikaa valehtelusta. Uskovat että Annika on itse lyönyt itseään päähän paistinpannulla. 

Kysyivät minulta kuulusteluissa, että olenko miettinyt voisiko Annikalla olla mielenterveysongelmia 

Pyysivät jopa eilen Annikaa antamaan lausunnon medialle, jossa hän myöntäisi, että valehtelee että stalkkeri saataisiin kiinni 

Kumpi on tärkeämpää, saada stalkkeri kiinni vai poliisin julkisuuskuva?

Minulla on todellakin mennyt usko koko oikeusvaltioon. 

Tekijä kulkee vapaana ja uhri joutuu syytetyn asemaan. 

Poliisi ei tutki.

Minä tutkin ja mietin sekä etsin ja kyselen niin joudun ”vankilaan”.

Tosi hienoa toimintaa poliisilta. 

Jos nyt ottaisi vain sen stalkkerin kiinni!"

Koska poliisi ei usko tapahtumaa niin kuulostaa siltä, että poliisi on itse tilannut koko murtautujan.

Itsellenikin kävi aikoinaan samoin. Supon taustaselvitys päällä ja silloin yritti kaksi miestä tulla omilla avaimilla sisään. Turvalukko esti, mutta itse olin paikalla kotona.

Toisell kertaa tulin kotiin, turvalukko oli lukossa niin kuin pitikin, mutta eteisen lattialla keltainen heijastin. En omista heijastimia ja se heijastin oli niin kaukana ettei se ole voitu pudottaa postiluukusta.

Kaulakoru myös hävisi joko pöydältä tai hyllystä. Turvalukko kiinni. Makuuhuoneen oven kahva oli väännetty irti ja lojui lattialla. Turvalukko kiinni. Seksilelu hävisi makuuhuoneesta kaupassa käynnin aikana. Turvalukko kiinni.

Vierailija
22/25 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on useampia ukkoja. Saattaa olla naisiakin. Joku ukko on ilmeisesti hyvin pitkä kun ulko-oveen on jäänyt rasvainen otsan jälki hyvin korkealle eli joku pitkä tyyppi painanut päänsä ovea vasten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä on useampia ukkoja. Saattaa olla naisiakin. Joku ukko on ilmeisesti hyvin pitkä kun ulko-oveen on jäänyt rasvainen otsan jälki hyvin korkealle eli joku pitkä tyyppi painanut päänsä ovea vasten.

Miten niin on useampia? Mistä tiedät?

Vierailija
24/25 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä jutussa kävi? Loppuiko häiriöt.

Vierailija
25/25 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee ihan hirveästi se että nuo tekstit vaikuttavat todella tutuilta. En vaan saa päähäni tunnenko/tiendänkö tuollaisen tyypin itse, vai onko tullut vastaan jossain somessa.

Voi tietty olla jonkun sairaan tyypin tekemää muka harmitonta pilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan