Annikan karmiva piina: Tuntematon mies viestittelee ja seuraa työpaikalle – "Älä huoli tyttö kyllä me vielä nähdään"
https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/annikan-karmiva-piina-tuntem…
Onko täällä ollut jo juttua? Ihan kamalaa! 😱
Kommentit (25)
Niitä on useampia ukkoja. Saattaa olla naisiakin. Joku ukko on ilmeisesti hyvin pitkä kun ulko-oveen on jäänyt rasvainen otsan jälki hyvin korkealle eli joku pitkä tyyppi painanut päänsä ovea vasten.
Vierailija kirjoitti:
Niitä on useampia ukkoja. Saattaa olla naisiakin. Joku ukko on ilmeisesti hyvin pitkä kun ulko-oveen on jäänyt rasvainen otsan jälki hyvin korkealle eli joku pitkä tyyppi painanut päänsä ovea vasten.
Miten niin on useampia? Mistä tiedät?
Miten tässä jutussa kävi? Loppuiko häiriöt.
Mua häiritsee ihan hirveästi se että nuo tekstit vaikuttavat todella tutuilta. En vaan saa päähäni tunnenko/tiendänkö tuollaisen tyypin itse, vai onko tullut vastaan jossain somessa.
Voi tietty olla jonkun sairaan tyypin tekemää muka harmitonta pilaa.
Koska poliisi ei usko tapahtumaa niin kuulostaa siltä, että poliisi on itse tilannut koko murtautujan.
Itsellenikin kävi aikoinaan samoin. Supon taustaselvitys päällä ja silloin yritti kaksi miestä tulla omilla avaimilla sisään. Turvalukko esti, mutta itse olin paikalla kotona.
Toisell kertaa tulin kotiin, turvalukko oli lukossa niin kuin pitikin, mutta eteisen lattialla keltainen heijastin. En omista heijastimia ja se heijastin oli niin kaukana ettei se ole voitu pudottaa postiluukusta.
Kaulakoru myös hävisi joko pöydältä tai hyllystä. Turvalukko kiinni. Makuuhuoneen oven kahva oli väännetty irti ja lojui lattialla. Turvalukko kiinni. Seksilelu hävisi makuuhuoneesta kaupassa käynnin aikana. Turvalukko kiinni.