Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista elämäsi on pitkäaikaistyöttömänä ollut?

Vierailija
25.07.2018 |

Miten olet selviytynyt tilanteestasi? Missä vaiheessa usko uudelleen työllistymiseen alkoi vähitellen hiipua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla diagnosoitiin masennus

Vierailija
2/6 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa aikaa! Parilla kurssilla käynyt, oli kivaa.

Muuten aika menee mukavasti kotona.

Ok-talossa on aina puuhaa.

On mies ja koira, tykkään tästä elämästä!

Töihin en todellakaan halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdallani pitkäaikaistyötön tarkoittaa loppuelämän ajan lomailevaa elämästä nautiskelijaa. Elämä on pelkkää lomaa ja harrastamista. Unelmaelämää.

Vierailija
4/6 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mukavaa. Ei stressiä, ei ikäviä aamuherätyksiä, kunnolla aikaa harrastuksille. Lomamatkustuskin onnistuu, koska voi valita halvimman matkustusajan ja maksaa matkoista vain murto-osan siitä mitä esim. työssäkäyvät kesälomalaiset maksavat.

Vierailija
5/6 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole lainoja on helppoa. 2 vuotta ja nykyisin menee ihan hyvin. Lähden kyllä vielä opiskelemaan jossain vaiheessa.

Vierailija
6/6 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotta kotona ja nautin suunnattomasti. Oli aikaa harrastaa ja opiskella jos minkälaista harrastekurssia. Ainoa huonopuoli oli se ettei koskaan ollut rahaa ja kaikki oli yhtä kituuttamista ja stressiä asuntovellisena isossa ok talossa.

Etsin töitä mutta sivuutin kaikki osa-aikaiset sillä ajatuksella ettei minulla ole varaa hankkia autoa ja viedä lapsia päivähoitoon muutaman tunnin takia. Nyt sitten otin 5h/ päivä työn vastaan ja olen ihan järkyttynyt siitä, että 8 vuoteen en ole kohdannut tietoa sovitellusta päivärahasta! En ole tiennyt että tuollainen on olemassa! Olen puhunut näistä te toimistossa ja ottanut 4 3kk mittaista karenssia sillä perusteella ettei minulla jää mitään käteen jos teen pelkkää paria tuntia, että käteen jää vähemmän kuin työmarkkinatuki. Jännä ettei ketään ole koskaan te toimistosta huvittanut kertoa tällaista olennaista asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi