Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvakysely

Vierailija
26.07.2018 |

Olen raskaana ja ensi viikolla saan tietää rakenneultrassa kumpi meille on siunaantunut <3 mieheni veikkaa tyttöä ja minulla poikafiilis.

Vauvakysely

Vaihtoehdot

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin tervettä lasta.

Vierailija
2/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin poika, koska jotenkin jännittää miten osaisin antaa mahdolliselle tytölle tarpeeksi vahvan ja hyvän naisenmallin. Olen aika ujo ja herkkä ja pelkäisin että tytöstäni tulisi äitinsä kaltainen. Olen kärsinyt olemuksestani koko ikäni. Toki voihan poikakin katsoa äidiltään mallia. Mieheni on aktiivinen urheilija ja kaikessa aina mukana. Hänestä tulee hyvä isä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin tervettä lasta.

Kaikki toivovat tervettä lasta aivan varmasti. Tämä on vain fiilistelyä! Kaikkihan tietää ettei asiaan voi vaikuttaa mutta asiaa saa miettiä potematta huonoa omaatuntoa.

"Haluaisitko muuttaa Helsinkiin vai Turkuun?" -halusisin vain olla terve.

Joo, kaikkihan me.

Vierailija
4/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sukupuoli selviä ennen kuin lapsi sen itse tiedostaa.

Vierailija
5/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tyttö ja poika. Molemmissa hyvät puolensa. Poikani on jotenkin "helppo", hän innostuu kaikesta, on aina hymyssä suin ja reilu muita kohtaan. Tyttöni taas on itsevarma ja hyvin päättäväinen. Hän tietää mitä haluaa ja olisi vaikka viikon syömättä jos näin päättää. Mikäli mietin piirteitä jotka voisi sukupuoleen liittää, en osaisi päättää. Lapsissani ei ole mitään " sukupuolipiirrettä". Olen myös pukenut tytölle koko lapsuuden veljensä vanhat vaatteet :D eli meille ei ole tehty mitään prinssiä ja prinsessaa, vaan ihan kaksi lasta.

Joten kumpi vain teille tulee, ole onnellinen. Keskity lapsen luoteeseen ja unohda sukupuoli :)

Vierailija
6/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on poika ja toinen poika olisi ihana saada. Ajatus veljeksistä vaan lämmittää omaa sydäntä.

Vierailija
7/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö..siis oikeasti aika pieni prosenttiosuus ovat näitä väärään sukupuoleen syntyneitä. Teet hallaa lapsellesi mikäli pidät häntä sukupuolettomana. Mutta avoin ja avarakatseinen vanhempi kannattaa olla ja antaa lapselle useita vaihtoehtoja harrastaa, leikkiä ja toimia.

Vierailija
8/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin abortin, en halua lasta.

Vierailija
9/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö..siis oikeasti aika pieni prosenttiosuus ovat näitä väärään sukupuoleen syntyneitä. Teet hallaa lapsellesi mikäli pidät häntä sukupuolettomana. Mutta avoin ja avarakatseinen vanhempi kannattaa olla ja antaa lapselle useita vaihtoehtoja harrastaa, leikkiä ja toimia.

Öö..siis oikeasti aika pienen prosentin ajasta sukupuolen täytyy näkyä. Mitä hallaa on lapselle mikäli häntä pitää sukupuolettomana? Suomessa kun ei puheessakaan tarvitse epäolennaisissa kohdassa jatkuvasti sukupuolta korostaa.

Vierailija
10/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö..siis oikeasti aika pienen prosentin ajasta sukupuolen täytyy näkyä. Mitä hallaa on lapselle mikäli häntä pitää sukupuolettomana? Suomessa kun ei puheessakaan tarvitse epäolennaisissa kohdassa jatkuvasti sukupuolta korostaa.

Öö mietippä hetki. Me ihmiset olemme yksi laji miljoonista maanpäällä. Biologiaan perustuen sukupuoli on aika oleellinen osa ihmistä. Ihmisille on ihan tarkoitus sillä että meillä on kahta sukupuolta. Ajattele eläinlajeja. Naaraat ja koiraat ovat monissa lajeissa erinäköisiä/kokoisia ja heillä on erilaiset tehtävät. Ihmiset on yhtäkkiä innostuneet siitä että kaikki olisivatkin vain myökkyjä vailla mitään biologista merkitystä. Mies on vahvempi syystä, mies on suurempi syystä, miehellä on penis syystä, mies on hyvin monella muullakin tapaa erilainen kuin nainen. Näin kuuluu olla. Mitä tehdään ituhippi möykyillä kirja kädessä vailla sukupuolta..ja kun näitä tulee tarpeeksi monta, voidaan sanoa hyvästit ihmisille.

Vierailija
11/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin tyttö, koska minulla on mielessä tosi kiva tytön nimi, jonka haluaisin antaa lapselle :)

Vierailija
12/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö mietippä hetki. Me ihmiset olemme yksi laji miljoonista maanpäällä. Biologiaan perustuen sukupuoli on aika oleellinen osa ihmistä. Ihmisille on ihan tarkoitus sillä että meillä on kahta sukupuolta. Ajattele eläinlajeja. Naaraat ja koiraat ovat monissa lajeissa erinäköisiä/kokoisia ja heillä on erilaiset tehtävät. Ihmiset on yhtäkkiä innostuneet siitä että kaikki olisivatkin vain myökkyjä vailla mitään biologista merkitystä. Mies on vahvempi syystä, mies on suurempi syystä, miehellä on penis syystä, mies on hyvin monella muullakin tapaa erilainen kuin nainen. Näin kuuluu olla. Mitä tehdään ituhippi möykyillä kirja kädessä vailla sukupuolta..ja kun näitä tulee tarpeeksi monta, voidaan sanoa hyvästit ihmisille.

Eli mitä?

Olen 157cm, mieheni 159cm. Mitä väliä? Hän on vahvempi? Mitä väliä? Hänellä on kikkeli ja minulla ei. Ei kuitenkaan tietääkseni tee siitä sen isompaa numeroa enkä minä emättimestäni. Olemme molemmat tekniikan tohtoreita ja yliopistolla samoissa tutkimushankkeissa -ei ole juuri erilaisia tehtäviä. Kumpikin suunnittelee parannuskeinoja maailman pahimpiin ongelmiin ja kumpikin yrittää olla lisäämättä niitä. Tehdään se samalla tavalla.

Tyhmää verrata luontoon vain valikoivasti. Ihminen on vielä osa sitä mutta niin kaukana kaikesta miten muut lajit elävät. Ei luonnosssa kaikkia syntyviä yksilöitä pidetä väkisin elossa muiden lajien kustannuksella -siinähän olisin ristiriita. Lisääntymisenkö takia sukupuolta on korostettava vai mitä? Entä jos jättää korostamatta? Onko sukupuolineutraalius sinusta uhka lisääntymiselle ja kuinka vakavana pidät tätä uhkaa?

Oma näkemykseni on totta kai subjektiivinen, muttemme mieheni kanssa huomatakseni mitenkään korosta sukupuoliamme. Hän ei korjaa minun pyörääni eikä "auta" minua kotitöissä, kaikki hommat kuuluu kaikille. Emme ole lisänneet maapallon liikakansoitusongelmaa, ja tämänkö voi analysoida johtuvan sukupuolineutraaliudesta?

Vierailija
13/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mitä?

Olen 157cm, mieheni 159cm. Mitä väliä? Hän on vahvempi? Mitä väliä? Hänellä on kikkeli ja minulla ei. Ei kuitenkaan tietääkseni tee siitä sen isompaa numeroa enkä minä emättimestäni. Olemme molemmat tekniikan tohtoreita ja yliopistolla samoissa tutkimushankkeissa -ei ole juuri erilaisia tehtäviä. Kumpikin suunnittelee parannuskeinoja maailman pahimpiin ongelmiin ja kumpikin yrittää olla lisäämättä niitä. Tehdään se samalla tavalla.

Tyhmää verrata luontoon vain valikoivasti. Ihminen on vielä osa sitä mutta niin kaukana kaikesta miten muut lajit elävät. Ei luonnosssa kaikkia syntyviä yksilöitä pidetä väkisin elossa muiden lajien kustannuksella -siinähän olisin ristiriita. Lisääntymisenkö takia sukupuolta on korostettava vai mitä? Entä jos jättää korostamatta? Onko sukupuolineutraalius sinusta uhka lisääntymiselle ja kuinka vakavana pidät tätä uhkaa?

Oma näkemykseni on totta kai subjektiivinen, muttemme mieheni kanssa huomatakseni mitenkään korosta sukupuoliamme. Hän ei korjaa minun pyörääni eikä "auta" minua kotitöissä, kaikki hommat kuuluu kaikille. Emme ole lisänneet maapallon liikakansoitusongelmaa, ja tämänkö voi analysoida johtuvan sukupuolineutraaliudesta?

Jep! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän