Yhden yön jutusta sanomatta häipyminen - syitä?
Monelle meistä on varmaan historiasta tai jopa nykyisyydestäkin tuttu juttu, että yhteiseen petiin päätynyt ilta onkin yllättäen sängystä yksin heräämistä tai vastaavasti aamuyön tarpomista linnunlaulun säestyksellä.
Ajattelin että voisi olla asioita selittävä, mutta toisaalta tragikoominen ja hauskakin ketju avautua erilaisista jutuista, mitkä johtivat tapahtumiin ja mitä esimerkiksi vastapuolelle jäi kertomatta. :)
Toive olisi, ettei tämä avaus hukkuisi mihinkään alaosioon, eli jos pidettäisiin jutut vain pintapuolisesti mahdollisissa kanssakäymisen yksityiskohdissa!
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vappuna jatkoille naisen luo. Paukuttelin menee innoissaa, niin kissa raapas kasseista. Se välähdys silmissä ja ruikutus. Muija haavi auki et mitä nyt kävi. Kissas raapas kasseista vittu. Tunnelma latistu ja lähdin sit himaan teippailee itteeni.
Kissat eivät voi vastustaa heliseviä kulkusia.
Kun kassit on tyhjennetty ja olo raukean helpottunut, ei se enää lisäkseen sanoja kaipaa.
Ei ole tuttua, en ole koskaan harrastanut :)
Vierailija kirjoitti:
Oli joskus nuorena yksi ihan hirveä reissu, jossa meni kaikki pieleen. Pokasin baarista ihan piruuttani oikein kunnon pukkina tunnetun jätkän ja lähdettiin sen kämpille. Kesken paneskelun (onneksi olin päällä) tyypin kämppis josta en tiennyt, tulla tupsahti makkariin. Häipyi onneksi saman tien. Sitten tää panomies sammui kesken aktin. Mua ei huvittanut todellakaan jäädä sinne kun ei mua se tyyppi kiinnostanut muuten yhtään, joten keräsin kamppeeni ja hiippailin tieheni. Kotona tajusin, että kortsu oli mennyt rikki. Sain sukupuolitaudin. Että näin!
Miksi naiset antaa aina näille pukeille?
Miksi ei voi valita sitä kilttiä ja kunnollista miestä joka osaisi käyttäytyä ja näkisi vaivaa naisenkin nautinnon eteen?
Kumpani väärää sukupuolta
Nuorempana kun noita tuli joskus harrastettua annettiin suukot ja kiitettiin kivasta yöstä puolin ja toisin. Reilusti sanottiin heipat ja ei kun kotia kohti. Ei tarvinnu morkkistella kummankaan osapuolen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla erojen jälkeen on aina ollut hirveä läheisyydenkaipuu, ja nuorempana usein baarista tuli jonkun luo päädyttyä. Siinä seksin jälkeen kuitenkin on alkanut ahdistaa ja oksettaa sekä minä itse että toinen osapuoli. Sitten tuli hipsittyä vähin äänin pois.
Tiedätkö minkä takia? Koska se on väärin. Se on syntiä, its a sin tidi tidi tidi tiii its a sin! Sun omatunto puhuu sulle, mutta sä vain vaimennat sen äänen ja hyppäät uudestaan kullisatulalle ratsastamaan ensi viikonloppuna.
Jaa, onpa tullut itekin tehtyä varmaan useemmin näin. Saan usein vieraassa paikassa huonosti nukuttua, oon saau jo mitä oon halunnu, niin oma sänky alkaa houkuttaa. Mielummin siirtyy nukkumaan kotiin ku pyöriskelee valveilla kuorsaavan ukon vieressä.
Pari kertaa kun on pahimmasta tuiskeesta pää selvinnyt ja alkanut kaduttaa seuralaisvalinta niin oon ottanu jalat alle. :D Kerran ite heräsin tyhjästä sängystä yhden yön jutun jälkeen. Huomasin pari päivää myöhemmin että mies oli ettinyt mut facebookista, laittanut viestiä ja käskenyt olemaan ihan hyshys vaan koska hän seurusteli..
Onneks mulla ei oo tällasia kokemuksia. Toki pesää oon saanu moneltakin eri naiselta.
Te ketkä sanotte, että tulee oksettava olo ja mietteliäs olo kun kävelette sieltä hoidon luonta kotia niin se on omatunto mikä puhuu. Olet tehnyt syntiä, mutta niin olen minäkin enkä tullut tuomitsemaan, yritän vain kertoa mikä jutun juju on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli joskus nuorena yksi ihan hirveä reissu, jossa meni kaikki pieleen. Pokasin baarista ihan piruuttani oikein kunnon pukkina tunnetun jätkän ja lähdettiin sen kämpille. Kesken paneskelun (onneksi olin päällä) tyypin kämppis josta en tiennyt, tulla tupsahti makkariin. Häipyi onneksi saman tien. Sitten tää panomies sammui kesken aktin. Mua ei huvittanut todellakaan jäädä sinne kun ei mua se tyyppi kiinnostanut muuten yhtään, joten keräsin kamppeeni ja hiippailin tieheni. Kotona tajusin, että kortsu oli mennyt rikki. Sain sukupuolitaudin. Että näin!
Miksi ei voi valita sitä kilttiä ja kunnollista miestä joka osaisi käyttäytyä ja näkisi vaivaa naisenkin nautinnon eteen?
Kiltillä miehellä on Jeesus sydämmessä ja paha kavahtaa Jeesusta.
Kyllähän näitä sattuu suurimmalle osalle meistä, paitsi ehkä esim 32 mikä näkee syntiä kädestä pitämisenkin.
Pahin ehkä kun olin kaupungin alfamiehen luona mitä jahdannut sen kuukauden päivät, erittäin otollinen tuleva eksä kyseessä jopa vielä. Ravintolaillan jälkeen päästiin sen luokse ja sänkyyn asti, sen prinssinakin koko oli lopulta suorastaan järkytys.
Siinä se kundi sitten itsekin ymmärtäen ongelmansa nukahti vaan ja minä odottelin taksin tuloa mikä otti sen 3h monista syistä. "Juoksut" hiipien ovesta ulos sanomatta sanaakaan.
Jätin vielä osan vaatteistani sinne, en halunnut saada takaisin kun hävetti oma katoaminen
Onko näissä kyse jostain esiaviollisesta seksistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska seksiä harrastetaan panetuksesta, ei hyväntekeväisyydestä
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinne jää turhaan pyörimään. Helpompi häipyy hissukseen, kun en mitään suhdetta ja uutta frendiä etsi. Mulle on myös kerran käynyt maailman paras tuuri. Olin naisen luona ja heräsin 4:30 hirveään kusihätään. Sit menin takaterassille missä oli mun luuri. Mulla oli silloin jo kengät jalassa jne. Kun olin työntämässä sitä terden ovea hiljaa kiinni, niin se etuovi aukesi ja se mies tuli kotiin. Hiippailin sitä seinää pitkin veke sieltä. Minä luulin, että se nainen on sinkku. Kun kävelin sitä tietä pitkin jurrissa, niin mietin et aika pokkaa menoo kutsua omaan kotiin mies jyystöhommiin.
"Ensin meitä oli vaan Peku ja mä.."
Ihan ensin: kilttimies on enemmän oman nautintonsa perässä, kun kerrankin saa. Kunnon panomiehellä ei ole varaa romauttaa mainettaan ja koska hän saa muutenkin, niin voi olla että saa kokea jotain uutta. (No kerran otin portsarin mukaan kotimatkalle, onneksi lähti aika nopeaan että pääsi nukkumaan)
Tämä nyt ei ihan yhden illan juttu ollut, mutta sellainen vähän on-off -juttu. Mies oli juonut vähän pohjia, kertoi surkeasta elämästään ja unettomuudestaan. Sammui sitten siihen, pää syliini. En uskaltanut liikahtaakaan, koska hän oli edellisen yhteisen yömme jälkeen julistanut että olen hänen enkelinsä, jonka lähellä hän voi levätä.
Olin juonut oluen seuraksi, rakko paisui kipeästi... lopulta minun oli pakko luikerrella sohvalta pois, käydä vessassa... ja sen jälkeen ovesta ulos.
Juoppo ja moniongelmainen mies oli kyseessä, mutta ei sitä olisi ulospäin uskonut. Hän oli hyvässä ammatissa ja veti vakuuttavaa roolia. Tai veti roolia vielä silloin - nyttemmin kepeät mullat niille uniongelmillekin.
noio just niitä parhaimpia fiiliksiä. ite jyystäny sellaista mnkä pidin omana tietona ja hiivin himaan, kun nainen nukku. Viikko meni niin se pamahti samalle terdelle tinkaa et miks häivyin sanomatta mitään. frendit katto et ok vuoden poka.