Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhden yön jutusta sanomatta häipyminen - syitä?

Vierailija
25.07.2018 |

Monelle meistä on varmaan historiasta tai jopa nykyisyydestäkin tuttu juttu, että yhteiseen petiin päätynyt ilta onkin yllättäen sängystä yksin heräämistä tai vastaavasti aamuyön tarpomista linnunlaulun säestyksellä.

Ajattelin että voisi olla asioita selittävä, mutta toisaalta tragikoominen ja hauskakin ketju avautua erilaisista jutuista, mitkä johtivat tapahtumiin ja mitä esimerkiksi vastapuolelle jäi kertomatta. :)

Toive olisi, ettei tämä avaus hukkuisi mihinkään alaosioon, eli jos pidettäisiin jutut vain pintapuolisesti mahdollisissa kanssakäymisen yksityiskohdissa!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla erojen jälkeen on aina ollut hirveä läheisyydenkaipuu, ja nuorempana usein baarista tuli jonkun luo päädyttyä. Siinä seksin jälkeen kuitenkin on alkanut ahdistaa ja oksettaa sekä minä itse että toinen osapuoli. Sitten tuli hipsittyä vähin äänin pois.

Vierailija
2/38 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nyt avaa omasta historiasta yhden tylsähkön tapauksen:

Olimme satunnaisen kumppanin kanssa oikein romanttisesti nukahtaneet lusikkaan, kunnes aamuyöstä vatsa alkoi ilmoittamaan, että olutta ei todellakaan sinun vatsasi pidä sietämän. Valvoin varmasti yli tunnin ja yritin erinäisin tavoin saada oloa rauhoittumaan. Sitten lopuksi paine kävi sietämättömäksi ja tiesin, että mahdollinen vessakäynti olisi ollut tilanteeseen nähden AIVAN LIIAN äänekäs. Jotenkin se vieras ympäristö vielä vaikuttaa noin intiimiin asiaan...

Joten (onneksi läheiseen) kotiin kannikoita jännittäen ja kohti helpotusta. Kun tuli päivällä selittelyjen aika viestillä, niin vastailin jotain ympäripyöreää ja se jäi lopulta siihen. En tiedä mitä vastapuoli lopulta jäi miettimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinne jää turhaan pyörimään. Helpompi häipyy hissukseen, kun en mitään suhdetta ja uutta frendiä etsi. Mulle on myös kerran käynyt maailman paras tuuri. Olin naisen luona ja heräsin 4:30 hirveään kusihätään. Sit menin takaterassille missä oli mun luuri. Mulla oli silloin jo kengät jalassa jne. Kun olin työntämässä sitä terden ovea hiljaa kiinni, niin se etuovi aukesi ja se mies tuli kotiin. Hiippailin sitä seinää pitkin veke sieltä. Minä luulin, että se nainen on sinkku. Kun kävelin sitä tietä pitkin jurrissa, niin mietin et aika pokkaa menoo kutsua omaan kotiin mies jyystöhommiin.

Vierailija
4/38 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kävelin sitä tietä pitkin jurrissa, niin mietin et aika pokkaa menoo kutsua omaan kotiin mies jyystöhommiin.

Tuo kotiin jurrissa käveleminen on muutenkin aika mietityttävä hetki, että mitäs just äsken tapahtui...

Vierailija
5/38 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kävelin sitä tietä pitkin jurrissa, niin mietin et aika pokkaa menoo kutsua omaan kotiin mies jyystöhommiin.

Tuo kotiin jurrissa käveleminen on muutenkin aika mietityttävä hetki, että mitäs just äsken tapahtui...

niin on

Vierailija
6/38 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos torttua on jo tarjoiltu, niin helpompaa lähteä menemään kuin jäädä vaivaantuneesti aamulla jauhamaan tyhjää kakkaa. Krapulassakin vielä.

Vierailija
7/38 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joskus nuorena yksi ihan hirveä reissu, jossa meni kaikki pieleen. Pokasin baarista ihan piruuttani oikein kunnon pukkina tunnetun jätkän ja lähdettiin sen kämpille. Kesken paneskelun (onneksi olin päällä) tyypin kämppis josta en tiennyt, tulla tupsahti makkariin. Häipyi onneksi saman tien. Sitten tää panomies sammui kesken aktin. Mua ei huvittanut todellakaan jäädä sinne kun ei mua se tyyppi kiinnostanut muuten yhtään, joten keräsin kamppeeni ja hiippailin tieheni. Kotona tajusin, että kortsu oli mennyt rikki. Sain sukupuolitaudin. Että näin!

Vierailija
8/38 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan pakko lähteä kissa-allergian takia.

Kissat kiipeilivät naamalle muuraten silmät umpeen eikä henki meinannut oikein kulkea kun pääsin kotiin.

Vierailija
9/38 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lähtenyt yksinkertaisesti siksi kun oon herännyt aiemmin ja toinen on sikeesti nukkunut. En ala ravistelee hereille sanoakseni moi enkä toisaalta oottelemaan tuntikausia yksin.

Vierailija
10/38 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasilla aika kummeli jackpot hetki

Vierailija
11/38 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin että toinen nautti, eikä vain teeskennellyt. Siltä hän näytti ja vaikutti. Osasi asiansa ja tiesi, mitä teki. Minua jännitti ja pelkäsin vuotavani kuiviin. Heräsisin tajuten, että hän eli yhden yön kanssani ja katosi sitten ja minulla jäi vain nälkä, mutta hän ei halunnut enää jakaa aamun tultua sitä, mitä olisin voinut tarjota ja hänelle antaa.  

Vierailija
12/38 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli joskus nuorena yksi ihan hirveä reissu, jossa meni kaikki pieleen. Pokasin baarista ihan piruuttani oikein kunnon pukkina tunnetun jätkän ja lähdettiin sen kämpille. Kesken paneskelun (onneksi olin päällä) tyypin kämppis josta en tiennyt, tulla tupsahti makkariin. Häipyi onneksi saman tien. Sitten tää panomies sammui kesken aktin. Mua ei huvittanut todellakaan jäädä sinne kun ei mua se tyyppi kiinnostanut muuten yhtään, joten keräsin kamppeeni ja hiippailin tieheni. Kotona tajusin, että kortsu oli mennyt rikki. Sain sukupuolitaudin. Että näin!

Miten niin onneks olit päällä? Halusit että kaveri näkee sut?

Vai koskiko tää seuraavaa kohtaa missä päällesi sammuttiin...

Vierailija
13/38 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle naiselle taisi tulla yllätyksenä, kuinka lujaa osaan kuorsata baari-illan jälkeen.

Vierailija
14/38 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolotti ja harmitti.

Vierailija
15/38 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloisen kämppikseni kanssa päätyneet kahden miehen luokse (jotka olivat myös kämppiksiä). Pidimme molemmat kivan illan ja yön "omien kohteidemme kanssa". Aamuyöstä kämppikseni tuli herättämään minut ja sanoi, että nyt lähdetään... hänellä on hirveä olo. Kämppikseni näytti huonovointiselta. Olimme eteisessä pukemassa (oli talvi), jolloin kämppikseni alkoi oksentaa ja hän otti kenkätelineestä kengän ja oksensi sinne.  Kämppikseni oksennettua aloin taluttamaan häntä pois kämpiltä ja pääsimme onneksi omaan kotiimme. Eh.. tsempit vaan sille, kumman kenkä oli kyseessä. Ja anteeksi :D 

Vierailija
16/38 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin onneks olit päällä? Halusit että kaveri näkee sut?

Vai koskiko tää seuraavaa kohtaa missä päällesi sammuttiin...

Koska tuo päällä oleminen oli vähiten nolo vaihtoehto, olin vielä selkä ovelle päin.

Vierailija
17/38 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sen kortsun hajoamisen kotona tajusit? Otitko sen mukaan vai oliko jäänyt rööriin kiinni?

Vierailija
18/38 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli se legendaarinen "susikäsi". Aamuyöllä 5:50 tajusin että ihan hirveä virhe! Asiaa ei auttanut, kun kilometrin jälkeen kuulin toiset askeleet takana ja se oli se nainen.

Vierailija
19/38 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuna jatkoille naisen luo. Paukuttelin menee innoissaa, niin kissa raapas kasseista. Se välähdys silmissä ja ruikutus. Muija haavi auki et mitä nyt kävi. Kissas raapas kasseista vittu. Tunnelma latistu ja lähdin sit himaan teippailee itteeni.

Vierailija
20/38 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli se legendaarinen "susikäsi". Aamuyöllä 5:50 tajusin että ihan hirveä virhe! Asiaa ei auttanut, kun kilometrin jälkeen kuulin toiset askeleet takana ja se oli se nainen.

Tälle tosin oli luonnollinen selitys se, että olimme jatkoilla hänen kaverinsa asunnossa ja nainen itse asui samassa suunnassa kuin minäkin. Jäätävä hetki, kun alat kuulemaan korkkareiden kopsutusta autiolla kadulla juuri kavereiden omakotitalojen edessä. Vaikka juuri eronnut olinkin, niin juuri hänen kanssaan en todellakaan halunnut näyttäytyä julkisesti sataa metriä lähempänä... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän